Ovog tjedna objavljena je jedna od mojih najočekivanijih igara 2025. godine. Japanski majstor driftanja donio je demonstraciju, koja je nakon tog iskustva potpuno povučena ispred puštanja igre, dodatno otežavajući čekanje obožavatelja. Ipak, srećom, 21. svibnja, igra je službeno pokrenuta, a ovo je bio tek početak. Razvojni tim već je objavio prvu zakrpu, nagovještavajući dolazak dodatnog sadržaja.
Kao strastveni obožavatelj trkaćih igara, koji je uživao u pregledu i demo verziji iz 2023. godine, napravio sam nabavku igre i odmah se upustio u vožnju ovog vikenda. Vrijeme je da podijelim svoje prve dojmove.
Prvi dojmovi JDM-a
Započet ću dijeljenjem svoje postavke. U svojstvu sam na Racing GT Track Racing SIM-u, koristeći trkačke kotače Moza R12 i papučice ispred velikog 49″ Samsung Ultrawide ekrana koji radi u rezoluciji 5120 × 1440. Kada sam pokrenuo igru, prvo što sam primijetio je podrška za cijeli zaslon—zadivljujuće je vidjeti punu podršku za ovu rezoluciju.
Prošao sam kroz uvodne ekrane do glavnog izbornika, od kojih su neki bili zaključani. To uključuje modus izazova, trgovinu tunerom i opcije za prilagodbu automobila, koji će vjerojatno biti dostupni s napretkom u igri ili budućim dodacima.
Ovdje sam doživio prvo razočaranje; iako su moje Moza postavke radile u demonstaraciji, cijela igra, čini se, ne podržava sve njihove mogućnosti, barem za sada. Prilikom biranja mjenjača pronašao sam ograničene opcije: automatski ili H-Pattern ručni mjenjač. Kao netko tko koristi Moza sekvencijalni mjenjač i ručnu opremu, osjećao sam se pomalo uskraćeno.
Na sreću, imao sam rezervni plan — Logitech G Pro kotač i papučice koje sam imali spremne za korištenje, a oni su odmah radili s mapiranim zupčanicima. Očekujem da će programeri dodati podršku za više uređaja u nadolazećim ažuriranjima, kako bi svi korisnici opreme s različitih brendova mogli uživati u igri.
Jednom kada se učitamo u igru, dočekuje nas šarena manga grafika koja priča priču. Neki od ženskih likova su dizajnirani s jasnim naglaskom na privlačenje muške publike, što mi se činilo nepotrebnim i pomalo osrednjim pristupom. No kada sam se upustio u interakciju s igrom, očekivao sam poboljšanja u grafici u odnosu na demo—i wow, doista sam bio impresioniran. Osvjetljavanje je doživjelo gotovo potpuni redizajn, što je okruženju dalo život. Noćna vožnja kroz oluju sa munjom koja osvjetljava stazu natopljenu kišom bila je vizualno spektakularna.
Jedan od najupečatljivijih trenutaka bio je kada sam vozio niz cestu i primijetio drugi automobil kako izvodi okrete uz planinu, prisjećajući se da taj put moram iskusiti sam. Vozački mehanizam u igri jedan je od najzanimljivijih koje sam isprobao od “Need for Speed: Underground 2”, ali s mnogo većim mogućnostima prilagodbe. Imate opciju između Arcade i SimCade načina, uz dodatne opcije poput ABS-a i ESP-a (kontrola stabilnosti) koje se mogu prilagoditi vama kao vozaču.
Visoke bodove zaslužujete kada driftate pod jakim kutom i velikom brzinom, što je moguće samo ako provalite mehaniku i osjećate se povezano s automobilom. Kada uspijete uhvatiti taj osjećaj, ulazite u stanje protoka, prelazeći s lijeva na desno s lakoćom, kao da ste programer iz 2025. naoružan umjetnom inteligencijom.
Govoreći o načinu karijere, igra nudi raznovrsne izazove na velikoj karti, omogućujući vam da iskusite različite stilove vožnje. Iako se fokusira na driftanje, postoje i događaji povlačenja i hvatanja, što dodaje dinamičnost.
Što se tiče automobila, igra nudi izbor JDM klasika, no dostupno je samo 25 vozila. U usporedbi s nekim drugim trkaćim naslovima koji nude stotine opcija, ovaj broj može izgledati skroman, no to bi se moglo promijeniti s budućim ažuriranjima. Osobno bih volio vidjeti dodatne modele, posebno ljubiteljske favorite poput 2JZ.
Što se tiče mog napretka u karijeri, još nisam odmaknuo daleko; zabavljam se istražujući kartu i ispunjavajući izazove, ali većinom uživam u vizualnim i mehaničkim aspektima vožnje.
Izvan poteškoća s podrškom za Moza, duboko uživam u japanskom majstoru driftanja i očekujem da ću provesti još mnogo sati u toj igri tijekom nadolazećih tjedana i mjeseci.
Ažurirati:
Nakon nekoliko dodatnih sati igranja, igra se otključava i pokazuje više svojih tajni. U sljedećim snimkama zaslona vidjet ćete istraživanje kartice, kao i pokušaje napredovanja u karijeri. Nakon nekoliko izazova, otključavaju se trgovine tunera i boja. Izazov postaje zaraditi novac dok nadograđujete svoj automobil, istovremeno pazite da ne potrošite sve na nove automobile.
Količina opcija za konfiguraciju na automobilu je impresivna, uključujući čak i detalje poput tipki za promjenu zupčanika i upravljača. Morat ćete donijeti neke pametne odluke o tome kako trošite svoje dolare (ili jene), između vizualnih i performansnih nadogradnji.