Trailer za film o Formuli 1: Očekivanja i entuzijazam
Danas je objavljen trailer za dugo očekivani film o Formuli 1, a članovi tima i vozači izrazili su svoje misli o snimci i što to može značiti za sport. James Vowles, Fred Vasseur i Adam Cooper, svi prisutni na događaju, podijelili su svoja očekivanja i uzbuđenja.
James Vowles istaknuo je gdje vidi potencijal ovog filma, uspoređujući ga s utjecajem koji je Netflix imao na F1. "Sumnjam da će izrezati moj cameo iz filma," dodao je sa smijehom. Prema njegovim riječima, Netflix je "transformirao tko smo kao sport" i očekuje da će film otvoriti nova tržišta koja su do sada bila nedostupna. "Pogledajte samo kako su snimljenih nekoliko scena. Izgleda kao da su se potrudili baš da zadrže autentičnost našeg sporta."
Fred Vasseur podržao je Jamesovu tvrdnju, govoreći o tome kako je Netflix pomogao u privlačenju mlađe publike. Vasseur je naglasio da je kvalitetom onoga što su do sada vidjeli takođe optimističan. "Ovo je najbolji način da privučemo novu publiku," naglasio je on.
Utjecaj na sponzorstvo i tržište
S obzirom na to koliko F1 raste kao globalni fenomen, mišljenja su jedinstvena kada se radi o tome kako bi film mogao utjecati na sponzore. Adam Cooper naglašava važnost današnjih događaja i zabava koje F1 organizira. "To je drugačiji stil događaja koji pruža priliku za širi doseg," rekao je on. Prema njegovim riječima, povećanje broja gledatelja predstavlja izravnu korist za sponzore i našu zajednicu.
James Vowles dodao je kako će dodatni sadržaj koji se nudi kroz film svakako doprinijeti rastu brendova koji su već uključeni u F1. "Ne radi se samo o utrkama. To je sveobuhvatan pristup koji filtrira vrijednost natrag u sport," istaknuo je.
Prisutnost kineskog vozača: Zhou Guanyu
Pitanje o važnosti Zhou Guanyua kao rezervnog vozača tada je postavljeno Fredu Vasseuru. On je objasnio koliko je važno imati kineskog vozača, osobito s obzirom na nadolazeću Grand Prix u Kini. "Zhou nije samo rezervni vozač. On ima iskustvo i zna kako raditi s gumama s kojima se natječemo," napomenuo je Vasseur. Ovo podizanje profila kineskog vozača također može privući nove gledatelje i sponzore iz tog tržišta.
Prilagodba Lewis Hamiltona
Jedno od ključnih pitanja postavljeno Fredu Vasseuru odnosilo se na Lewisovu prilagodbu Ferrariju. "Nije nužno da bude na granici brzine odmah. Moramo razumjeti sustave i softver," rekao je Vasseur. Iako je Hamilton na početku zaostajao, Vasseur je uvjeren da će se brzo prilagoditi i dostizati tempo poput Charlesa Leclerca.
Izazovi proizvodnje automobila
Andy Cooper, kao ravnatelj tima, dotakao se i izazova s kojima se suočavaju svi timovi. S 24 utrke u jednoj sezoni i novim regulacijama, uspjeli smo trošiti energiju kako bismo postigli konkurentne automobile 2025. godine. "Adrian Newey donosi ogromno iskustvo," rekao je, govoreći o izazovima u izradi automobila. Njegovi komentari ukazuju na nužnost ravnoteže između trenutne sezone i planiranja budućnosti.
Ulazak Cadillaca u Formulu 1
Ovaj izazov je još poprimio dodatan značaj s nedavno potvrđenim ulaskom Cadillaca. "To je dobra vijest", smatra Fred Vasseur. "Sve dok je tim strukturiran solidno, to će biti korisno za sport." James Vowles naglašava kako je Cadillac velika marka koja može donijeti novu energiju u F1, a dodani broj automobila na stazi povećava uzbuđenje i natjecateljski duh.
Zaključak
Očekivanja od filma o Formuli 1 su visoka, a zajednički stav svih sudionika je da se nadaju da će povećati vidljivost sporta, privući nove sponzore i otvoriti vrata novim panelima gledatelja. Sa snažnim razvojem i prilagodbom vozača, F1 se jasno pozicionira na globalnom tržištu, što će sigurno doprinijeti njenom daljnjem uspjehu.