• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Sunday, June 8, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home FORMULA 1

Fleksibilnost prednjeg krila u Španjolskoj: Kako su F1 timovi reagirali i što se promijenilo na stazi

04/06/2025
in FORMULA 1
0 0
0
Fleksibilnost prednjeg krila u Španjolskoj: Kako su F1 timovi reagirali i što se promijenilo na stazi
Share on FacebookShare on Twitter

U Clampdownu na Front Wing Flexing: Što to znači za Formulu 1?

Grand Prix koji se održao prošlog vikenda postao je središnja točka rasprava među ljubiteljima Formule 1. Tijekom ovog natjecanja, FIA (Međunarodna automobilska federacija) je najavila oštrije mjere protiv mehanizma fleksibilnosti prednjih krila, posebno onih koji bi mogli pružiti nepoštenu prednost nekim timovima. Ove mjere imaju potencijal oblikovati način na koji se timovi pripremaju za natjecanja i strategije koje primjenjuju tijekom utrka.

Fleksibilnost krila: Znanost iza performansi

Jedan od glavnih aspekata ovog clampdown-a je fokus na fleksibilnost prednjih krila. Timovima su se omogućile određene razine prilagodbe krila, što je dovelo do situacija u kojima su krila mogla promijeniti svoj kut pod određenim brzinama. Ovo prilagođavanje moglo je dovesti do poboljšanja aerodinamike i, posljedično, brzine automobila na stazi. Na višim brzinama, koja su pomogla automobilima da ostvaruju superiorne performanse, timovi su se povukli na testiranje granica dozvoljenog.

No, s ovom inovacijom dolazi i niz pitanja o jednakosti među timovima. Mnogi su se pitali je li dozvoljeno koristiti mehanizme koji bi jednogodišnjim timovima osigurali prednost, a uvijek je tu i zabrinutost oko sigurnosti vozača.

Razlog za zabrinutost: Kutovi zaklopki

Prvi mehanizam koji je FIA nastojala ciljati je smanjenje kutova zaklopki unutar sklopa pri brzini. Svaki tim ima svoje inženjerske metode za izradu krila, a neki su došli do rješenja koja su omogućila smanjenje otpornosti zraka na određene načine, invalMmeteći tako određene aerodinamike preferirane za brže prolazne točke. Ova prilagodba mogla je dodatno sniziti centre težine i povećati stabilnost, što rezultira boljim performansama na stazi.

Drugi mehanizam: Povratak glavnog plana

Osim smanjenja kutova zaklopki, drugi važan aspekt koji je FIA nastojala adresirati je povratak cijelog sklopa glavnog plana. Smatra se da bi promjene ovih elemenata mogle značajno utjecati na ponašanje automobila, posebice u situacijama koje uključuju nisku brzinu ili brze izmjene pravca. Ovaj mehanizam je omogućio timovima da se bolje nose s izazovima koji proizlaze iz prekomjernog i brzog prevezrenog sukoba.

Utjecaj na timove i strategije

Ove nove regulative zasigurno će utjecati na strategije timova, posebno onih koji su se oslanjali na fleksibilnost krila kao ključno sredstvo za postizanje brzine. Smanjena sposobnost prilagodbe mogla bi značiti da će inženjerska rješenja koja su donijela uspjeh u prošlim natjecanjima morati biti revidirana. Dok će neki timovi brzo prilagoditi svoje dizajne novim pravilima, drugi će možda trebati više vremena da pronađu alternativna rješenja.

Osvrt na sigurnost i sportsku jednakost

Na kraju, ključno pitanje koje se postavlja je odnos između performansi i sigurnosti. FIA strahuje da bi određeni mehanizmi mogli povećati rizik od nesreća na stazi, osobito za vozače koji se suočavaju s autonomnim automobilima i visokim brzinama. Uvođenje ovih novih pravila također je djelo zaštite integriteta sporta, nastojeći osigurati da nijedan tim ne dobije nepoštenu prednost, nego da svi imaju jednake šanse za uspjeh.

Ovaj clampdown na fleksibilnost prednjih krila tako predstavlja važan korak prema održavanju ravnoteže unutar Formule 1, s naglaskom na sigurnost vozača i usklađivanje performansi timova. Kako se pripreme za sljedeće utrke, svi će pozorno pratiti kako će se ove promjene odraziti na stvaranju novih strategija i taktičkih rješenja.

Next Post
Pierre Gasly ‘oslobodio’ kasni sigurnosni automobil u Španjolskoj, što dovodi do bodova, dok Franco Colapinto ističe ključno područje za poboljšanje.

Pierre Gasly 'oslobodio' kasni sigurnosni automobil u Španjolskoj, što dovodi do bodova, dok Franco Colapinto ističe ključno područje za poboljšanje.

‘On je poput obitelji’: Red Bull F2 zvijezda hvali Formulu E vođu za vodstvo karijere

'On je poput obitelji': Red Bull F2 zvijezda hvali Formulu E vođu za vodstvo karijere

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Miami GP 2025: Datum vikenda, raspored, vremena i kako gledati F1 utrku na Floridi na Sky Sports | F1 vijesti

Miami GP 2025: Datum vikenda, raspored, vremena i kako gledati F1 utrku na Floridi na Sky Sports | F1 vijesti

28/04/2025
Kada i gdje gledati Formula 1 uživo na Smart TV-u, mobilnoj aplikaciji i detaljima utrka u Indiji, Velikoj Britaniji i SAD-u

Kada i gdje gledati Formula 1 uživo na Smart TV-u, mobilnoj aplikaciji i detaljima utrka u Indiji, Velikoj Britaniji i SAD-u

03/04/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Švedska motosport nada se sezoni 2025.

Švedska motosport nada se sezoni 2025.

07/06/2025
Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

07/06/2025
Kyle Larson napušta nasilnu nesreću sprinta, …

Kyle Larson napušta nasilnu nesreću sprinta, …

07/06/2025
Ogier preuzima vodstvo na WRC Rally Sardinia nakon Neuvilleove nesreće

Ogier preuzima vodstvo na WRC Rally Sardinia nakon Neuvilleove nesreće

07/06/2025

Recommended

Švedska motosport nada se sezoni 2025.

Švedska motosport nada se sezoni 2025.

07/06/2025
Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

07/06/2025
Kyle Larson napušta nasilnu nesreću sprinta, …

Kyle Larson napušta nasilnu nesreću sprinta, …

07/06/2025
Ogier preuzima vodstvo na WRC Rally Sardinia nakon Neuvilleove nesreće

Ogier preuzima vodstvo na WRC Rally Sardinia nakon Neuvilleove nesreće

07/06/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Švedska motosport nada se sezoni 2025.

Švedska motosport nada se sezoni 2025.

07/06/2025
0

Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

Kazna za kršenje jama pada prema Repcu Supercars Championshipu

07/06/2025
0

Popularna ažuriranja

FIA preuzima vlasništvo i promociju Svjetskog prvenstva u Rallycrossu

FIA preuzima vlasništvo i promociju Svjetskog prvenstva u Rallycrossu

11/03/2025
0

SEZONA KRUŽNIH UTRKA ZAKLJUČENA NAPETIM FINALOM NA GROBNIKU

SEZONA KRUŽNIH UTRKA ZAKLJUČENA NAPETIM FINALOM NA GROBNIKU

07/03/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr