Jack Miller izveo je solidan nastup u Grand Prixu na Tajlandu. Nažalost, za Australca, preuranjeno trošenje na prednjoj gumi značilo je da je propustio zasluženi završni sloj.
Jack Miller, službeni pilot KTM, poznat i pod nadimkom “Triler Miller”, pokazao je svoj puni potencijal tijekom Tajland Grand Prix-a, no na kraju je završio frustrirajući peti, nakon što je bio u dobrom položaju za završnicu postolja. Za 24 od 26 krugova utrke, Miller je ispunio svoju reputaciju kralja kiše, no izgubio je vrijednu poziciju u posljednjim rundama.
Nakon prelaska cilja, Jack Miller borio se da procijeni svoj učinak, oscilirajući između zadovoljstva i razočaranja. “Sve je bilo u redu”, komentirao je, priznajući da bi volio osvojiti lovoru koju je zaslužio nakon svoje najbolje utrke u godini.
Miller je opisao izazove s kojima se suočio: “Bila je to duga utrka, 26 krugova u tim uvjetima. Na početku sam bio relativno oprezan jer nisam htio pasti na liniju s vrtenjem stražnjeg kotača. S 15. mjesta, prvi krugovi bili su teški. Jahao sam u puno spreja i pokušao izbjeći kaos na stazi jer su mnogi motocikli bili oštećeni.”
Ipak, brzo je pronašao svoj ritam, radeći svoj put do četvrtog mjesta nakon što je pretekao svog suigrača Brad Binder-a. “Kad je Marc Marquez pao, bio sam treći,” rekao je Miller, vidno zadovoljan svojim položajem. Nažalost, počeli su se pojavljivati problemi.
Jack Miller: “S Acosta smo se dodirnuli na izlazu 3 i okrenuli se paralelno u četvrtom skretanju.”
« Otprilike na pola utrke istrošena mi je prednja guma. Izgorio sam je na putu unatrag i nisam imao više brzine u izlaznim fazama zavoja. Morao sam parkirati bicikl prije svakog skretanja kako bih pronašao stisak sprijeda,” objasnio je. Miller je dodao da je toplina iz prednje gume dovela do problema s podcjenjivanjem, što mu je otežalo rukovanje biciklom u brzim uglovima.
Jack Miller također je morao braniti svoj položaj protiv napadača Pedro Acosta-e. “Dok je stisnuo uz mene iznutra, dodirnuli smo izlaz skretanja 3 i prešli paralelno u okret 4. Mislio sam: tu je mjesto gdje je prednji kotač počeo kliznuti doslovno na svakom koraku,” rekao je. Iako je dvoboj bio blizu, Acosta je naposljetku preuzeo vlast.
Miller izrazio je frustraciju nakon što ga je presreo Fabio Di Giannantonio u posljednjim krugovima. “Progonili su me i dao sam sve da branim ovo postolje. Ali danas to nije bilo planirano,” uzdahnuo je.
Ipak, Miller je zadržao pozitivan stav, govoreći o zadovoljstvu koje je osjećao vozeći na mokroj stazi: “Jednostavno morate osjetiti što se događa ispod vas. Ugljične kočnice su tako dobre i mogu se prilagoditi s tako malo napora da se možete igrati s prianjanjem i upravljanjem. Uvijek imam dobre osjećaje u mokrom.
Saževši svoju utrku, zaključio je: “Pokazali smo hrabrosti. I to je ono što je važno!” Ova odlučnost i strast prema utrkama i dalje će voditi Miller-a u njegovim posljednjim natjecanjima s KTM, prije nego što se pridruži novom timu Pramac Yamaha.
Tečaj MotoGP Tajlandski GP
MotoGP Opće rangiranje