Povratak Lancia Delta u električnom ruhu
Skoro 30 godina nakon što je Lancia povukla svoju neizmjerno uspješnu stroj za prvenstvo u Svjetskom rally-u, Delta A, ime i automobil će se malo vjerojatno vratiti na vrhunsku konkurenciju. No, ne u službenom svojstvu – ono što ovdje gledate je iz francuskog odijela zvanog GCK Motorsport.
Nakon što je već napravio električnu restomod verziju Lancia Delta evo-e, poznate vruće hatch Delta Integrale na sve kotače, GCK je očito smatrao da bi bilo nepristojno ne izgraditi verziju za FIA World Rallycross prvenstvo. Od 2022. godine, serija će biti isključivo električna.
Delta će sadržavati isti pogonski sklop ‘Kreisel’ kao i svi automobili na 14-toj mreži.
Tehničke specifikacije i performanse
GCK, koji se nedavno natjecao u World RX-u s Renault Clio RS-om, je se od ove sezone povukao kako bi razvio novi automobil. U skladu s propisima, ovaj električni bolid trebao bi imati oko 680bhp i 650 lb-ft trenutno dostavljenog zakretnog momenta, a ubrzanje od 0 do 100 km/h bit će moguće u samo dvije sekunde.
Potisak dolazi iz austrijskog pogonskog sklopa ‘Kreisel’, koji se oslanja na bateriju kapaciteta 52,65 kWh, a svaki motor je smješten na osovini. Iako će se koristit originalna šasija Lancia Delta, možemo pretpostaviti da veliki dio originalnog automobila neće ostati netaknut.

Održivost i inovacije
Snaga koja dolazi iz baterije plus ćelije svih natjecatelja GCK-a trebala bi osigurati održivu energiju. Njihova GCK Energy će koristiti specijalizirane “spremnike”, crpeći energiju iz solarnih i drugih obnovljivih izvora. Kao dokaz koncepta, GCK Energy je već koristio ovaj sustav za podršku seriji RX2E tijekom sezone 2021.
Izjava predsjednika GCK-a
Guerlain Chicherit, predsjednik GCK-a, izrazio je svoje uzbuđenje zbog povratka u FIA World Rallycross prvenstvo s novim električnim modelom: “Izuzetno sam uzbuđen što se GCK vratio na FIA World Rallycross prvenstvo pod svojim novim električnim transparentom. Format utrke savršeno se predaje dostavljanju jednog od najuzbudljivijih sportskih naočala s električnim automobilima do sada, a mi smo odabrali Delta Integrale Lancia jer je to najpopularniji i najpristupačniji model.”