Strategija i taktika: Potraga za pobjedom u Monaku
U nedavnom intervjuu, Christian Horner, šef Red Bulla, otkrio je kako je njegova momčad strategijski planirala utrku u Monaku. “Danas smo malo kotrljali kockice,” rekao je Horner početkom razgovora, naglašavajući rizik koji su morali preuzeti tijekom utrke. Naime, taktika je bila jasna: početi s tvrdim gumama i pokušati što duže izdržati, s posebnim fokusom na mogućnost nastanka sigurnosnih automobila ili crvenih zastava koje bi im mogle omogućiti stratešku prednost.
Vožnja Maxa Verstappena: Izazovi i prilike
Max Verstappen, vozač Red Bulla, vodio je značajne dijelove utrke, ali situacija na stazi bila je složena. Monako je poznat po svojim uskim i zahtjevnim ulicama, gdje su vozači često primorani prilagoditi svoju vožnju. Horner je primijetio da se, unatoč dobrim pokušajima, nitko od vozača, uključujući Verstappena, nije mogao značajno odvojiti zbog opreznog stila vožnje većine natjecatelja. “U jednom trenutku, prilično smo se približili Oscaru. Iako je došlo do kolebanja u drugom krugu nakon stajanja, imali smo dobar plan za nastavak utrke,” objasnio je.
Utjecaj sigurnosnog automobila na utrku
Horner je istaknuo da bi u slučaju pojave sigurnosnog automobila ili crvene zastave Verstappen imao znatnu prednost. “Naopako je, da je bilo sigurnosnog automobila ili crvene zastave, Max bi vodio,” priznao je, naglašavajući koliko je važno strategijsko planiranje i sposobnost da se iskoriste neočekivane prilike koje se mogu pojaviti tijekom utrke. Ovoga puta, Red Bull je odabrao srednje gume za drugi boravak, nadajući se da će se situacija na stazi promijeniti.
Taktika Yuki Tsunode: Obrnuti pristup
Dok su Verstappen i Red Bull radili na svojoj strategiji, pažnja se prebacila i na Yuki Tsunodu, Verstappenovog suigrača. Iako je Tsunoda započeo utrku na P12, završio je na P17, što nije bio rezultat koji je njegova ekipa očekivala. Horner je prokomentirao: “Za Yuki smo napravili inverzni pristup. U prvom krugu izgledalo je kao da će imati koristi, no svi su počeli voziti izuzetno polako, što je dodatno zakompliciralo situaciju.” Ovaj pristup odražava kako timovi u Formuli 1 često moraju improvizirati i prilagoditi svoje planove na temelju trenutne taktike drugih vozača na stazi.