Mercedes: Razočaravajući Grand Prix iz Monaka
Grand Prix iz Monaka bio je izuzetno izazovan za Mercedes, s dva vozila na prvoj startnoj liniji, ali rezultati su bili daleko od očekivanih. Oba automobila započela su utrku na tvrdoj gumi, nadajući se da će eventualno doći do intervencije sigurnosnog automobila koja bi im mogla pružiti priliku za strategijsku prednost. Ipak, događaji na stazi brzo su se odvijali i donijeli brojna iznenađenja za tim.
Kratak pregled utrke
Antonelli je bio u prvom krugu u žestokom sukobu s Bortoletom, ali nakon što su se stvari smirile, našli su se u redu iza Lawsona, Sainza i Albona. Kako su se utrke nastavile, situacija se komplicirala. Russell je pokušao preuzeti rizik pregazivši šikanu, stavljajući se u poziciju za kaznu. Unatoč prekršaju, završio je ispred suigrača koji je imao svoje borbe tijekom utrke.
George Russell: Razmišljanja o strategiji
George Russell, koji je završio na 11. mjestu, komentirao je: “Osjećalo se kao da danas igramo šah s novim regulacijama o obveznim zaustavljanjima. Kimi i ja pokušavali smo si pomoći i steći pozicije tijekom utrke, no strategije konkurencije izostavile su nam stvarne opcije.” Opisao je kako su vožnje bile izazovne zbog sporijeg tempa u Monaku i kako su drugi timovi koristili iste strategije. Unatoč svemu, uživao je u završnici utrke.
Kimi Antonelli: Agresivnost na početku
Kimi Antonelli završio je 18. i izrazio svoje razočaranje: “Kvalificirao sam se na P15, pa nije bilo iznenađenje. Pokušao sam biti agresivan, a imao sam dobar tempo. Ipak, kako su se stvari odvijale, strategija nije bila u našu korist.” Iako rezultat nije bio zadovoljavajući, naglasio je važnost iskustva koje je stekao, posebno u borbi s gumama.
Toto Wolff: Frustracije i analiza
Toto Wolff, šef Mercedes-Benz Motorsport, izjavio je: “Danas nije bio naš dan. P14 i P15 na startu donijeli su izazove. Kvalifikacije su nas u velikoj mjeri kaznile i nismo imali realne šanse za bodove.” Oznaka frustracije očita je iz njegovih riječi, uz komentar kako će tim analizirati današnji ishod kako bi se poboljšao u budućim utrkama, unatoč nevjerojatnom spektaklu Monaka.
Andrew Shovlin: Analiza tehnoloških problema
Andrew Shovlin, direktor inženjerskog tima, osvrnuo se na probleme s ravnotežom automobila: “Počeli smo daleko od željene pozicije i nismo očekivali bolji ishod. Naša strategija se oslanjala na potencijalne crvene zastave, što se na kraju nije ostvarilo.” Zabrinut zbog nedostatka tempa, naglasio je kako će se ekipa fokusirati na poboljšanje performansi u Barceloni, gdje se nadaju bolje prilike za povratak na put prema postolju.