Divlji trenuci iz povijesti Supercars Championship u Tasmaniji
Supercars Championship, poznat po svojoj uzbudljivoj prirodi i nepredvidivim raspletima, prošao je kroz razne bizarne i dramatične trenutke tijekom godina. Jedan od najupečatljivijih odlika ovog natjecanja dogodio se 2004. godine na stazi Symmons Plains, gdje se David Besnard suočio s nizom izazova, ali na kraju upisao povijesnu pobjedu za WPS Racing.
Neobična godina za WPS Racing
Godina 2004. bila je izazovna za WPS Racing, tim koji se natjecao s Ford vozilima. Samo nekoliko tjedana ranije, tim je doživio težak udarac na Sandown 500, što je izazvalo javni bijes od strane vlasnika tima Craiga Gorea. Unatoč toj tumultuoznoj situaciji, Besnard se pokazao spremnim, postigavši četvrto mjesto u prvoj praksi u Tasmaniji.
Kvalifikacije i Neočekivani Preokreti
Iako je pokazao dobar tempo tijekom prakse, kvalifikacije su donijele šok, a Besnard je završio na 25. mjestu od 32 vozača. Međutim, tijekom utrke, Besnard se uspio probiti na osmo mjesto, a zatim na deveto, ali je nesreća u drugoj utrci dovela do njegovog pomaka na 29. mjesto pred finale.
Safety Car i Kontroverzne Odluke
Središnji trenutak utrke dogodio se kada je sigurnosni automobil izašao na stazu usred obveznog stajališta u 11. krugu. Rani vođa utrke, Todd Kelly, suočio se s problemima motora, što je uzrokovalo lanac događaja koji je rezultirao sudarom Dalea Brede i Paula Weela. Kao posljedica toga, sigurnosni automobil je bio poslan na stazu zaustavljajući utrku.
U tom trenutku, sigurnosni automobil je preuzeo vodstvo, a Besnard, koji je bio izvan zone skakanja, uspio je izvršiti svoje obvezno zaustavljanje. Kako se situacija razvijala, Besnard i još tri vozača koji su se nalazili ispred Grega Murphyja iskoristili su priliku i pridružili se repu nakon stajanja, što je značilo da su gotovo cijeli krug ispred ostatka polja.
Žalbe i Istraživanje
Nakon što je ponovno pokrenuta utrka, jake su žalbe došle od suparničkih timova, tvrdeći da Murphy zapravo vodi utrku. Tijekom rasprava na radiju, Murphy je izražavao ljutnju što Skaife, koji je bio neposredno ispred njega, nije ispuštao vođu. Nakon mnogih pritisaka, kontrola utrke odlučila je ručno promijeniti redoslijed i poslati Besnarda i ostale vozače na rep.

Iako su rezultati prividno bili jasni, utrka nije završila tu. Murphy je na kraju prešao meta kao pobjednik, a Besnard je završio na 18. mjestu, što je izazvalo bijes i prosvjede tima WPS Racing.
Nakon Utrke: Istraživanje i Potvrda Rezultata
U narednim danima, istraga je pokazala da su informacija o vremenima i redoslijedu bili pravilni. David Besnard je zapravo bio vođa utrke tijekom razdoblja sigurnosnog automobila. Upravitelji su analizirali vremenske ispiske, snimke i suglasnosti kako bi utvrdili da je Besnard bio pravilan pobjednik, i rezultati su se povukli na 41. krug.

Samo 1,1 sekunde dijelilo je prva tri mjesta, s Besnardovim trijumfom kao nevjerojatan završetak jedan od najkontroverznijih trenutaka u povijesti Supercars Championshipa.
Izjava CAMS Stradins
CAMS je službeno proglasio Davida Besnarda pobjednikom, uz Jasona Brighta i Marka Skaifea iza njega. Njihova analiza je zaključila da je došlo do pogrešnog doživljaja vođenja u prvom trenutku, ali nakon pritiska u Pit Laneu, pravila su promijenjena bez potpuno razumijevanja situacije.
Upravitelji su konačno potvrdili da je Besnard osvojio utrku, a okolnosti koje su dovele do toga ostavile su dubok trag u uspomenama ljubitelja automobilizma.