Roope Korhonen i njegov impresivan debi na ERC Staff House Rally-u u Mađarskoj
Roope Korhonen, finski vozač, ostvario je nevjerojatan uspjeh na svom debiju na ERC Staff House Rally-u u Mađarskoj. U nedjelju je preživio zahtjevne uvjete i zasluženo zatražio djevojačku pobjedu na ovom prestižnom natjecanju. Korhonen, uz suvozača Anssija Viinikka, vozio je Toyota Gr Yaris, opremljen MRF gumama, prolazeći kroz zahtjevne faze šljunka koje su testirale i posade i vozila do njihovih granica.
Vrhunska borba s konkurencijom
Korhonen je osvojio pobjedu s impresivnih 30,1 sekundi ispred Madsa Østberga, koji je vozeći svoj Citroën C3 Rally2 opremljen Michelin gumama, također imao izvrsne nastupe. U tijeku natjecanja, Miko Marczyk uspio je zadržati treće mjesto, no suočio se s dramatičnim preokretima tijekom dana. Njegov Škoda Fabia RS Rally2 smanjio je razliku za 31,4 sekunde, ali se pokazalo da neće biti dovoljno za borbu za višu poziciju.
Drama tijekom natjecanja
Roope Korhonen proveo je impresivnu sezonu, osvojeći pet od 13 faza. Iako je završio subotu 10,6 sekundi iza vodećeg Andrea Mabellinija, nedjeljna jutra donijela su mu pobjedu u tri uzastopne faze, smanjujući razliku na samo 1,9 sekundi. No, izazovi nisu stali. Korhonen je smeteno prihvatio kaznu od 10 sekundi zbog udaranja šikana, no ponovno se stabilizirao i preuzeo vodstvo. Na njegovu sreću, Mabellini je doživio oštećenje guma, što je otvorilo put Korhonenu ka pobjedi.
Uspjesi i izazovi drugih vozača
Madžar Gábor Német bio je najbolji predstavnik svoje zemlje, završivši na petom mjestu, dok je rumunski vozač Norbert Maior impresionirao svojim debijem u ERC Rally2. S druge strane, bivši pobjednik Simone Tempestini naišao je na probleme s gumama, što je rezultiralo njegovim povlačenjem iz natjecanja. Østberg i Marczyk borili su se za četvrto mjesto, a njihova natjecateljska borba bila je neizvjesna tijekom cijelog natjecanja.
Kraj natjecanja i uspjesi u raznim klasama
Među ostalim vozačima, Isak Reiersen završio je na četvrtom mjestu, dok je Jon Armstrong iz J-Sport Ford-a zasjeo na desetu poziciju nakon dramatične promjene dvostrukog kotača. U klasi ERC3, Igor Widłak pobijedio je Mártona Bertalana, čime su se dogodili daljnji uzbudljivi trenuci na rallyju. Calle Carlberg iz ADAC Opel prošao je kroz juniorsku ERC i ERC4, osiguravši pobjedu s značajnom prednošću.