Biti informiran
Nabavite vijesti u pristigloj pošti …
Prijavite se već danas
Uspjeh Flexiona u svijetu igara
Tvrtka za marketing igara Flexion nedavno je objavila impresivne rezultate za godinu koja završava u prosincu 2024. godine, bilježeći rast prihoda od 9%. Ova vijest dolazi kao rezultat njihovih strateški osmišljenih aktivnosti usmjerenih ka distribuciji igara u alternativnim trgovinama aplikacija, što se pokazalo kao ključni faktor u njihovom poslovnom uspjehu.
Povećanje prihoda i ekspansion portfelja
Flexion je od svog IPO-a 2018. godine zabilježio nevjerojatan rast gotovo 50 puta, dostižući godišnji prihod od gotovo 100 milijuna dolara. Ovaj spektakularni rast ukazuje na to kako su strategije usmjerene na marketing igara kroz alternativne prodavaonice aplikacija postale efikasne. U trenutnim tržišnim uvjetima, portfelj Flexiona uključuje vrijedne intelektualne svojine (IP) u vrijednosti nekoliko milijardi dolara, koje su distribuirane putem partnera poput Samsung, Amazon, Huawei, Onestore i Xiaomi.
Dominacija alternativnih platformi
Flexion trenutno nudi više od 30 igara na alternativnim trgovinama aplikacija, pri čemu su prosječni prihodi od ovih igara dostigli 10 milijuna USD godišnje, vezano uz prihode koje generiraju Google i Apple. Ova činjenica ukazuje na brzo rastuće tržište alternacija, koje se čini vrlo obećavajućim za programere koji žele diversificirati svoje izvore prihoda.
Regulatorne promjene i nove mogućnosti
U četvrtom kvartalu 2024. godine, igre koje podržava Flexion ostvarile su u prosjeku 9,3% svog prihoda od Google Playa putem alternativnih platformi. Izvršni direktor Flexion-a, Jens Lauritzson, istaknuo je da su recentne promjene, kao što je Zakon o digitalnim tržištima (DMA) u Europi i pravne akcije u SAD-u, omogućile programerima mobilnih igara novu slobodu u istraživanju svojih tržišnih opcija. Odlazak od dominacije Googlea i Applea omogućuje programerima pretraživanje alternativa koje nude bolje marže i veći pristup tržištu.
Povećanje partnerstava i rast zajednice
Tokom protekle godine, Flexion je zabilježio značajan porast partnerstva, što ukazuje na sve veću sklonost programera da se okrenu alternativnim trgovinama aplikacija kao sredstvu za rast. Primjerice, renomirani studio King pokrenuo je popularni pasijans Candy Crush na alternativnim platformama u isto vrijeme kada je osvanuo na Googleu i Appleu. Flexion je također obogatio svoj portfelj dodavanjem igara kao što su ratni strojevi iz studija za divlje životinje, ratni roboti iz My.games i Gossip Harbor iz MicroFun-a, čime se širi ponuda i poboljšava korisničko iskustvo.