• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Tuesday, December 16, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home DRIFT

LS zamijenjen klasičnim Moparom

12/12/2025
in DRIFT
0 0
0
LS zamijenjen klasičnim Moparom
Share on FacebookShare on Twitter

Slično poput rituala parenja njemačke doge i yorkija, trpanje Chevy LS motora ispod haube kultnog Mopara spada u kategoriju “Bolesno i bizarno”. Da, moglo bi uspjeti na kraju dana, ali hoće li jadno malo štene ikada biti isto? To je ono što smo pomislili kada smo vidjeli ovog Plymouth Road Runnera iz ’69. na PRI Showu 2025. u Indianapolisu. Zovemo ga Pogrešni trkač.

Nema sumnje da je Road Runner ’69 jedan od najzločestijih od svih mišićavih automobila. Sa širokim gumama nabijenim ispod i haubom A12, ovaj stvarno odjekuje. (Fotografirao Jim Campisano)

Tamnozelena B-karoserija sva je ukrašena ruhom A12 440 Six-Barrel – sve do veličanstvene haube od stakloplastike koja se podiže – ali zavirivanje ispod ptice gutača otkrilo je što je za vjernike najnesvetiji, najblasfemičniji, krajnje podli neprirodni čin: Zamjena Chevy motora u Moparu.

Naravno, tko gradi divovski Road Runner za driftanje? Dužina prtljažnika i cijeli taj stražnji prevjes trebali bi biti dovoljni da razuvjere i najzagriženije Mopar manijake. Razgovarajte o tome da radite nešto izvan opisa svog posla.

Prema onima koji su bili prisutni na koncepciji, ovo je bila najučinkovitija, funkcionalna napa hladnog zraka ikada postavljena na Mopar – daleko bolja od kasnijih Air Grabbera i Shakera. (Fotografirao Jim Campisano)

Šalimo se, naravno. Da, ’69 ½ Road Runner dizajniran je za obavljanje jednog zadatka: brzo ubrzanje u ravnoj liniji s minimalnim naborima i maksimalnim uzbuđenjem. Crni čelični kotači bez poklopaca, bez šarki haube s najfunkcionalnijim haubom za svježi zrak ikad korištenom na Moparu. Ali ako skinete zastore, ovaj automobil ima smisla. Six-Barrel Road Runner i njegov rođak 6 Pack Dodge trebali su se natjecati. Ovaj auto je napravljen da radi istu stvar.

“Budući da više nisam usredotočen na natjecateljski drifter, zaključio sam da nema boljeg vremena da usmjerim 100 posto svog vremena i energije na stvaranje dobrog driftera,” stoji u papirologiji blizu Birda.

Nismo provjeravali VIN kako bismo vidjeli radi li se o pravom automobilu Road Runner ili A-12 (ozbiljno sumnjamo da bi itko to napravio pravom automobilu 440 Six-Barrel), ali vidjeli smo i luđe stvari.

Mješoviti brak ispod haube

Sudeći po ploči uz automobil, vlasnik (čijeg imena nema ni na jednom natpisu i kojeg nikad nismo pronašli unatoč brojnim pokušajima) oduvijek je želio napraviti klasični mišićni automobil za driftanje.

Negdje (svugdje?) plaču Mopar puristi. (Fotografirao Jim Campisano)

Iako volimo klasični torzioni ovjes starih B karoserija, ova je konstrukcija otišla u smjeru više 21. stoljeća. Ne, nisu korišteni dijelovi novog punjača. Prilagodio je prednji ovjes s BMW-a E36 (više krivovjerstva), dodao LS3 motor, TREMEC trans, i potkrijepio ga Fordovim (uzdah) stražnjim 8,8 inča s 4,10 brzina.

“Proveo sam posljednje dvije sezone putujući zemljom, driftajući kroz planine i neke od mojih trkaćih staza iz snova s ​​Gridlifeom, Drift Appalachia, Holley i drugim sjajnim organizacijama”, pisalo je na znaku. “Automobil je izdržao zlostavljanje i tražio je vrlo malo. Svaki put kad vozim ovaj auto, malo se nasmiješim ostvarenju svog sna… toj savršenoj mješavini vintage mišića i drifta.”

LS3 je bio opremljen BRT brijegastim kompletom, nadogradnjom osovine i uljnom pumpom. Kućište prigušnice Holley od 95 mm i Dominator ECU, razvodnici goriva i brizgaljke nastavljaju raditi. Holley je također odabran za pomoćni pogon za srednje trke. C&R trkaći hladnjak i MA Motorsports pokrov sprječavaju da stvari prekipe. Tu je i NOS Big Shot suhi sustav za one trenutke kada stvarno morate izbaciti rep.

Hooker Super Comp zaglavlja izbacuju loše stvari kroz ispušni sustav od 3 do 4 inča od titana koji završava s deponijama na stražnjoj osovini. Tu je i Radium goriva ćelija. Tuning je napravio Jeff Lowery iz PSI Transmission & Driveline.

Snagu šalje na jug TREMEC Magnum F šesterostupanjski mjenjač američkog pogonskog sklopa. Korištena je ACT spojka za teške uvjete rada/trke i zamašnjak.

Ovjes i oprema za vožnju

Koriste se kutija s pedalom serije Titan 600 i glavni cilindar s daljinskim gumbom za pomak i trokomornim spremnikom tekućine. E36 Brembo kočnice i NAPA metalne pločice čine napor bez drame. Koristi se ASD ručna kočnica.


(Fotografije Jim Campisano)

LS se drži na mjestu s poprečnim nosačem BMW-a 325i iz 1995., letvom upravljača, zglobovima, ležajevima kotača i glavčinama. Koriste se Feal coiloveri.

Straga je prilagođena trokutasta postavka s četiri poluge s Viking dvosmjernim navojima (400 lb. brzine Swift opruge) uz upotrebu Reilly Motorsports donjih nosača.

Forgeline OE2 kotači dimenzija su 17×8 sprijeda i 17×9 inča iza vrata. Umotane su u gume 235/40 i 255/40 Kemda KR20. Stražnji kotači su otvoreni i preoblikovani kako bi odgovarali velikom mesu. Prednji unibody također je modificiran za veće gume.



Kotači Forgeline promjera su 17 inča i podsjećaju na originalne tvorničke čelične kotače. Jedino što nedostaje su kromirane matice. (Fotografije Jim Campisano)

Branici i A-12 hauba su od stakloplastike AAR Stinger.

Sigurnost prije svega

Simpson Club Race FIA ​​sjedala drže vozačevo tijelo od poda, a Simpson Racing Platinum pojasevi u pet točaka drže ga na mjestu. Za svaki slučaj tu je i sustav za suzbijanje požara SPA Technique.


Aluminijske unutarnje ploče održavaju svjetlost.


Dakle, što misliš? Je li vlasnik uništio nekoć ponosni Mopar ili ga je samo poboljšao? Je li još bolji Road Runner ili je doista Wrong Runner?

Next Post
Rijetka ‘Touring Sedan’ predstavljala je Fordov pokušaj izrade Crown Victorije u europskom stilu.

Rijetka 'Touring Sedan' predstavljala je Fordov pokušaj izrade Crown Victorije u europskom stilu.

Paneli karoserije Dodge za 2026. – Scena na kratkim stazama

Paneli karoserije Dodge za 2026. – Scena na kratkim stazama

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

27/07/2025
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025

Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

  1. Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

27/03/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Rally Show Quadruvium – Rally arena u Karojbi

Rally Show Quadruvium – Rally arena u Karojbi

16/12/2025
Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

16/12/2025
Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

16/12/2025
FRSC će pokrenuti kazneni postupak protiv Pellera nakon prometne nesreće tijekom prijenosa uživo

FRSC će pokrenuti kazneni postupak protiv Pellera nakon prometne nesreće tijekom prijenosa uživo

16/12/2025

Recommended

Rally Show Quadruvium – Rally arena u Karojbi

Rally Show Quadruvium – Rally arena u Karojbi

16/12/2025
Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

16/12/2025
Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

16/12/2025
FRSC će pokrenuti kazneni postupak protiv Pellera nakon prometne nesreće tijekom prijenosa uživo

FRSC će pokrenuti kazneni postupak protiv Pellera nakon prometne nesreće tijekom prijenosa uživo

16/12/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Rally Show Quadruvium – Rally arena u Karojbi

Rally Show Quadruvium – Rally arena u Karojbi

16/12/2025
0

Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

16/12/2025
0

Popularna ažuriranja

Otkriven raspored snježne rijeke Tasmanija Super 440 – Supercars

Otkriven raspored snježne rijeke Tasmanija Super 440 – Supercars

06/04/2025
0

18 automobila za spavanje koje policija neće drugi put pogledati

18 automobila za spavanje koje policija neće drugi put pogledati

04/07/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr