• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Tuesday, November 18, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home FORMULA 1 FORMULA E

Kako Jake Dennis trenira i prehrambeno se priprema za utrke Formule E

20/06/2025
in FORMULA E
0 0
0
Kako Jake Dennis trenira i prehrambeno se priprema za utrke Formule E
Share on FacebookShare on Twitter

Jake Dennis: Vozač Formule E i Izazovi Viših Trkača

Svjetski prvak Formule E 2023. Jake Dennis trenutačno progonio je drugi naslov s ekipom Andretti, utrkujući na izvanrednim stazama širom svijeta, od Jeddaha do Monaka. Pripremajući se za akciju u Jakarti, 6’2″ visoki vozač uspio je pronaći vremena za razgovor s *Muscle & Fitness* o izazovima s kojima se suočavaju viši trkači.

Visina kao dvostrani mač

U razgovoru se Dennis šali o svojoj visini: “Da, vjerojatno sam malo previsok da bih bio iskren.” Iako većina većih vozača u motorsportu nosi određene prednosti, visina može predstavljati izazov. “Općenito, veći dio svoje karijere bilo je prilično tijesno”, objašnjava. “Formula E je zapravo napravila prilično veliki automobil, pa je taj trenutni model malo luksuz za mene.”

Međutim, prostor nije jedini problem. Dennis ističe težinu kao značajan faktor: “Pokušaj zadržavanja težine kao vozač turneje uvijek je pomalo izazovan. Granice težine su postavljene na osnovu prosječnog vozača, što je otprilike između 5’8″ i 5’10”. To može biti izazovno za mene.” Trenutačna maksimalna težina vozača i automobila iznosi 856 kilograma, a vozači moraju težiti oko 80 kilograma kako bi se uklopili u pravila.

Trening Jakea Dennisa

Trening vozača, posebno u Formuli E, značajno se razlikuje od konvencionalnih sportova. Bez servo upravljača, Jake se bori s težinom vlastitog pogona. “Težina upravljanja prilično je jaka, posebno na uličnim krugovima”, objašnjava. Umor u mišićima, posebno ramenima i podlakticama, čest je izazov tijekom dugih utrka.

On svoju rutinu treniranja fokusira na snagu i stabilnost, sanjajući o izgradnji tjelesne mase koja ne prelazi granicu. “No, ne mogu si priuštiti masivne mišićne noge jer bi to lako moglo dovesti do kršenja ograničenja težine.” Njegov pristup uključuje trening gornjeg dijela tijela koji se sastoji od sesija fokusiranih na prsa i leđa, kao i na biceps i tricepse. Vježba snage koristeći slobodne utege pomaže mu da se prilagodi potrebnim pokretima u automobilu.

Prehrana i održavanje težine

Jakeova prehrana također je pažljivo isplanirana. Živeći u Monaku, gdje je kultura hodanja povećala njegov broj koraka s 10.000 na 18.000 dnevno, on mora osigurati da ostane unutar ograničenja koje postavlja Formula E. Tijekom sezone, njegov unos kalorija je oko 1800, s naglaskom na konzumiranje 180 grama proteina dnevno.

Izbacivanje ugljikohidrata iz prehrane postalo je ključna strategija: “Trudim se da ostanem dalje od ugljikohidrata”, kaže. “Moje je tijelo sada toliko naviklo da ih nemam, zapravo ih ne žudim.” Održavanje uravnotežene prehrane, usredotočeno na proteine i zdrave masti, omogućuje mu da ostane unutar granica težine dok se natječe.

Priprema za visoke temperature

Utrke u vrućim uvjetima predstavljaju još jedan izazov za vozače poput Dennisa. “Vrlo je vruće unutrašnjosti trkačkog automobila,” objašnjava. Da bi se pripremio za vruće temperature u automobilu, on se podvrgava specijaliziranim sesijama u toplinskoj komori. “Samo da pokušam i da se moje tijelo aklimatizira”, dodaje Dennis. “No, iskreno, ništa vas zapravo ne priprema za to.”

Jake Dennis će se sljedeći put natjecati za tim Andretti 21. lipnja 2025. u Jakarti, gdje su prosječne temperature u ovom razdoblju 26,3 °C, uz visoki faktor vlage. Bit će to još jedan izazov koji će zahtijevati njegovu punu pažnju i predanost.

Da biste pratili Jakea Dennisa na Instagramu, kliknite ovdje.

Next Post
Maverick Vinales vidi Mugello MotoGP brzinu kao originalni KTM “Koračanje naprijed”

Maverick Vinales vidi Mugello MotoGP brzinu kao originalni KTM "Koračanje naprijed"

35.000 posjetitelja očekuje se na Hill Chive Fan Fest Block Party u centru Colorado Springsa

35.000 posjetitelja očekuje se na Hill Chive Fan Fest Block Party u centru Colorado Springsa

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

27/07/2025
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025

Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

  1. Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

27/03/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Formula 1 Las Vegas GP se vraća s nižim cijenama i manje drame

Formula 1 Las Vegas GP se vraća s nižim cijenama i manje drame

17/11/2025
Osam izvrsnih knjiga za vino entuzijaste

Osam izvrsnih knjiga za vino entuzijaste

17/11/2025
Kako gledati? Prijenos UŽIVO, ažuriranja i više.

Kako gledati? Prijenos UŽIVO, ažuriranja i više.

17/11/2025
Je li LDV-ov terenski SUV vrijedan više pažnje u popularnom segmentu?

Je li LDV-ov terenski SUV vrijedan više pažnje u popularnom segmentu?

17/11/2025

Recommended

Formula 1 Las Vegas GP se vraća s nižim cijenama i manje drame

Formula 1 Las Vegas GP se vraća s nižim cijenama i manje drame

17/11/2025
Osam izvrsnih knjiga za vino entuzijaste

Osam izvrsnih knjiga za vino entuzijaste

17/11/2025
Kako gledati? Prijenos UŽIVO, ažuriranja i više.

Kako gledati? Prijenos UŽIVO, ažuriranja i više.

17/11/2025
Je li LDV-ov terenski SUV vrijedan više pažnje u popularnom segmentu?

Je li LDV-ov terenski SUV vrijedan više pažnje u popularnom segmentu?

17/11/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Formula 1 Las Vegas GP se vraća s nižim cijenama i manje drame

Formula 1 Las Vegas GP se vraća s nižim cijenama i manje drame

17/11/2025
0

Osam izvrsnih knjiga za vino entuzijaste

Osam izvrsnih knjiga za vino entuzijaste

17/11/2025
0

Popularna ažuriranja

Denny Hamlin vodi iznimno snažnu borbu za tužbu 23xi Racing Charter, uzdrmavajući budućnost NASCAR-a

Denny Hamlin vodi iznimno snažnu borbu za tužbu 23xi Racing Charter, uzdrmavajući budućnost NASCAR-a

24/06/2025
0

“Bili smo tamo kada je to bilo važno” – Nico Hülkenberg oduševljen bodovima na debiju “Milestone” za Sauber

“Bili smo tamo kada je to bilo važno” – Nico Hülkenberg oduševljen bodovima na debiju “Milestone” za Sauber

17/03/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr