Kupac Tesle zalupi automobilsku tvrtku zbog pokušaja prodaje CyberTrucka koji sjedi na lotu
Uvod u problem
Reza Soltani, novi kupac CyberTrucka iz Houstona, Texas, suočio se s neobičnom situacijom nakon što je odlučio naručiti svoj novi VW. Oni koji prate Teslu znaju da su isporuke CyberTrucka prije godinu dana bile isuviše dugotrajne, pa stoga iznenađuje da je Reza odmah dobio dodijeljen VIN broj i obavijest o isporuci. No, ovo neobično ubrzanje dovelo je do njegovih sumnji i postavilo pitanje koliko su pouzdane nove isporuke.
Čudna izrada vozila
Reza se suočio s jasnim problemom: vozilo koje mu je dodijeljeno je izgrađeno 8. siječnja i stajalo je na parkiralištu Tesle već četiri mjeseca. U svom Facebook postu u grupi posvećenoj CyberTrucku, izrazio je svoje nezadovoljstvo te upitao je li netko drugi imao sreće kada je tražio novoizgrađeno vozilo. Njegov ton odražava frustraciju mnogih zaljubljenika u Teslu koji se plaše preuzeti vozilo koje je dugotrajno stajalo.
Istraživanje datuma izrade
U komentarima na Rezin post, mnogi su se pitali kako je saznao datum izrade svog vozila. On je odgovorio da je kontaktirao predstavnika Tesle, koji mu je otkrio točan datum izrade. Ova informacija ukazuje na važnost interne komunikacije unutar automobilske industrije koja može značajno utjecati na iskustvo kupaca.
Problemi s opozivima
Reza nije jedini kupac s problemima. Joe Gallart, još jedan novi vlasnik CyberTrucka, podijelio je svoje iskustvo s pokušajem kupnje vozila koja su im bila dodijeljena, a koja su se iskazala kao problematična zbog opoziva. Naime, Joe je saznao da je njegovo vozilo imalo problem s komponentom koja je mogla odletjeti tijekom vožnje. Čak ni nakon što je čekao dva tjedna na popravak, nije bio zadovoljan kvalitetom rada.
Savjeti drugih vlasnika
Uz Rezin post i njegovu frustraciju, drugi vlasnici CyberTrucka su mu savjetovali da odbije vozilo. Reid Tomasko, jedan od komentatora, također preporučuje da se ne zadrži na isporuci automobila koja je dugo stajala. Njihovo iskustvo pokazuje da se problemi često javljaju kada se vozila predugo održavaju u skladištu.
Šire nezadovoljstvo kupaca
Visoka očekivanja potrošača nisu samo problem Tesle, već i drugih automobilski proizvođača. Primjerice, jedan vlasnik Hyundai Palisadea doživio je stalnu buku koja je podsjećala na iskru unatoč posjetima servisu. Ova iskustva ukazuju na šire nezadovoljstvo među potrošačima koje proizlazi iz nejasnoća i nepravilnih usluga korisnicima.
Zaključak
Reza Soltani i drugi kupci CyberTrucka suočavaju se s neobičnim i frustrirajućim situacijama prilikom isporuke svojih vozila. Unatoč velikim očekivanjima koja dolaze s brendom Tesla, iskustva kupaca sugeriraju da postoje značajni problemi koji se trebaju riješiti kako bi povjerenje potrošača ostalo održano.