Dolazak Marca Marqueza u Ducati izazvao je zabrinutost među stručnjacima MotoGP-a. Bilo je zabrinutosti zbog napetosti sa suigračem Francescom Bagnaia u garaži.
Bagnaia je cijelu svoju MotoGP karijeru proveo na Ducati biciklima, a pridružio se tvorničkom timu 2021. godine, kako bi već sljedeće sezone ostvario svoj cilj i osvojio prvi od dva svjetska naslova. Marquezov prethodnik, Enea Bastianini, očito je bio njegov broj dva, što je značilo da je Bagnaia imao značajnu podršku unutar tima. Međutim, ulaskom Marca Marqueza, jedne od najvećih zvijezda ovog sporta, došlo je do promjena koje su pokrenule brojne spekulacije.
Stručnjaci su se zabrinuli kako će se Bagnaia ponašati, s obzirom na njegov status u timu. Mnogi su se pitali hoće li njihova suradnja rezultirati rivalstvom ili napetostima unutar garaže. No, umjesto toga, Bagnaia se odlučio usredotočiti na svoje performanse na stazi. Nakon 10 utrka, sa zaostatkom od 126 bodova, njegov fokus je bio na puntu s bicikla i pronalaženju “osjećaja” na cesti, a ne na izazivanju suigrača koji se već etablirao kao vozač s najviše uspjeha.
Obožavatelji MotoGP-a željeli su vidjeti uzbudljive okršaje između ova dva vozača, poput onog u Mugellu prošlog mjeseca, no čini se da takve bitke neće biti česte. Bolja suradnja i manje sukoba mogu donijeti bolji timski rezultat za Ducati, no pitanje ostaje koliko će to trajati.
Marc Marquez mogao bi pritisnuti Ducati da potpiše Alexa Marqueza ove zime
Ducati pokazuje punu podršku Bagnaia, unatoč njegovim trenutačnim problemima s samopouzdanjem. Ipak, ako se situacija ne poboljša do 2026. godine, tema obnavljanja ugovora zasigurno će se otvoriti. Prema informacijama iz Mowa, Marquez bi mogao iskoristiti svoje veze kako bi potaknuo Ducati na potpisivanje njegovog brata Alexa Marqueza. Postoji “dobra šansa” da će njihov timsku suradnju za sezonu 2027. godine razmatrati.
Naime, Honda je 2020. godine imala All-Marquez liniju u svom tvorničkom timu, ali Marc je doživio tešku ozljedu ruke koja mu je onemogućila natjecanje. Alex se nakon toga našao u LCR timu i na kraju napustio Honda tim krajem 2022. godine. Ove godine, no, 28-godišnjak je ponovno oživio svoju karijeru, osvojivši svoj prvi Grand Prix u Španjolskoj i ostvarivši šest postolja tijekom sezone, što dokazuje njegovu sposobnost i potencijal.
Marc Marquez već je u privatnim razgovorima napravio jednu glavnu koncesiju Ducatija
Marquez je tijekom pregovora o svom ugovoru s Ducatijem prošle godine pokazao razinu povjerenja predlažući da bi njegovu plaću mogli sami odrediti. Ovaj potez snažno ističe njegovu motivaciju koja je prije svega fokusirana na pobjede, a ne nužno na materijalne aspekte. Ova koncesija može mu dati određenu težinu u slučaju da se odluči zalagati za svog brata u budućim pregovorima.
Jorge Lorenzo, bivši vozač, vjeruje da je Alex Marquez sada spreman za novi izazov u Ducati timu, pet godina nakon razočaravajućeg iskustva s Hondom. Ova situacija može donijeti pometnju među navijačima, posebno s obzirom na sve veće rivalstvo između braće. Dok agent Alexa Marqueza potiče spekulacije o mogućim promjenama, Francesco Bagnaia je svjestan da će se sljedeće godine suočiti s dodatnim izazovima.