Land Rover će voditi tim s tri vozila za Dakar skup 2026. i tim s dva vozila za W2RC.
Uvod u Land Rover Defender Octa
Kako se približava Dakar 2026. godine, Land Rover otkriva da će njegov Defender Octa biti ključna figura u ovom renomiranom natjecanju, kao i u FIA World Rally Raid Championship-u (W2RC). Ova verzija Defendera, poznata po ekstremnim performansama, predstavlja sjajnu sinergiju između luksuznog brenda i orijentacije na avanturizam koja ga čini savršenim kandidatima za natjecateljski izazov.
Performanse i Tehnologija Defender Octa
Defender Octa će se natjecati s tri vozila na Dakaru i dva u FIA W2RC. Ova vozila bit će temeljena na serijskom modelu, ali će proći kroz opsežna prilagođavanja i optimizacije koja će im omogućiti da se nose s ekstremnim uvjetima natjecanja. Geometrija i kinematički dizajn Defender Octa čine ga savršeno prilagodljivim za Dakar, kao i za izazove koje nudi W2RC.
Središnji dio ovih natjecateljskih vozila čini 4,4-litarski Twin Turbo V8 motor, koji će jamčiti rapkonsku snagu i izdržljivost potrebnu za suočavanje s najrigoroznijim dijelovima natjecanja. Ova snaga bit će kombinirana sa sustavom pogona koji je razvijen s ciljem pružanja optimalne kontrole i trajnosti tijekom dugačkih i teških rundi.
Iscrpni proces testiranja i razvoja
Land Rover već provodi iscrpan program testiranja i razvoja za Defender Octa. Ovaj proces kulminirat će testnim događajima i punom momčadi kasnije tijekom godine, što je ključno za osiguravanje da su vozila potpuno spremna za izazove koje donosi Dakar 2026. godine. Ovi testovi će biti ključni za procjenu performansi, pouzdanosti i izdržljivosti, a svaki aspekt vozila će biti sustavno evaluiran da bi se maksimizirale njihove sposobnosti.
Novi regulativi i natjecateljski izazovi
Kako bi se održala konkurentnost, novi propisi za kategoriju ‘dionica’ bit će uvedeni do 2026. godine, odražavajući rastući interes za visoke performanse 4×4 i SUV vozila. Ovi regulativi osigurat će da svi sudionici imaju jednake šanse, time doprinoseći uzbudljivijem i izjednačenijem natjecateljskom okruženju.
Izjave vodećih ljudi Land Rovera
Mark Cameron, direktor branda, istaknuo je kako Dakar predstavlja najveći test za Defender Octa. On je uvjeren da će kombinacija visoke performanse, izdržljivosti i karakterističnih sposobnosti Defendera omogućiti da vozilo bude izuzetno konkurentno. Njegova izjava naglašava koliko je ovaj izazov važan za razvoj i promociju branda Land Rover.
James Barclay, generalni direktor JLR Motorsport smatra kako je ulazak Defendera u Dakar nevjerojatno uzbudljiv izazov. Naglašava važnost uspostavljanja suradnje s relevantnim organizacijama i proizvođačima kako bi se osigurali novi propisi koji će omogućiti natjecateljima da pokažu svoje sposobnosti. Osim toga, Barclay naglašava kako je 2026. godina ključna za detaljnu pripremu, testiranje i učenje kako bi tim bio što spremniji za obavljanje zadatka na Dakaru i W2RC.
Arhitektura i konstrukcija Defender Octa
Defender Octa dolazi s robusnom D7x arhitekturom tijela, koja je temelj ove inovativne verzije. Ova lagana aluminijska monokok konstrukcija pruža tri puta veću snagu u odnosu na tradicionalne dizajne ‘tijela na karoseriji’, osiguravajući visoku torzijsku rigidnost i izdržljivost potrebnu za ekstremne uvjete natjecanja. Ova konstrukcija ne samo da povećava performanse već i sigurnost vozača u zahtjevnim situacijama na terenu.
Otkrijte najnovije u svijetu automobila s novim automobilima i novim biciklima … Pročitajte više Istražite nadolazeće automobile u Indiji i pronađite svoj savršeni podudaranje s automobilima ispod 5 lakh, 10 lakh ili 15 lakh. Ostanite ažurirani s najnovijim vijestima o auto i porastu električnih vozila.