• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Thursday, May 29, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home FORMULA 1 FORMULA E

Dva obavezna pravila Pitstop imala su ‘formula e efekt’ u F1 Monaco GP

26/05/2025
in FORMULA E
0 0
0
Dva obavezna pravila Pitstop imala su ‘formula e efekt’ u F1 Monaco GP
Share on FacebookShare on Twitter
FIA je provela dva obavezno pravilo Pitstop za izdanje Grand Prixa Monaka 2025. godine, uglavnom kako bi proizvela uzbuđenje jer je utrka u Monte-Carlu kritizirana zbog njegovog nedostatka. Međutim, rezultat je bio sasvim suprotan.

Kako bi se spriječilo ponavljanje Grand Prixa iz Monaka 2024. godine, koja se sastojala od pucanja u 3-5 sekundi sporije od procijenjenog trkačkog tempa kako bi se sačuvali gume, uvedeno je dva obvezna pravila o Pitstop-u. Nažalost, ova intervencija je imala vrlo malo učinka na dinamiku utrke.

Formula 1 u Monaku se ponekad činila kao Formula E

Nažalost, nada za spektakl nije se ispunila. Utrka je bila slična prethodnim godinama, a posebno su se istaknule taktike momčadi kao što su Racing Bulls i Williams. Ovi timovi pokušali su iskoristiti svoja pitstop pravila kako bi sakupili teren i omogućili vozaču ispred da izgradi jaz, što bi rezultiralo ‘besplatnim pitstopom’. Zbog ove strategije, vozači su se kretali sporije, s gubicima od 4-5 sekundi po krugu, u skladu s izjavom šefa tima, Tota Wolffa.

Ovaj pristup, koji podsjeća na fenomen u električnoj seriji, Formula E, doveo je do toga da njihovi vozači voze sporije kako bi uštedjeli energiju. U tom sportu, vozači često izbjegavaju biti u vodstvu tijekom određenih dijelova utrke da bi sačuvali kapacitet baterije za ključne trenutke. Međutim, unatoč uzbudljivim završecima u Formula E, učinak u Monaku bio je smanjen do točke da je utrka postala dosadna i predvidiva.

U Monaku je nemoguće prestići u trenutnim F1 automobilima. Njihove velike dimenzije i težina gotovo tona onemogućavaju da se automobili dobro pokrenu uz suparnika i izazove za pozicije na stazi.

Dakle, bez obzira na broj pitstopova, osim ako nešto pođe po zlu, rezultati će gotovo uvijek biti identični jer je mreža postavljena za početak utrke. Tijekom utrke, vozači su imali malo prilika za spektakularne borbe, a to je dovelo do frustracije među gledateljima i fanovima.

Umjetni načini za poboljšanje zabave često nisu pravi način da se vrati ono što je izgubljeno, kao što je Max Verstappen rekao, između ostalog, GPBLOG.

“Ionako se ne možete utrkivati, tako da nije važno što radite. Jedno zaustavljanje, deset zaustavljanja. Ali, iskreno, skoro smo radili Mario Kart, a onda bismo morali ugraditi bitove na automobil. Možda biste mogli baciti banane.”

George Russell podržao je Alexander Albona sve dok nije odlučio preteći tajlandski vozač sa staze, zaradivši mu kaznu.

Formula 1 mora prigrliti Monaka kakav je

Monako je nekada bio utrka s mnogim nadmoćima, a pravi izazov dolazio je u subotu popodne tijekom kvalifikacija. U prošlosti, ulice Monte-Carla bile su šire, a automobili uži i lakši. Suvremeni automobili su, međutim, u potpunosti promijenili dinamiku. Ako se pravila dizajna i gradnje automobila drastično ne promijene, Monako će i dalje ostati utrka u kojoj subotnja kvalifikacija određuje ishod nedjeljne utrke.

