Frankoamerički tim DS Penske na VN Japana
Frankoamerički tim DS Penske završio je natjecateljski vikend u Japanu s pozitivnim rezultatima. Jean-Eric Vergne i njegov suvozač Max Guenther pokazali su iznimna umijeća na stazi, osiguravajući važne bodove za ekipnu klasifikaciju.
Utrka i strategija
U subotu, Vergne je završio osmi, dok je u nedjelju ponovio dobar nastup zauzevši šesto mjesto. Guenther je u nedjeljnoj utrci zauzeo deseto mjesto, što mu je donijelo bod. Ova utrka, koja se održala na stazi u Tokiju, bila je prilagođena u odnosu na subotnju, s ostalim pravilima vezanim uz pitstopove.
Formula E poznata je po dinamičnim strategijama, a ovakve prilagodbe osmišljene su kako bi timovi mogli razvijati nove energetske strategije i pružiti više uzbuđenja. Zanimljivo je da su u drugoj utrci dvostrukog zaglavlja piloti imali manje krugova, što je dodalo dodatnu razinu tenzije i neizvjesnosti.
Trening i kvalifikacije
Ispred same utrke, trening sesije pokazale su da su Porsche i Nisssani u dobroj formi. Vergneov DS Penske bio je četvrti, samo osam tisućinki iza Jakea Hughesa iz Maseratia. Guenther je bio blizu, no malo se kliznuo u jednom od zavoja i nije uspio doći do kvalifikacija.
U kvalifikacijama, Vergne je bio uspješan, dok je Guenther, unatoč dobrom tempu, propustio prolaz u završnicu za samo jednu desetinku sekunde.
Utrka: Dinamika i strategije
Početak utrke bio je miran, no vozači su brzo aktivirali svoj način napada, što je dodalo uzbuđenje na užem krugu. Vergne je mudro prilagodio svoju strategiju, dok su drugi vozači žurno trošili svoju dodatnu energiju. Uskoćenje u strategiji često je bila ključna komponenta uspjeha na ovoj stazi.
Nakon kratkog žutog flagg postupka uslijed krhotina na stazi, natjecanje se nastavilo. U drugom dijelu utrke, vozači su morali pažljivo upravljati energijom zbog ograničenja do kraja. DS Penske vozači često su komunicirali s timom kako bi maksimalno iskoristili svoje resurse.
Vergne je uspio prebaciti se na peto mjesto, no pažljivo je unosio svoje napade u posljednjim krugovima kako bi očuvao energiju. Na kraju, završio je na šestom mjestu, a Guenther na desetom, što je označilo značajnu pobjedu za francusko-američki tim.
Sljedeća okupljanja
Nakon uspješnog vikenda u Tokiju, Formula E nastavlja svoju sezonu u Aziji s dvije utrke zakazane u Šangaju, 31. svibnja i 1. lipnja. Ova uzbudljiva natjecanja nastavit će privlačiti pozornost obožavatelja i timova, donoseći nova uzbuđenja i strategije na stazu.