• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Saturday, June 21, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home FORMULA 1 Vijesti

Konferencija za novinare nakon utrke FIA 2025. Miami Grand Prix

05/05/2025
in Vijesti
0 0
0
Konferencija za novinare nakon utrke FIA 2025. Miami Grand Prix
Share on FacebookShare on Twitter

P: Klinički ste otpremili Kimi Antonelli. Koliko je bilo teško prijeći Max Verstappen?

OP: Mislim, da budem iskren s vama, Kimi je bila jako draga prema meni i nije učinila život vrlo tvrdim, što je lijepo kad se utrkujete protiv ljudi koji se identificiraju kada netko brže i ne otežava utrku za nas oboje. Dakle, to je bilo lijepo od njega. Očito je za Maxa, vodeći utrku, drugačiju priču. Ali znao sam to očekivati. Mogao bih reći da imamo puno tempa. Kao što rekoh, bilo je stvar samo da mi ne odgurne vrijeme, čekamo trenutak ili ga prisiljavamo na trenutak. To sam uspio učiniti. Jednom kad sam prošao, znao sam da moram pokušati izgraditi jaz dok je Lando bio iza njega. To mi je donijelo pobjedu.

P: Oscar, bili ste 37 sekundi ispred prvog automobila koji nije McLaren. To bi se moglo opisati kao dominacija. Kad razmišljate o vikendu u cjelini, gdje još treba raditi?

OP: Proslave – to je trenutno definitivno vrh popisa! Mislim da ovaj vikend nije bio moj najbolji, a puno toga je bilo jučer. Utrka je danas bila prilično solidna, ali jučer sam bio prilično frustriran svojim nastupom. U konačnici, da, pobijedio sam u utrci ovog vikenda, ali mislim da je vjerojatnost pobjede u mnogim utrkama (nakon) kvalifikacija četvrtog je prilično niska. Danas sam učinio puno stvari, ali tamo je definitivno bilo sreće i vrlo brzog automobila. Ne želim se osloniti na to svaku nedjelju. Jasno je da je to izuzetak od tempa koji smo imali ove godine. Da, uvijek smo imali snažan automobil, ali tempo koji smo danas imali iz prvog kruga osjećao se kao da je neočekivano, čak i za nas. Definitivno ću uzeti izvedbu i pokušat ćemo i uspjeti kako to učiniti svaki vikend, ali još uvijek postoje stvari na kojima treba raditi s osobne strane i s timom.

P: Koji je dio trkačke staze ovdje bio posebno jak?

OP: Iskreno, ne znam. U kvalifikacijama nismo bili najbrži u uglovima velike brzine. Mislim da je općenito u uglovima male brzine tamo gdje smo se činili prilično dobrim ovog vikenda. U utrci svi kutovi postaju još sporiji, a briga o gumama postaje sve važnija. To je vjerojatno bila naša snaga do sada ove godine. Ovo je bila prva vrlo vruća utrka koju smo imali u pogledu temperature staza. Saudi je bio vruć, ali temperatura staze danas je bila najviša koju smo imali cijele godine. Mislim da je to pomoglo našem tempu.

P: U redu, vrlo dobro izvedeno, Oscar. Puno vam hvala. Lando, sada ćemo doći k vama. Velika, vrlo odlučna utrka od vas. Koliko je bilo teško proći svoj put od P6?

LN: Bilo je dobro zabavno. Bilo je ugodno. Nikad nisam htio pustiti Oscara da se preda daleko od svojih znamenitosti, ali morao sam uložiti dobar izazov u prvoj četvrtini ili trećini utrke pokušavajući prijeći Mercedes, pokušavajući prijeći Williams, pokušavajući prijeći Max. Pa da, ne mogu se lako početak, ali razmišljao sam razumno brzo. I naravno, automobil je danas bio vrlo jak, tako da to definitivno pomaže.

P: I možemo li danas s Verstappenom s Verstappenom?

LN: Bilo je u redu. Teško se bori, ali na njemu je da to učini. Uništi vlastitu rasu. Ne utrkuje se baš pametno. Vjerojatno smo danas mogli završiti 1-2, a on nije zbog toga. Pa da, on se bori, to se uvijek očekuje, ali to je ono što jest.

Pitanja s poda

P: (Ticiano Figueirodo – Diário do Rio Claro) Oscar, razmišljajući o ovoj utrci i cijeloj sezoni, što mislite da će biti teže: prestići Maxa ili zadržati Landa iza sebe?

