Felipe Fernández na vrhu je vremena u kvalifikacijama u SPA -u kako bi osigurao stup uoči drugog kruga sezone TCR Europe.
Španac je postavio novi rekord u krugu, nadmašivši dosadašnji rezultat koji je od 2018. godine držao Jean-Karl Vernay. Tijekom kvalifikacija, Fernández je ostvario izvanredno vrijeme koje ga je smjestilo ispred Eric Genéa, a ovo dvojico trkača razdvojila su samo 0,050 sekundi. Ovaj izvanredan rezultat pokazuje kako se natjecanje unutar TCR Europe svakim krugom pojačava, a vozači se neprestano bore za vrh.
Međutim, Gené neće imati tu sreću na utrci, budući da nosi kaznu iz otvaranja sezone u Portugalu. To znači da čak i ako postigne najbolje vrijeme na svom Monlau Motorsportu, ne će startati s prednje pozicije. Kazne poput ovih dodaju dodatnu razinu strateškog razmišljanja unutar tima, gdje se vozači i menadžeri moraju prilagoditi aspektima kojima se nisu nadali.
Santiago Concepción također je istaknuo svoj talent tijekom prvog dijela kvalifikacija, gdje je postigao vrhunsko vrijeme i promaknut je u prvi red na startu, zajedno sa svojim partnerom iz RC2 Racing Team-a. Ovaj uspjeh naglašava važnost timskog rada i suradnje, koja može bitno utjecati na konačne rezultate tijekom utrka.
Na drugoj strani, nekoliko vozača, uključujući Jenson Brickleyja i Nicolasa Taylora, nisu uspjeli proći kroz prvi dio kvalifikacija. Njihovi nastupi odražavaju nepredvidivost motorsporta, gdje i najmanja greška može imati velike posljedice na rezultat. Ove borbe često ostavljaju gledatelje na rubu sjedala, iznenađujući obrate i napetosti mogu se dogoditi u bilo kojem trenutku.
U Q2, Gené je započeo snažno, the no Fernández nije dugo čekao da zabljesne. Njegov snažan vožnja dovela ga je do drugog stupca karijere, a bio je ispred Concepcióna i Rubena Volta, stvarajući tako snažan Honda 1-2-3. Ova dinamika dodatno povećava napetost unutar tima, gdje ponos i konkurencija istovremeno igraju ključnu ulogu.
Junesung Park završio je kao peti najbrži vozač u svom Solite Indigo Racing Hyundaiju. Njegov nastup je posebno impresivan s obzirom na okolnosti. Marc Butti, koji je prošao težak sudar tijekom testiranja, uspio je ući u top šest unatoč tome što je njegov MM Motorsport tim radio do kasno u noć kako bi obavio potrebne popravke. Ovi trenutci snage i izdržljivosti ističu istinske sportaše koji se suočavaju s izazovima, pokazujući da su brzina i priprema ključni, ali i da volja bije sve prepreke.
Vođa bodova, Jimmy Clairet, završio je na sedmom mjestu, čime se osigurao solidnu poziciju za utrku, dok mu brat Teddy slijedi na osmom. Sten-Dorian Piirimägi i Viktor Andersson zaokružili su prvih deset, čime su pokazali da će utrke biti nevjerojatno uzbudljive, s različitim junacima na stazi. Andersson će imati jedinstvenu priliku za obrnuti grida za drugu utrku, što može donijeti nove strategije i uzbuđenja.