Jones i BJR (Brad Jones Racing) napravili su značajan prelazak iz Super Touring-a u Supercars za 2000. godinu. Ova odluka uslijedila je zbog pada popularnosti dvo-litarske formule koja je dominirala automobilskim natjecanjima. Kupovinom licence bivšeg vozača Tonyja Longhursta i njegovog Ford Falcona, Jones je započeo novu eru u svojoj karijeri, unoseći energiju i ambiciju u tim.
Prva godina u Supercarsu bila je izazovna, a najviše se pamtiti po masovnom prevrtanju na utrci u Adelaideu. Ovaj incident, iako destabilizirajući, nije obeshrabrio Jonesa i njegov tim. Naprotiv, 2001. godina donijela je promjenu, jer je Jones udružio snage s dvostrukim britanskim prvakom iz turneje Johnom Clelandom. Ova suradnja rezultirala je impresivnim drugim mjestom na kultnoj stazi u Bathurstu, usprkos započinjanju utrke s 22. mjesta.
Širenje tima osnaženo je 2002. godine kada su odlučili dodati još jedan automobil, a John Bowe pridružio se ekipi. Kombinacija vozača Jones/Bowe postala je snaga na Mount Panorama, gdje je Bowe ostvario izvanredne rezultate. Godine 2002. i 2003., Bowe je kvalificirao drugo mjesto, dok su 2004. godine zajedno zauzeli treće mjesto. Ti uspjesi na Bathurstu donijeli su timu veliku prepoznatljivost i popularnost među navijačima.
Iako su postigli nevjerojatne uspjehe na Bathurstu, rezultati izvan ovog ikoničnog mjesta bili su teži za ostvariti. Tijekom te sezone, tim se suočio s izazovima kako bi zadržao konkurentnost. Ipak, Bowe je 2005. godine uspio donijeli malo vjerojatan jedan i dva završetka na utrci za podršku Grand Prix-a za Australiju, unatoč tehničkim izazovima. Ove uspješne utrke pružile su timu potrebno samopouzdanje, iako su se rezultati s vremenom počeli smanjivati.
Tijekom posljednjih godina, tim se borio s zastarjelim strojevima, što je dodatno otežalo situaciju. Ova borba s tehničkim tehnologijama dovela je do smanjenja uspjeha na stazi. Napokon, 2008. godine, odlučili su preći podjelu, označavajući kraj jedne ere u njihovoj povijesti. Ovaj potez je bio prilika za nove početke i preispitivanje strategije, omogućujući timu da se prilagodi brzim promjenama automobilskog sporta.
U godinama koje su uslijedile, Jones i BJR nastavili su se boriti s izazovima industrije. Emocionalna povezanost s publikom i dugogodišnja posvećenost bili su ključni faktori u očuvanju naslijeđa tima. Unatoč preprekama, njihova odlučnost za ostvarenje uspjeha ostaje okvir za buduće generacije vozača i timova koji sanjaju o automobilskim utrkama.
Ovaj članak pruža strukturirane informacije koje pokrivaju ključne trenutke i izazove tima Jones i BJR tijekom godina, naglašavajući njihov razvoj i utjecaj na automobilsku industriju.