Glasine u veslanju postaju samo glasniji; U MotoGP-u se Honda trenutno obnavlja, a to uključuje regrutovanje vrhunskih vozača. Koje su opcije dostupne, i što je još važnije, koje izbore treba izbjeći? Analiza.
Danas ću pregledati glavne vozače pogođene mlin za glasine i dati svoje mišljenje o svakom od njih.
Očito rješenje … ili ne?
Započnimo s Johannom Zarcom, najnovijim pobjednikom. Regrutiranje ga čini se prilično očiglednim s obzirom na njegove nedavne rezultate. Pod uvjetom, već ima 34 godine, ali to bi se moglo pokazati kao prednost za Hondu. Mislim da bi koštao manje od onih koje ću spomenuti u nekoliko trenutaka, a činjenica da je trenutno zaposlen u LCR -u olakšaće logistički aspekt ovog potpisivanja.
Jedini problem je što su Zarco i njegov menadžer već izjavili da se osjećaju ugodno u LCR -u. Razumijevanje s Lucio Cecchinello izgleda savršeno i dobro odgovara našem nacionalnom Johannu, Tko je želio pobjeći od pritiska za rezultate koji su bili sveprisutni na KTM i Ducati Pramac. Zapravo, mislim da je satelitski tim bolja opcija za njega; Potpisivanje za tvornički MotoGP imalo bi smisla, ali potpuno bih shvatio ako u ovoj fazi karijere odbije i favorizira njegovu udobnost – što znači izvedbu.
Nažalost, mislim da Honda treba superzvijezdu, na razini kvartarara u Yamahi. Iako Zarco ima veliki talent, ne predstavlja budućnost prvenstva; tko zna, možda neće biti dio veslanja 2027., nakon promjene pravila. Mislite da je važno da jahač može napraviti prijelaz i klađenje na Zarca može biti malo rizično.
Nemoguć
Sada je vrijeme za razgovor o Toprak Razgatlioglu pjesmi, koja se svake godine vraća na stol. Kao što je detaljno opisano u prethodnom članku, uopće ne vjerujem da bi njegov transfer imao smisla, posebno zbog niže razine Superbike prvenstva. Osim njegove nacionalnosti, ne vidim prednost u potpisivanju Topraka, a ne Johanna Zarca ili druga dva vozača koje ću predstaviti.
Najtoplija staza
Martinova afera izbila je prije gotovo tjedan dana i znamo da Honda igra glavnu ulogu u tome. Spekulira se da se Massimo Rivola susreo s donositeljima odluka iz Honda-e u Le Mansu, što samo podstiče glasine. Kaže se da Martin odlazi iz Aprilije da se pridruži tvorničkom timu Honda, i očito, Ovaj bi prijenos imao smisla prema prethodno detaljnim kriterijima (mlada, utjecajna sila, spremna utjeloviti ambiciozan, brzi projekt). Međutim, smatram da to nije najbolja opcija. Evo zašto.
Dok pišem ove retke, Martin i Aprilija nisu ništa priopćili – što slučaj samo čini vjerodostojnijim. Ako Martin napusti Apriliju, nakon što je izvukao ugovor s KTM-om 2020. godine, kako onda možemo biti sigurni da se neće ponoviti isti scenarij s Hondom? Je li stvarno toliko pouzdan? Kako možemo predvidjeti reakcije njegovog menadžera Alberta Valera, s obzirom na trenutne okolnosti u Apriliji?
Osim toga, postoji pitanje njegovog fizičkog zdravlja početkom 2026. godine, ako ga ugovorni imbroglio spriječi da vozi do kraja sezone? Zamislite potpunu pauzu između “Martinatora” i Aprilije, koja bi se povukla na sudu. Klađenje na Jorge Martina, koji je često ozlijeđen nakon dužih odsustava, bilo bi prilično rizično. Čekinja novog pada? Čekinja potpunog nedostatka konkurentnosti?
Dobar posao
Ovo je samo moje mišljenje, ali ne vidim kako Pedro Acosta ne bi uspio u Hondi. On je taj na koji bi tvrtka trebala usmjeriti svoje napore. Acosta je mlad, dinamičan, vrlo brz, stagnira na KTM-u, i stoga ima svakako interes za odlazak. On je Španjolac, snovi o izgradnji staza, izgleda ultra motiviran i ne boji se izazova. Mnogi u paddoku poziva Acosta da ne gubi vrijeme s opadajućim proizvođačem, a vjerujem da je on svjestan financijske situacije KTM-a, zajedno s opadanjem performansi RC16 od 2023. godine.
Možda je to zbog starog španjolskog naglaska ovog tima, ali ovaj transfer čini se prilično prirodnim. Objašnjava se i sličnostima s Marcom Marquezom, kako u karijeri, tako i u profilu.
Koji tim izgraditi?
Iskreno, ne vidim mnogo objektivnih argumenata zbog kojih bih trenutno odabrao Martina nad Acosta.… Osim njegovog ugovora. Pedro trči do kraja 2026. i očito bi ga želio počastiti. No, tko zna što budućnost nosi nakon Martinove afere? Može li Valera pronaći neku nejasnu klauzulu koja povezuje Acosta s KTM-om? U trenutku pisanja, Acosta nije omiljena opcija zbog tog razloga.
Dat ću vam dva primjera kvarteta koji drže vodu, zamišljajući otpuštanje Joan Mira, a ne na Lucu Marini, što mi se čini logičnim, ali i proširenje Chantre iz razloga koji nisu sportorni. Najbolja postrojavanje bio bi, po mom mišljenju, onaj koji se sastoji od Luca Marina i. To bi bio dobar kompromis između iskustva, strasti, kontinuiteta i inovacija. Također možemo zamisliti najvjerojatniji par Zarco/Chantra u LCR-u s Marini/acosta u tvorničkoj postavi. Mnogo mi se sviđa. Ukoliko bih se morao kladiti na ono što će se dogoditi, mislim da se Honda može uskladiti ja/Martin na svojim glavnim motociklima i Zarco/Chantra pod okriljem Cecchinello.
Ako biste vodili HRC, koga biste odabrali? Recite mi u komentarima!
Kao podsjetnik, ovaj članak odražava samo misli svog autora, a ne cijelog uredničkog tima.