Vozač veteran Pikes Peak International Hillclimb, Robin Shute, poznat je po svojim izvanrednim uspjesima na ovoj izazovnoj trkačkoj stazi. Sa četiri osvojena naslova, od kojih je prvi stigao 2019. godine, Shute je ostavio neizbrisiv trag u svijetu auto-moto sporta. Njegove prošle pobjede izgradile su reputaciju trkaćih automobila iz Wolfa, no za 2025. Shute je odlučio promijeniti igru, odlučivši se za visoko prilagođeni Camaro iz 1967. godine, kojeg je izgradio Mike Dusold. Ova transformacija pokazuje hrabrost i inovaciju – uzbuđenje koje prati svaku trku na Pikes Peaku.
Transformacije Camara tijekom godina bile su fascinantne. Od Holley LS Festa do SEMA sajma, svaki put se pokazao u novom svjetlu, ostavljajući ljubitelje automobila zapanjenima. Unatoč tome što zadrži prepoznatljiv oblik iz 1967. godine, ispod haube skriva se niz tehnoloških poboljšanja. Umjesto čvrste stražnje osovine, Camaro koristi neovisni stražnji ovjes, a mjenjač je zamijenjen Sadev-ovim sekvencijalnim šesterostupanjski prijelazom. Ova promjena omogućuje bolje upravljanje moći i performansama, ključnim za osvajanje Pikes Peaka.
Ispod haube krije se moćan 7,0-litreni LS V-8 motor koji isporučuje nevjerojatnih 1.400 konjskih snaga. Ova snaga dolazi iz masivnog pojedinačnog turba, što je važno s obzirom da se staza penje na visinu od 14.000 stopa. Robin Shute ističe da su performanse automobila dvostruko veće od željenih težinskih standarda, što značajno utječe na način vožnje i potrebno je osloniti se na kvalitetne kočnice. Kako bi se uhvatio u koštac s ovim izazovima, Camaro je dobio novi sustav hlađenja koji uključuje stražnji radijator, što dodatno poboljšava ravnotežu težine u automobila.
Pomicanje radijatora omogućilo je ne samo poboljšanje ravnoteže, već i potrebu za značajnim aerodinamičkim prilagodbama. Unosi su montirani na C-stupove automobila, što je eliminiralo vidljivost iz stražnjeg dijela automobila. Zbog ovih promjena, sada se koristi stražnja kamera i monitor za praćenje okoline iza vozila. S obzirom na prelazak sa prednjeg radijatora, nos automobila je dodatno unaprijeđen kako bi se poboljšalo aerodinamičko ponašanje, čime se smanjuje povlačenje i omogućuje bolji protok zraka.
Aerodinamička poboljšanja ne završavaju samo na tome. Camaro sadrži nekoliko dodataka, uključujući ekstraktore blatobrana i ogromno stražnje krilo. Ove funkcije omogućuju automobilu da bolje prolazi kroz zrak i ostvaruje čvrsto držanje na cesti. Robin Shute je snimio videozapis koji dodatno objašnjava karakteristike i inovacije ovog jedinstvenog automobila. Uzbuđenje raste dok se približava povratak na stazu, a ljubitelji trkaćih automobila s nestrpljenjem očekuju njegovu sljedeću izvedbu na nadolazećem događaju Optima.