Monte-Carlo Street ostaje krunski dragulj, jamčeći svoje mjesto na kalendaru, ali s posebnim pravilima pitstop-a, očito je da nešto ne funkcionira. Postavljaju se pitanja: jesu li automobili prerasli Monako? Je li moderna era F1 postala previše za mitsku utrku? Ide li razvoj F1 u smjeru koji Monako ne može slijediti? Ova pitanja zaslužuju ozbiljno razmatranje, a odgovori mogu biti teški.

SI202505250598

Max Verstappen i Red Bull Racing nadali su se da bi sigurnosni automobil ili crvena zastava mogli promijeniti njihovu utrku, budući da je u Monte-Carlu nemoguće voditi bitke.

Dakle, GPBlog pita svoje čitatelje, jesu li obavezna pravila pitstop učinili ono što su namjeravali učiniti? Odgovorite u anketi u nastavku i također nam javite svoje misli u komentarima!

Next Post
Rangiranje vozača Edd Straw 2025. Monaco Grand Prix F1

Rangiranje vozača Edd Straw 2025. Monaco Grand Prix F1

Pacers se vraćaju i osvajaju igru 1 u OT protiv Knicksa: Reakcije uživo i ažuriranja nakon finala Istočne konferencije Shocker

Pacers se vraćaju i osvajaju igru 1 u OT protiv Knicksa: Reakcije uživo i ažuriranja nakon finala Istočne konferencije Shocker

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Miami GP 2025: Datum vikenda, raspored, vremena i kako gledati F1 utrku na Floridi na Sky Sports | F1 vijesti

Miami GP 2025: Datum vikenda, raspored, vremena i kako gledati F1 utrku na Floridi na Sky Sports | F1 vijesti

28/04/2025
Kada i gdje gledati Formula 1 uživo na Smart TV-u, mobilnoj aplikaciji i detaljima utrka u Indiji, Velikoj Britaniji i SAD-u

Kada i gdje gledati Formula 1 uživo na Smart TV-u, mobilnoj aplikaciji i detaljima utrka u Indiji, Velikoj Britaniji i SAD-u

03/04/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Tohill osvajaju dvostruku pobjedu u parku Mondello

Tohill osvajaju dvostruku pobjedu u parku Mondello

28/05/2025
Dobre i loše vijesti uoči Nashville Weekenda za NASCAR Cup timove

Dobre i loše vijesti uoči Nashville Weekenda za NASCAR Cup timove

28/05/2025
Zašto je novi Ford Shakedown bio jedinstven za Davidsona

Zašto je novi Ford Shakedown bio jedinstven za Davidsona

28/05/2025
Williamsovi najbolji trenuci u F1 | Grr

Williamsovi najbolji trenuci u F1 | Grr

28/05/2025

Recommended

Tohill osvajaju dvostruku pobjedu u parku Mondello

Tohill osvajaju dvostruku pobjedu u parku Mondello

28/05/2025
Dobre i loše vijesti uoči Nashville Weekenda za NASCAR Cup timove

Dobre i loše vijesti uoči Nashville Weekenda za NASCAR Cup timove

28/05/2025
Zašto je novi Ford Shakedown bio jedinstven za Davidsona

Zašto je novi Ford Shakedown bio jedinstven za Davidsona

28/05/2025
Williamsovi najbolji trenuci u F1 | Grr

Williamsovi najbolji trenuci u F1 | Grr

28/05/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Tohill osvajaju dvostruku pobjedu u parku Mondello

Tohill osvajaju dvostruku pobjedu u parku Mondello

28/05/2025
0

Dobre i loše vijesti uoči Nashville Weekenda za NASCAR Cup timove

Dobre i loše vijesti uoči Nashville Weekenda za NASCAR Cup timove

28/05/2025
0

Popularna ažuriranja

Zvjezdana postava spektakularnih cestovnih automobila i supercara za King of the Hill

Zvjezdana postava spektakularnih cestovnih automobila i supercara za King of the Hill

19/03/2025
0

Kimi Antonelli ‘Super Happy’ s P4 završava na debiju u Australiji nakon što je startao s P16

Kimi Antonelli ‘Super Happy’ s P4 završava na debiju u Australiji nakon što je startao s P16

17/03/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr