Chris Harris i BMW M5 G90: Rat s gumama
Chris Harris, poznati automobilistički novinar i entuzijast, nedavno je dobio priliku za vožnju novog BMW M5 G90, što je izazvalo uzbuđenje među ljubiteljima brzih automobila. Nakon gotovo četiri mjeseca svakodnevnog korištenja ovog moćnog vozila, Harris je konačno moć G90 mogao testirati na stazi, u ovom slučaju na Thruxton Circuitu. Ovaj nevjerojatan automobil s hibridnim pogonom nudi nevjerojatnu kombinaciju snage od 717 konjskih snaga i momenta od 1000 Nm, a sada je bio spreman da pokaže svoje prave sposobnosti.
Početna vožnja: 4WD i impresivna kontrola
Video započinje mirno, s Harrisom koji testira M5 u 4WD načinu vožnje. Ovaj način omogućava zvijeri od 2,5 tona nevjerojatnu stabilnost i kontrolu tijekom vožnje, omogućujući mu rješavanje izazovnih zavoja s lakoćom. Harris je impresioniran koliko limuzina može brzo i učinkovito mijenjati brzinu i pravac, a vožnja u ovom režimu pokazuje strukturalnu regulaciju koja dolazi s novim BMW-ovim M modelima.
Prelazak na 2WD: Driftanje bez granica
Međutim, stvari se brzo mijenjaju kada Harris odlučuje prebaciti se u 2WD način rada i potpuno deaktivirati DSC (Dynamic Stability Control). Ovdje započinje prava zabava. Bez elektroničkih pomagala koja bi ga držala u okovima, M5 se pretvara u mašinu za drift. Harris demonstrira stručnost u radu s vozilom, pokazujući nevjerojatnu kontrolu nad situacijom dok se automobil okreće u velikim zavoju. Osjećaj slobode i adrenalina doseže svoj vrhunac kada počne stvarati oblake dima iz stražnjih guma, čime dokazuje da je ovaj automobil sposoban za čisti drift kaos.
Performanse i hibridna moć
Jedan od najupečatljivijih trenutaka tijekom Harrisovog testiranja bilo je usmjerenje svih 738 lb-ft (1.000 Nm) okretnog momenta na stražnje kotače. Ovaj trenutak iz fundamentalno mijenja dinamiku vožnje. Čak i s obzirom na svoju težinu, G90 M5 lako se nosi s izazovima, a Harris napominje da je vožnja u takvim okolnostima iznimno uzbudljiva. Mogućnost izlaska iz zavoja uz nevjerojatne brzine, sve do 110 mph, zaista pokazuje koliko je automobil napredan.
Harrisova presuda
Iako neki vozači mogu biti skeptični prema automatskim ili hibridnim limuzinama, Harris izjavljuje da daleko preferira novi G90 M5 naspram svojih konkurenata, poput AMG ili Audi RS modela. Ova pohvala dolazi od vozača koji je do sada imao priliku testirati bezbroj limuzina na tržištu, i stoga ima puno iskustva kada je u pitanju ocjenjivanje performansi i užitka u vožnji.
Guma izdržljivost
Još jedan zanimljiv aspekt njegovog testiranja je to što, iako se gume troše pod enormnim pritiskom, nisu potpuno uništene čak ni nakon 20 minuta brze vožnje i intenzivnog driftanja. Iako su prisutni efekti dima iz stražnjih guma, Harris komentira da M5 ne troši gume kao drift raketa, što ukazuje na dobru izdržljivost i kvalitetu komponenti.
Zaključak
Chris Harris i novi BMW M5 G90 pružaju uzbudljivo putovanje kroz svijet visoke performanse i užitka u vožnji. Njegovo iskustvo na Thruxton Circuitu oslikava ne samo sposobnosti ovog automobila, već i mogućnost uravnoteženja snage i kontrole, što ga čini jednim od najsvjetlijih hibridnih limuzina današnjice.