Evansova ruta do pobjede na ovogodišnjem safariju bila je fascinantna, iako ispunjena manjim izazovima koji su se činili kao sitnice naspram grandioznosti natjecanja. Tijekom natjecanja, najistaknutiji trenutak bio je njegov 360-stupanjski spin, koji je uspjelo izvesti s takvom lakoćom da su promatrači ostali zapanjeni. Osim toga, bilo mu je potrebno prilagoditi kacigu u petak zbog interkoma koji je počeo otkazivati, no Evans je u svakom trenutku pokazao iznimnu kontrolu i koncentraciju, bez obzira na sitne teškoće koje su mu se našle na putu.
Nakon završetka natjecanja, Evans je od srca izrazio svoju zahvalnost domaćinima: “Želim zahvaliti svima u Keniji na vrlo srdačnoj dobrodošlici i nevjerojatnom skupu”, rekao je. Osvrćući se na tim koji je radio sa njim, pohvalio je njihovu predanost: “Ogromno dobro učinjeno timu, izvrsno su obavili posao i ponosan sam što sam vrlo mali dio Toyotine povijesti na ovom posebnom skupu.”
Prolazimo li dalje, zanimljivo je isteći da je Tänak bio vodeći u petak, no sudbina se okrenula kada mu je pogonsko vratilo provalilo na njegovu Hyundaiu, što ga je primoralo na predaju. Unatoč njegovim problemima, Rovanperä je uspio iskoristiti situaciju. U subotu, vozeći s slomljenom suspenzijom, pokazao je nevjerojatnu izdržljivost i snalažljivost, prikradavši se do trenutnog vođstva i stavljajući pritisak na svoje suparnike.
Ne manje zanimljiva bila je situacija za Neuvillea. Njegov vikend započeo je loše kada je u petak kasnio na start zbog promjene prijenosa i pogonskog osovina što mu je donijelo kaznu od jedne minute. Iako je pokušao nadoknaditi vrijeme, dodatne kazne – od deset sekundi za skakanje i dodatnih pedeset sekundi zbog čišćenja zračnog filtra između faza – dodatno su ga usporile. Na kraju, većinu petka proveo je na toaletu umjesto da uživa u natjecanju, što govori o nepredvidivosti i stresu koji prati ovakve velike događaje.
Osim toga, Katsuta se suočio s kombinacijom proboja i problema tijekom natjecanja, usprkos jasnom tempu koji je pokazivao. Na njegovu žalost, uspjeli su ga zaustaviti problemi koji su spriječili napredovanje na boljoj poziciji. Iako je bio na putu za četvrto mjesto, a time i prema svom rekordnom završetku na Safariju, pritisak u potrazi za bonus bodovima doveo je do prevrnuća njegove Toyote na PowerStage. Gledatelji su mu pružili pomoć u ponovnom postavljanju na kotače, no nažalost, ta situacija ga je odvratila od željenog rezultata i na kraju je omogućila Sami Pajari, koji je sudjelovao kao zasebni Toyota Gazoo Racing World Rally Team 2 sudionik, da prikupi bodove za proizvođača, što dodatno naglašava složenost i intrige ovog natjecanja.