Stellantis u vlasništvu Leapmotor-a čini svoj europski debi pokrenuvši Hatch LeapMotor T03 EV.
Nakon nekoliko mjeseci otkako je uspostavljena međunarodna ruka Stellantis u vlasništvu Leapmotor-a, napokon je stigao trenutak debija: potpuno novi Leapmotor T03. Ovaj mali električni hatchback ulazi na europsko tržište uz C10 EV SUV, oboje dio šireg međunarodnog portfelja proizvođača automobila.
Usredotočimo li se na T03, koji je u potpunosti predstavljen 2020. godine u Kini, vidimo da je to prilično kompaktno vozilo. Dugačko je svega 3.620 mm, što ga čini manjim od nekih popularnih električnih modela u Europi, poput Dacia Spring i Fiat 500e, čime će se savršeno uklopiti u gradski segment EV automobila.
T03 dolazi bogato opremljenom standardnom opremom koja se ističe na europskom tržištu.
Za razliku od nekih konkurenata, T03 je opremljen bogatim sadržajem. Uključuje LED prednja svjetla, 10,1-inčni zaslon osjetljiv na dodir, 8-inčni digitalni instrumentni panel, panoramski krov i kameru za vožnju unatrag. Također, nudi napredne asistenčne sustave vožnje kao što su Adaptivni tempomat (ACC) i sustav za zadržavanje u traku.
Veći baterijski paket za europsko tržište omogućava značajniji doseg.
Za europske kupce, T03 dolazi s litij-ionskom baterijom od 37,3 kWh, koja pruža značajan doseg do 265 km prema WLTP standardima. To je veće od 24-kWh baterije koju nudi Fiat 500e, što ga čini idealnim za vožnju u urbanim sredinama. Baterija se može brzo napuniti, s DC punjačem od 48 kW koji omogućuje punjenje od 30 do 80% u samo 36 minuta, dok se izmjeničnim punjačem od 6,6 kW punjenje odvija sporije.
Performanse i konkurentnost T03 na europskom tržištu.
T03 nudi 94 KS (70 kW) i 158 Nm okretnog momenta. Ubrzava od 0 do 100 km/h za 12,7 sekundi, što je brže od Dacia Spring koja za to treba 13,7 sekundi. Ovaj mali hatchback se, s obzirom na svoju veličinu i performanse, čini izvrsnim izborom za gradske vožnje, kombinirajući agilnost s ekonomičnošću.
T03 se planira proizvoditi u Stellantisovoj tvornici u Tychyju, Poljska, kako bi se izbjegle visoke carine koje Kinezi plaćaju na europskom tržištu. Isporuke za ovaj model trebale bi započeti kasnije 2025. na odabranim europskim tržištima, uključujući Veliku Britaniju.
Mogućnosti ulaska T03-a na tržište Malezije i njegov konkurentski položaj.
Zanimljivo je da, budući da je Velika Britanija tržište desnog pogona (RHD) poput Malezije, postoji mogućnost da će Stellantis Malezija također ponuditi T03 na svom tržištu. Ako se to dogodi, T03 će predstavljati jedinstvenu priliku jer trenutno najmanji EV hatch dostupan u Maleziji, BYD Delphin, značajno je veći od T03.