Uzbudljiva suradnja između Formule 1 i Disneyja
Svijet motorsporta i zabave spojit će se na neviđeni način kroz novu suradnju između Formule 1 i Disneyja. Emily Prazer, glavna komercijalna direktorica Formule 1, istaknula je potpunu važnost ovog partnerstva koje će spojiti dva iznimno poznata brenda kako bi obogaćeli iskustvo svojih obožavatelja. Ova suradnja postavljena je kao “sjajna”, jer će omogućiti da svijet Mickeyja Mousea i njegovih prijatelja duboko uđe u svijet Formule 1, te obrnuto.
Širenje tržišta i strateška vizija
Prazer je naglasila da ova suradnja nije samo običan marketinški potez, već jak strateški korak prema iskoračivanju izvan tradicionalnog sportskog okvira. Formula 1 s više od 820 milijuna obožavatelja širom svijeta teži proširenju svoje prisutnosti na tržištu potrošača. Uključivanje Disneyjevih ikona u ovaj svijet predstavlja fantastičnu priliku da se dopre do šire publike koja možda nije već uključena u automobilizam, ali će sada imati priliku osjetiti uzbuđenje tog sporta kroz prizmu zabave.
Ujedinjavanje žanrova zabave
Tasia Filippatos, predsjednica Disney Consumer Products, također je podijelila oduševljenje vezano uz ovu suradnju. Njezina izjava o slavljeničkoj godini Mickey Mouse & Friends naglašava važnost ovog partnerstva. Spajanjem ova dva moćna entiteta stvorit će se jedinstveni proizvodi koji će obožavatelji zasigurno zavoljeti. U doba kada je povezanost između brendova ključna, ovo je primjer kreativnog udruživanja koje će omogućiti obogaćeno iskustvo za fanove.
Društvene mreže i angažman fanova
Ova suradnja se ne odvija samo u pozadini. Fanovima će biti omogućeno da prate avanture Mickeyja i njegovih prijatelja kroz službene kanale društvenih mreža Formule 1 i Disneyja. Kroz platforme kao što su Instagram i Twitter, obožavatelji će moći biti u toku s novim iskustvima i sadržajem koji će biti kreiran. Planira se sadržaj koji će donijeti nezaboravne trenutke i omogućiti fanovima da prisustvuju promocijama i događanjima vezanim uz ovu suradnju.
Očekivanja i buduće aktivnosti
Izvršni timovi obiju kompanija već rade na razvoju kreativnih ideja koje će obogatiti ovu suradnju. Očekuje se da će u narednim mjesecima biti objavljeni detalji o novim proizvodima i aktivnostima, dok fanovi s nestrpljenjem isčekuju kako će ikonični likovi biti integrirani u uzbudljivi svijet Formule 1. Ova suradnja zasigurno predstavlja novi korak u inovativnim pristupima marketingu i povezivanju brendova s potrošačima.