Lando Norris postavlja brzinu na Austrijskom Grand Prixu
Za vrijeme posljednjeg sata prakse na Austrijskom Grand Prixu, Lando Norris iz McLarena postavio je najbolji rezultat, ostavljajući iza sebe Oscara Piastrija i Maxa Verstappena. Ova sesija postavila je temelje za uzbudljive kvalifikacije, no mnogi vozači imali su poteškoća s pridržavanjem ograničenja staze.
Razvoj McLarenovih automobila
Nakon petka, gdje je McLaren demonstrirao svoj napredak uz pomoć novih nadogradnji, vozači su se vratili na stazu s jasnom ambicijom da dodatno optimiziraju svoja vozila pred kvalifikacije. McLaren je očigledno donio značajne promjene, a ciljevi su bili jasni: pobijediti konkurenciju.
Verstappen i njegova borba s gripom
Max Verstappen iz Red Bulla bio je jedan od prvih vozača koji su izašli na stazu kako bi postavili brzi krug. U svom prvom pokušaju, na tvrdim gumama, uspio je ostvariti vrijeme od 1:06.131, što je bilo daleko od Norrisovih 1:04.580 postavljenih ranije. Verstappen je prijavio da mu je automobil bio pomalo "nervozan", osjetivši da su neke prilagodbe potrebne za bolje upravljanje brzinom.
Konkurencija među vozačima
Kako je sesija odmicala, broj vozača počeo se pridruživati Verstappenu. Norris je u jednom trenutku uspio povući krug za 0.156s, dok su neki vozači, uključujući Ferrari i Franco Colapinta, morali skrenuti sa staze zbog prekomjernih korekcija. Unutar prvog sektora, Norris je nastavio s impresivnim vremenima, dok su Hamilton i Russell, njegovi sunarodnjaci, pokušavali smanjiti zaostatak.
Piastrijevi izazovi
Oscar Piastri, Norrisov suigrač, imao je svoje izazove. Pokušavajući nadoknaditi zaostatak, završio je na šljunku u devetom zavoju. Iako je izbjegao ozbiljnije probleme, ostao je više od pola sekunde iza Norrisa, što dodatno komplikuje situaciju unutar ekipe.
Nepredvidive situacije na stazi
Osim Piastrijevog izleta, Isack Hadjar iz Racing Bullsa doživio je sličnu sudbinu, kada se, također, našao u šljunku, izazivajući žute zastave. Njegov humoristicni komentar „oprosti“ svom inženjeru nakon što je zaustavio auto, otkriva da vozači unatoč stresnim situacijama često zadržavaju dobru atmosferu.
Završnica prakse
Norris je na koncu sesije postavio novo najbolje vrijeme od 1:04.324, čime je McLaren stvorio 1-2 ispred Piastrija, koji je završio nešto iza. Verstappen se uspio probiti do trećeg mjesta, istisnuvši Ferrarijeve vozače, dok su Mercedesovi vozači Russell i Hamilton bili razdvojeni samo 0.035 s.
Rezultati i očekivanja
Dok je Norris zadržao vodeću poziciju, iza njega su se smjestili Verstappen, Leclerc i Hamilton, dok su u ostatku top 10 bili razni vozači, uključujući Yuki Tsunodu i Gabriel Bortoleto. Drugi Aston Martin, vožen od Fernanda Alonsa, završio je 12., a vozači poput Pierre Gaslyja i Estebana Ocona trebali su dodatno raditi na svojim vremenima prije kvalifikacijskog sata.
U ovoj impresivnoj sesiji, atmosfera na stazi bila je napeta, s brojnim vozačima koji su se borili za preživljavanje i postizanje najboljih rezultata uoči ključnih trenutaka natjecanja.