OP: Oba vrlo različita izazova, rekao bih. U danima kao danas, naša dva automobila očito su bila najbolja na terenu od neke rube. Znam koliko je jak Lando kao vozač, jer je bio njegov suigrač već nekoliko godina. Nikad nije lako. Ali isto tako, Racing Max nikada nije lako, kao što smo vidjeli. Oba vrlo različita izazova. Dugoročno ove sezone očito će biti snažna borba između Landa i mene, ali obojica su izazovna.

P: (Holly Cain – Palm Beach Post) Prije dvije godine, nijedan od vas nije imao pobjedu. Ove godine dominirate. Koja je promjena? Postoji li promjena energije u timu? Kako se osjeća vidljivo drugačije od prije godinu dana, svakako prije dvije godine?

OP: U usporedbi s prije dvije godine, to je nevjerojatno drugačije mjesto. Odlučnost i naporan rad oduvijek su bili tamo. Čak i prije dvije godine znali smo da su stvari u tijeku kako bi nam pomogle da se vratimo sprijeda. Dakle, dok smo se tog dana dva puta u Miamiju prije dvije godine prebacili, još uvijek je došlo do optimizma i odlučnosti. Jasno, prošle godine s Landovom pobjedom, to je bilo lijepo za cijeli tim u smislu da je napokon imao automobil koji je mogao ponovno pobijediti u utrci, na zasluge. Očito je bilo 1-2 u Mozi prije nekoliko godina, ali Miami je prošle sezone bio prekretnicu u pobjedničkim utrkama jer bismo mogli biti najbrži na stazi. To je nevjerojatno mjesto. Sada je to nastavak. Određivanje i naporan rad i dalje su identični, samo su radost i proslave malo češći, što je lijepo. Ali znamo da imamo puno konkurencije. Biti prvi put znači da imamo manje vremena tunela, manje vremena razvoja. To je nešto u čemu smo uživali u našim konkurentima posljednjih nekoliko godina. Dakle, bit će izazova kad budete sprijeda, ali to je nevjerojatno mjesto.

P: (Graham Harris (Motorsport u ponedjeljak) Pitanje za oboje: Pobjeda u utrci s vodstvom od 35 sekundi, kada bi se tim trebao prestati fokusirati na ovogodišnji automobil i prebaciti se na sljedeću godinu? Očito, ostale će trebati dosta vremena da nadoknade.

OP: Ne znam. Puno je drugih pametnijih ljudi od mene koji izračunavaju kada je vrijeme da se prebaci na sljedeću godinu. Jasno je da u ovom trenutku imamo snažnu prednost, ali nije svaki vikend izgledao ovako. Saudij prošlog vikenda, naša je konkurencija bila vrlo bliska, a nismo ga tako ugodno imali. Ovaj vikend, sasvim drugačija priča, ali ne očekujem da će svaki vikend izgledati ovako. Mislim da imamo prednost gdje god idemo. Ponekad je malo, ponekad puno. Jasno je da se na ovom položaju sada imamo puno fokusiranja na sljedeću godinu. Želimo biti sigurni da osvojimo oba prvenstva ove godine i stavimo se na dobro mjesto za sljedeću godinu.

P: (David Neal – Miami Herald) za Landa: Nakon što ste ušli na drugo mjesto, jeste li mislili da možete progoniti Oscara, iako je jaz bio gotovo 10 sekundi?

LN: Ne. Dao sam ga dobro kad sam ušao u sekundu. Bilo je dug put, mislim da je u tom trenutku gotovo 25, 30 krugova. Vjerojatno sam prestao gurati posljednja 4-5 krugova. Jaz je prešao s gotovo 10 do četiri ili tri, gotovo. Učinio sam sve što sam mogao. Probao sam cijelu utrku u osnovi do samog kraja. Stalno sam vjerovao cijeloj utrci, ali Oscar se dobro vozi. Brzi je. Uhvatiti od 10 sekundi uvijek je bilo prilično nemoguće, ali dao sam to dobar pogodak. Skoro sam stigao tamo. Samo nema dovoljno krugova.

P: (Ticiano Figueirodo – Diário do Rio Claro) Za oba vozača: Uvijek je primamljivo zamisliti unutarnju bitku između suigrača, posebno u McLarenu. Možemo li biti svjedoci nečega poput Lewisa protiv Nicoa ove godine?

LN: Vrijeme će reći.

