Fordov faktor u GT4 Australiji
Fordov užitak na GT4 Australiji osjetio se intenzivno tijekom prošlog vikenda na Queensland Racewayu, gdje se natjecalo pola tuceta Mustanga među 28 auta. Ova prisutnost dodatno naglašava snagu Fordovog brenda u motorsportu, a entuzijazam raste sa svakim novim natjecanjem.
U središtu ove ekspanzije nalazi se Miedecke Motorsport, australski agent za Fordov GT partner, Multimatic. Njihov automobil, koji voze Rylan Grey i George Miedecke, postigao je novu pobjedu, dodatno učvrstivši Mustanga kao snagu u GT4 seriji. Ostali vozači iz Fordovog tabora, uključujući Aaron Setona/Jasona Gomersalla, Camerona Cricka/Deana Campbella, Aarona Camerona/Ryana Hansforda, Marcusa Ladellea/Jaroda Keytea, te Jacka Wallisa/Adama Wallisa također su doprinijeli uspjehu kroz natjecanje.
Povećanje broja vozila
Andrew Miedecke je naglasio kako je sada najviše Fordovih automobila prisutno u GT4 Racing-u diljem svijeta. Ova ekspanzija stvara temelj za daljnji rast, s očekivanjem da će se kontingent vozila povećati na devet u bliskoj budućnosti. S obzirom na trenutne trende i potražnju, Miedecke ima razloga za optimizam.
Tehnološki napredak
Mustang se pokazuje kao prirodni izbor za natjecatelje. Vozači su već upoznati s Coyote V8 motorom, Holinger mjenjačem i upravljanjem motorom Motec. Ovo razumijevanje i povjerenje u tehnologiju čini Mustanga privlačnim izborom. Nadalje, Miedecke Motorsport nudi čitav niz rezervnih dijelova na stazi, uključujući i rezervnu školjku za tijelo koja će uskoro biti na raspolaganju. Ova podrška dodatno osnažuje povjerenje vozača i timova u poboljšanje performansi svojih automobila.
Nadalje utrke i izazovi
Osim uspjeha na Queensland Racewayu, očekuju se dodatni izazovi. Unos vožen od strane Ryana Hansforda, koji je imao tehničke poteškoće, bit će važan faktor u nadolazećem krugu u Sandownu (25. do 27. srpnja). David Schramm, vlasnik automobila, optimistično izjavljuje da automobil nije toliko loš kao što su prvotno mislili i da se planira vraćanje s punim snagama.
Fordova dominacija u budućnosti
Spektakularna dominacija Forda u GT4 seriji dolazi prije nego što nas čeka važna godina 2026., kada će Ford postati vodeći proizvođač Supercars by TOLITION. Planira se postaviti deset Mustanga u usporedbi s osam Camarosa i šest Supra, uz dodatnu prisutnost Mustang GT3 i uspostavljanje vlastite serije u Australiji. Ova strategija jasno pokazuje ambicije Forda u svijetu automobilskog natjecanja.
Fordov faktor u GT4 Australiji ne pokazuje znakove slabljenja — umjesto toga, čini se da će rasti i postavljati nova mjerila u automobilskom sportu.