Mercedes: Izazovi U Kvalifikacijama u Monaku
U posljednjim kvalifikacijama za Veliku nagradu Monaka, tim Mercedes nije imao baš najbolji dan. Nakon što su se proveli kroz teške pripreme, vozači su se susreli s brojnim preprekama koje su odredile njihov nastup. George Russell pomalo je razočarano izjavio da se “osjećao dobro u automobilu u Q1,” ali izgubljena prilika u kvalifikacijama ostavila je tim u teškoj situaciji.
Incidenti i Izazovi
Kvalifikacije su krenule loše kada je Kimi Antonelli udarao u barijere dok je ulazio u nouvelle šikanu, što je uzrokovalo njegov ispad iz Q2. Nažalost, Antonelli nije bio jedini koji je imao problema. George Russell također je izgubio kontrolu na početku Q2, uslijed što su maršali morali intervenirati i izbaciti ga iz tunela. Ovi incidenti jasno su utjecali na ukupni rezultat njihovih kvalifikacija, koji su završili s Russellom na 14. mjestu i Antonellijem bez postavljenog vremena.
Vozačke Izjave
George Russell, koji je završio na 14. mjestu s vremenom 1:11.507, podijelio je svoje razočaranje. “Bilo je nevjerojatno razočaravajuće,” rekao je. “Osjećao sam se dobro tokom Q1, a tim je obavio fantastičan posao u preokretima nakon teških treninga. Nažalost, sad moram čekati i vidjeti što će se dogoditi na utrci.” Russell je optužio tehničku grešku u automobilu za gubitak kontrole, rekavši da se činilo kao da je nešto elektroničko prekinulo.
S druge strane, Kimi Antonelli izrazio je svoje nezadovoljstvo zbog incidenta. “Bila je to suviše skupa pogreška. Pokušao sam pronaći pročišćenje, ali pogriješio sam na ulasku u novu šikanu i na kraju završio u barijeri,” rekao je. Njegovo iskustvo pokazuje koliko je teško natjecanje u Monaku, gdje i mala pogreška može rezultirati velikim posljedicama.
Timske Analize
Toto Wolff, šef Mercedes-Benz Motorsport, bio je jasno frustriran rezultatima. “Kvalifikacije su bile vrlo razočaravajuće za naš tim. Pokazali smo dobar tempo tijekom prakse, ali naši su vozači bili pod velikim pritiskom da isporuče rezultate,” izjavio je. Wolff također je potvrdio da se sumnja na električnu grešku u Russellovom automobilu koja je dovela do njegovog gubitka kontrole.
Izvršni direktor inženjeringa Andrew Shovlin dodatno je naglasio izazove s kojima se tim suočava, osobito u Monaku gdje su vozači uvijek na granici. “Naši vozači su bili pod pritiskom da moraju isporučiti brze krugove, što je dodatno pridonijelo Kimijevom incidentu,” rekao je. Shovlin je izrazio nadu da bi sutrašnja utrka mogla donijeti nove prilike za napredovanje, uzimajući u obzir obavezna dva zaustavljanja koja su mogla otvoriti više strateških opcija.
Pogled unaprijed
Utrka sutra, s Russellom na P14 i Antonellijem bez postavljenog vremena, bit će izazovna za Mercedes. Tim planira procijeniti sve strateške mogućnosti preko noći kako bi maksimizirao svoj potencijal na stazi. “S obzirom na našu poziciju, sutra će biti dug dan, ali mi ćemo dati sve od sebe,” zaključio je Wolff.
Bez sumnje, Mercedes se suočava s teškim izazovima, ali njihova sposobnost prilagodbe i inovativnosti mogla bi biti ključna u nadolazećim utrkama, čak i kada se nalaze u teškoj situaciji poput one u Monaku.