OP: Da, rekli smo da pokušavamo ponoviti 2007, pa … ne znam. Jasno znamo da imamo svoje snage. Uvijek je bilo blizu između nas. Bit će to dobra bitka. Bit će vikenda u kojima je Lando jači i vikendi gdje sam ja jači. Vrlo smo svjesni činjenice da ovaj uspjeh želimo onoliko dugo koliko smo u McLarenu, što je za nas oboje jako dugo. Svjesni smo da će se boriti. Oboje želimo postati svjetski prvak, očito. Ali ne želimo samo jednu priliku na ovom uspjehu. Želimo to sljedećih godina, a to je važno i lako imati na umu za nas i cijeli tim.

P: (Holly Cain-Palm Beach Post) Nastavak toga. Je li to teže utrke za prvenstvo protiv vašeg suigrača?

OP: Na neki način, da. Na neki način, ne. Prilično znamo kako se međusobno vozi. Znamo naše snažne točke, možda neke od naših slabijih točaka. Dakle, s te strane imate više informacija, ali to ide u oba smjera. Oboje znamo da imamo isti automobil, tako da uklanja jedan faktor. Ali postoje i druge komplikacije s istim automobilom. Možete imati iste snage i slabosti na tragu. Kako je teško pratiti automobile, 9 puta od 10, tko je ispred starta, vjerojatno će biti ispred. Dakle, tako je teško. Zatim tu su strategije jama i što god to postalo faktor kada ste u istom timu. Postoje pozitivni i negativi.

Next Post

München E-Prix II – Izvještaj o utrci

  1. München E-Prix II - Izvještaj o utrci


Miami Grand Prix – F1 – čak nakon 6. kruga sezone F1 2025

  1. Miami Grand Prix - F1 - čak nakon 6. kruga sezone F1 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

11/06/2025
Otok Man TT 2025: Svi rezultati

Otok Man TT 2025: Svi rezultati

02/06/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
TV raspored za NASCAR ovog vikenda: Pocono domaćin NASCAR Cupa, Xfinity i TripLeader serije kamiona

TV raspored za NASCAR ovog vikenda: Pocono domaćin NASCAR Cupa, Xfinity i TripLeader serije kamiona

21/06/2025
Erebus trka sat nakon zastrašujućeg ponovnog pokretanja – Supercars

Erebus trka sat nakon zastrašujućeg ponovnog pokretanja – Supercars

21/06/2025
Vrijeme vožnje Johna Murdocha: Sjedamo za volan Ford Mustanga i otkrivamo da je kraj stigao za Honda Civic Type R

Vrijeme vožnje Johna Murdocha: Sjedamo za volan Ford Mustanga i otkrivamo da je kraj stigao za Honda Civic Type R

21/06/2025
Rally Pan Am najavljuje besplatnu školu navigacije na skupu

Rally Pan Am najavljuje besplatnu školu navigacije na skupu

21/06/2025

Recommended

TV raspored za NASCAR ovog vikenda: Pocono domaćin NASCAR Cupa, Xfinity i TripLeader serije kamiona

TV raspored za NASCAR ovog vikenda: Pocono domaćin NASCAR Cupa, Xfinity i TripLeader serije kamiona

21/06/2025
Erebus trka sat nakon zastrašujućeg ponovnog pokretanja – Supercars

Erebus trka sat nakon zastrašujućeg ponovnog pokretanja – Supercars

21/06/2025
Vrijeme vožnje Johna Murdocha: Sjedamo za volan Ford Mustanga i otkrivamo da je kraj stigao za Honda Civic Type R

Vrijeme vožnje Johna Murdocha: Sjedamo za volan Ford Mustanga i otkrivamo da je kraj stigao za Honda Civic Type R

21/06/2025
Rally Pan Am najavljuje besplatnu školu navigacije na skupu

Rally Pan Am najavljuje besplatnu školu navigacije na skupu

21/06/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

TV raspored za NASCAR ovog vikenda: Pocono domaćin NASCAR Cupa, Xfinity i TripLeader serije kamiona

TV raspored za NASCAR ovog vikenda: Pocono domaćin NASCAR Cupa, Xfinity i TripLeader serije kamiona

21/06/2025
0

Erebus trka sat nakon zastrašujućeg ponovnog pokretanja – Supercars

Erebus trka sat nakon zastrašujućeg ponovnog pokretanja – Supercars

21/06/2025
0

Popularna ažuriranja

Pogledajte: Otkazani sadržaj SIM trkača o kojem niste imali pojma

Pogledajte: Otkazani sadržaj SIM trkača o kojem niste imali pojma

04/04/2025
0

Romain Dumas dominira rano izdanje kako bi osvojio peti Pikes Peak International Hill Climb.

Romain Dumas dominira rano izdanje kako bi osvojio peti Pikes Peak International Hill Climb.

26/04/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr