U Parku Donington započela je sezona 2025. za britansko prvenstvo u turnejskom automobilu (BTCC) s tri uzbudljive utrke koje su privukle brojne obožavatelje motora. Ove utrke donijele su napetost i visoke performanse, postavljajući temelje za fascinantnu sezonu koju svi s nestrpljenjem očekuju.
Jedan od najupečatljivijih trenutaka bio je nastup vozača Jakea Hilla, koji je osvojio nekoliko značajnih bodova završivši među najboljim vozačima. Uz to, Aiden Moffat je pokazao svoj potencijal s tri snažna nastupa, da bi se pridružio Hillu u borbi za najviša mjesta u prvenstvu. Ovdje se jasno vidi optimizam unutar tima, jer su postigli izvanredne rezultate s BMW-ima 330i M sport.
Tim ravnatelja Dicka Bennettsa bio je zadovoljan napretkom koji su ostvarili od Medijskog dana, ističući da je to bilo krštenje požara za nove vozače. Njihov razvoj tijekom ovogodišnjih utrka bio je obećavajući, a tim je nastavio kvalitativno raditi na poboljšanju svojih vozila i strategija utrkivanja.
U prvoj utrci, Jake Hill se kvalificirao kao osmi, ali ubrzo se probio do četvrtog mjesta, dok je Aiden Moffat, koji je započeo utrku s 20. pozicije, upao u borbu među najboljima. Njihov zajednički trud dovede do značajnog napredovanja na utrkama, gdje su zajedno s Darylom DeLeonom bili na putu prema unhvatljivim rezultatima.
Pored Jakea Hilla, Aiden Moffat također je imao svoje uspone i padove. U drugoj utrci, progresivno se uspinjao kroz redove, dok je istovremeno pokušao izbjeći duple probleme s tehnikom. Njihov zajednički trud na stazi donio je zanimljive faze borbe za bodove unutar prvih deset.
Nažalost, Charles Rainford, koji je bio među favoritima, doživio je teže trenutke sa tehničkim problemima, dok su gume odigralu ključnu ulogu kad su počele popuštati pred kraj određenih utrka. Ovo je dodatno istaknulo izazove s kojima se vozači susreću, ne samo tijekom utrke već i tijekom cijele sezone.
U posljednjoj utrci, trenutak napetosti bio je očit, a s Nelsonovim povratkom na scenu, borba za bodove postala je još intenzivnija. Njihov izlazak iz Doningtona ostavio je team WSR u dobroj poziciji, iako su i dalje bili pod pritiskom kako bi se što bolje prezentirali u predstojećim utrkama.
Učinak vozača i timova jasno pokazuje koliko je konkurencija jaka u BTCC; budućnost ostaje neizvjesna, a svaka utrka će donijeti novo uzbuđenje i priliku za osvajanje dragocjenih bodova.
Poredak prvenstva nakon 1/10 krug:
Vozači
1/ Ash Sutton – 58 bodova
2/ Tom Ingram – 51
3/ Tom Chilton – 42
4/ Dan Camish – 37
5/ i Rowbottom – 36
6/ Jake Hill – 32
7/ Aiden Moffat – 23
14/ Moffat – 6
23/ Charles Rainford – 0
Proizvođači
1/ Hyundai – 95 bodova
2/ Ford – 94
3/ BMW – 58
4/ Toyota – 46
Timovi
1/ Team Vertu – 92 boda
2/ Napa Racing UK – 92
3/ Laserski alati utrke s MB Motorsport – 36
4/ LKQ EURO DIJELOVI DIJELOVI SA WSR – 33
5/ Ponovo utrke – 31
6/ motorni dijelovi izravni s napajanjem Maxed Racing – 26
10/ WSR – 14