Toliko detalja oko pogoršanja odnosa Brodie Kostecki s Erebus Motorsport možda se nikada ne može javno emitirati. Ova situacija, koja je gotovo obilježila prošlu sezonu Supercars prvenstva, privukla je pažnju mnogih zaljubljenika u automobilizam, a osvetlit ćemo kako su se stvari odvijale i kakva je sada situacija unutar tima.
U posljednjih 12 mjeseci, Kosteckijev odnos s timom postao je ključna tema među ljubiteljima Supercars. Prošle godine, vozač prvaka i njegov tim došli su do zastoja, što je dovelo do toga da je Kostecki propustio uvodne runde svoje vladavine. To je bilo posebno problematično kada su ključni sponzori odlučili prekinuti suradnju s timom, dok je njegov kolega Todd Hazelwood preuzimao volan nad #99 Camarom.
Iako su stvari izgledale dramatično, situacija je na kraju dovedena do rješenja. Kostecki se vratio u tim, spreman da ponovno preuzme kontrolu, i već u travnju 2023. godine nosio je oznaku prvaka tijekom runde u Taupō. Do listopada, situacija se poboljšala do te mjere da su Kostecki i Erebus osvojili Bathurst 1000, visokoprofiletnu utrku koja im je donijela još jedan pečat kvalitete.
Na površini, miris nemira bio je prisutan tokom prvih mjeseci, ali, kako je rekao George Commins, Kosteckijev trkački inženjer, atmosfera u timu bila je puno bolja nego što se činilo. “Za nas u timu, ne bih rekao da je bilo loše. Bilo je to kao malo društvo s dobrom kemijom,” komentirao je Commins, ističući da su se članovi tima okupljali oko zajedničkog mentaliteta: “naporno raditi, a zatim uživati”.
Unatoč stresovima i pritiscima kojima su bili podvrgnuti, kao i brigama oko neispunjavanja očekivanja i pritiska na rezultat, Kostecki i njegov tim ostali su usredotočeni na zajedništvo i suradnju. “Nije bilo agresije ili sličnog; svi smo bili samo razočarani zbog neuspjeha da branimo prošlogodišnji uspjeh,” dodao je Commins.
U međuvremenu, pojavile su se špekulacije o pravim uzrocima tenzija između Kosteckija i Erebus Motorsport. Commins nije mogao otkriti sve pojedinosti, ali je naveo kako je ključna prekretnica bila frustracija Kosteckija zbog smjera u kojem su se stvari razvijale unutar tima. “Brodie je želio odvesti tim u određenom smjeru, ali to nikada nije bilo moguće,” rekao je, priznajući da je gubitak Willa Browna značajno utjecao na dinamiku tima.

Osim toga, Commins je naglasio koliko su se emocije u timu često prikazivale na pogrešan način, ističući: “Svi smo bili pod velikim pritiskom. No, unatoč svemu, želja za pobjedom i uspjehom nikada nije izostala.” To je najvažnije kada se razmatra budućnost Kosteckija i njegovih ambicija unutar Supercars serije.
Kostecki i Commins ove godine su se preselili u Dick Johnson Racing, gdje nastavljaju svoje trkaće težnje. Njihov Ford Mustang podržan je renomiranim Shell V-Power-om, a koristi šasiju koja je prvotno dizajnirana za Erebusov Chevrolet Camaro. Ovaj potez označava novu etapu u karijeri Kosteckija te dovodi do novih izazova i prilika za uspjeh.
U epizodi podcasta, Commins također se prisjetio svojih iskustava unutar Supercars serije iz 2000-ih, kao i rada s Larkham Motorsportom i DJR-om. Ponudio je uvide o tome što znači biti dio Formule 1, te kako su njegove karijere i iskustva oblikovala način na koji doživljava trkaće strategije. Usprkos svim izazovima, Kostecki i tim planiraju se fokusirati na uspjeh u budućim sezonama.