Oludni otvor u SPA -u pokazao se ključnim za uspjeh Marca Buttija nakon što je osigurao impresivnu pobjedu u uvodnoj TCR Europe utrci vikenda u Belgiji.
Uvod u utrku bio je napet s Felipem Fernándezom koji je započeo s pole pozicije u svom Honda Civic Type R. Međutim, brzo je izgubio vodstvo u prvom krugu kada ga je prestigao suigrač Santiago Concepción. Ova promjena u vodstvu samo je nagovijestila uzbudljivu dinamiku koja će obilježiti cijelu utrku. Naime, već u prvom krugu, Fernández je pao na treće mjesto, nakon što su ga i Junesung Park i Butti prešli dok su se približavali Les Combasu.
Marc Butti, startajući s petog mjesta, brzo je pokazao svoju borbenost. U ranoj fazi utrke uspio je očistiti Rubena Volta te se našao u poziciji za napad na Concepcióna. Njegove vozačke vještine došle su do izražaja kada je na vrhu Kemmela ravno odlučio napasti, pokrećući uzbudljivu borbu za vodstvo.
Butti je naposljetku preuzeo vodstvo na stajalištu autobusa na kraju prvog kruga, zaranjajući iznutra prema prednjoj strani Concepciónovog automobila. Ova odluka bila je ključna za njegovu kasniju pobjedu, jer je uspostavio značajnu prednost dok je Concepciónu pritisak stalno dolazio od Parka, Fernándeza i Volta.
Collisions i nepredviđeni trenuci bili su obilježeni trzavicama; naime, Park je napustio bitku u trećem krugu nakon što je došlo do kontakta sa stražnjim dijelom automobila. Iako je izgledalo da su ostali vozači uspjeli nastaviti bez problema, Fernándeza i Volta su se uspjeli probiti ispred Hyundaija, no Concepción se suočavao s pritiskom dok su pokušavali uhvatiti Buttijevu prednost.
Međutim, neizbježne nesreće nisu mogle izbjeći sigurnosni automobil, koji je izašao na stazu nakon što je Volt napustio utrku. Ovime su se stvari ponovno zakomplicirale za vozače, a Butti je ponovno preuzeo vodstvo kada je utrka nastavljena nakon jednokratne pauze. Ako ništa drugo, Butti je dokazao svoju sposobnost kontrole situacije na stazi.
Na ponovnom pokretanju, Concepciónu je bilo nužno braniti se od Parka, koji je pokušao napasti izvana. Kakva dramatična igra strategije i brzine! Ipak, Butti je zadržao svoju superiornost na čelu, dok je Park konačno uspio prestići Concepcióna na autobusnom stajalištu, privukavši pozornost gledatelja.
Concepción je bio primoran zadovoljiti se trećim mjestom, predvođen Genéom i Teddyjem Clairetom koji su mu slijedili za petama. Zanimljivo je spomenuti kako je Max Hart završio deveti, no njegovo zadovoljstvo kratko je trajalo zbog kazne koju je primio na stazi. Na kraju, Junui Park i Filippo Barberi zaključili su prvih deset, što ukazuje na konkurentnost i nepredvidivost ovog izdanja TCR Europe.
Jimmy Clairet, iako nije bio među vodećima, pokazao je svoju izdržljivost završivši na dvanaestom mjestu te zadržavajući vodstvo u ukupnom poretku bodova. Kako se utrka bližila kraju, napetost je rasla, a Butti je zasluženo odvezao svoj Civic Type R do pobjede, dok su gledatelji uživali u svakom dijelu dinamike koja je definirala ovu nevjerojatnu utrku.