Honda i Krvava Izvedba: Što Donosi HRC Performanse?
Unatoč nevjerojatnom uspjehu SUV-ova u automobilskoj industriji, Honda ostaje vjerni entuzijastima, nastavljajući proizvoditi pristupačne modele koji pružaju odlične performanse. Honda Civic SI, Type R, te njihovi Acura bratstva, poput Integra i Type S, predstavljaju snažne automobile koji pružaju uzbudljivu vožnju na cesti i trkaćoj stazi. Ipak, pitanje koje se nameće jest: što je s potencijalnim modelima koji bi mogli ponuditi još više – one začinjenije i snažnije verzije ovih automobila?
Ambicije Honde u Performansama
Na nedavnom događaju Rolex 24 u Daytoni 2025. godine, predsjednik Honda Racinga, Koji Watanabe, iznio je uzbudljive informacije o budućim planovima tvrtke. Naime, naglasio je da Honda razmatra proizvodnju modela koji će nadmašiti trenutne performanse s originalnim dijelovima Honda Racing Corporation (HRC). "Danas još ne mogu reći točan plan, ali trebali bismo stvoriti model performansi zajedno s HRC Racing Technologies", istaknuo je Watanabe.
Ove činjenice sugeriraju da Honda ne samo da će ostati u kategoriji sportskih automobila, već i namjerava podići ljestvicu, potencijalno stvorivši auto koji bi mogao konkurirati ekstremnim modelima poput Ferrarijevih XX izdanja.
Usmjerenost na Postojeće Platforme
U razgovoru s novinarima, Watanabe je pojasnio da bi novi, višepostotni modeli performansi bili zasnovani na trenutačnim modelima Honda i Acura. To znači da bi potencijalne verzije mogle biti temeljene na popularnim modelima kao što su Integra Type S ili Honda Type R. Ova odluka ističe Hondin pristup ne samo dodavanju značajki, već i internom prilagođavanju postojećih modela za pružanje bolje dinamike i uzbudljivije vožnje.
HRC Prototip i Testiranja
U razgovoru o izvedbi, Watanabe je otkrio da američki tim HRC-a već radi na razvoju novih dijelova performansi za trenutne modele. Tijekom automobilske revije u Montereyu, Honda je predstavila prototip HRC-a temeljen na Acura Integra Type S, koji je doživio entuzijastičan prijem od vozača F1, Yuki Tsunode. Tsunoda je čak zatražio da se prototip pošalje u Japan za dalja testiranja.
Ideja HRC Branda
Jon Ikeda, potpredsjednik HRC-a, komentirao je da bi budući model mogao predstavljati optimalni spoj između ulične izvedbe i trkaćeg automobila. Prema njegovim riječima: "Imate Tipo S ili Type R za cestu i (s druge strane) imate trkački automobil koji možete kupiti za stazu – tako da bi to bilo nešto između." Ova filozofija označava budućnost Honde kao proizvođača koji ne odstupa od svojih sportskih korijena, već ih umnožava.
Prilagodba i Razvoj
Ikeda je dodatno pojasnio da se Honda namjerava truditi oko sigurnosti i performansi. Njihov plan uključuje pružanje opcija prilagodbe, gdje bi kupci mogli birati dijelove koje žele dodati svom vozilu. "To je ono što Porsche i svi drugi to čine. Sve to mora biti certificirano jer nećemo škrijeti na sigurnosti", rekao je Ikeda. Ova sveobuhvatna pristup donosi novu dimenziju personalizacije automobila, omogućujući kupcima da stvore vozilo prema vlastitim željama i potrebama.
Uzbudljiva Budućnost
Iako su svi ovi planovi još u ranoj fazi razvoja, uzbuđenje među entuzijastima je prisutno. Honda nastavlja s istraživanjem novih performansi i tehnologija s ciljem da dodatno ojača svoju prisutnost u svijetu visoko performansnih automobila. S razvojima na vidiku, ljubitelji automobila s nestrpljenjem očekuju nove vijesti iz Honde.