U svijet motorsportskih natjecanja donijeli smo još jednu uzbudljivu priču. Vozač Hyundaija, Mikel Azcona, našao se u središtu pozornosti nakon incidenta s vladajućim prvakom TCR-a, Julio Rejónom, tijekom treće i posljednje utrke FIA TCR otvarača svjetskog turneje održane u Mexico Cityju.
Incident u prvom krugu
Utrka je započela dinamično, a već u prvom krugu na putu 4 došlo je do sudara između Azcone i Rejóna koji je imao dalekosežne posljedice. Rejón, vozač Cupre, završio je nekoliko pozicija unatrag zbog nenamjernog kontakta, dok je Azcona, osim što je morao proći kroz pit stop radi popravaka, završio na skromnoj 22. poziciji, krug iza vodećih vozača. Ovaj incident dodatno je potaknuo raspravu o vozačkim pravilima i ponašanju na stazi.
Kazne i učenje iz grešaka
Azcona je nakon utrke dobio tri mjesta kazne na startnoj mreži za sljedeću utrku, što će utjecati na njegov učinak. Ova kazna uključuje i prvu kaznenu točku za 2025. godinu, što potvrđuje težinu situacije i težinu presude. Kazna može imati dalekosežne posljedice za Azconu, posebno u tijesnoj utrci poput TCR-a, gdje svaki pozicijski bod postaje izuzetno važan.
Reakcije vozača
Azcona nije krio svoje razočaranje zbog incidenta. “Utrka 3 bila je pomalo razočaravajuća jer je moj automobil bio oštećen kontaktom u prvom krugu”, komentirao je. Njegova ekipa omogućila mu je brz oporavak od incidenta, a on je na kraju uspio osvojiti bodove, što je jedina svijetla točka u inače jako teškom vikendu za momčad BRC Hyundai.
Momčadski izazovi
Uz Azconu, suigrač Norbert Michelisz također je bio u nezavidnoj poziciji nakon što mu je dodijeljena petogodišnja kazna zbog incidenta s Juanom Pablom Sierrom u utrci 2. Ova kazna je dodatno otežala situaciju za BRC Hyundai, s Micheliszom koji je pao s 16. na 17. mjesto nakon kazne, što samo potvrđuje kako je natjecateljski duh TCR-a izuzetno snažan, ali i zahtjevan.
Gledajući unaprijed
Usprkos teškom vikendu, Azcona ostaje optimističan: “Da budem iskren, bio je to vrlo težak tjedan za nas kao tim, ali barem uzimamo neke informacije za budućnost i vratit ćemo se mnogo, mnogo jače.” Ova izjava oslikava način na koji vozači i timovi u TCR-u često preispituju svoje strategije i uče iz pobjeda, ali i poraza.