Marc Marquez i MotoGP u Kataru: Bitka za dominaciju
Uvod
Katar je tradicionalno bio prvi domaćin MotoGP sezone. Ova specifična staza često se preispituje među vozačima, a nekada se smatra ‘slabom’ za neke od njih. No, Marc Marquez, vozač tima Ducati, je svojim nastupom ove godine pokazao da su prethodni mitovi možda samo priče. Nakon što je osvojio pole poziciju, pobijedio u sprint utrci i završio na vrhu Grand Prixa, čini se da je svaka sumnja o njegovim sposobnostima na toj stazi ispuhana.
Performanse Marca Marqueza
Marquez je u Kataru možda odigrao puljinu igru. Dok su neki sumnjali u njegov uspjeh, njegov nastup bio je tipičan. Naime, kontrolirao je tempo utrke i upravljao gumama na način koji je bio očigledan. Tijekom utrke nije vodio svaki krug, ali je znao kad napasti. Za suparnike, ovo je bio jasan znak da, čak i na ‘lošoj’ stazi, Marquez ostaje nezaustavljiv.
Marc Marquez, tim Ducati
Foto: slike Gold and Goose / Motorsport
Francesco Bagnaia i njegovi izazovi
Francesco Bagnaia, suigrač Marqueza iz tima Ducati, također je dolazio s visokim očekivanjima. Nakon snažnog starta, Bagnaia se kvalificirao, no kasnije se suočio s izazovima. U petak se činilo da bi mogao prijetiti Marquezovoj dominaciji, ali nesretan incident u kvalifikacijama doveo ga je samo do 11. pozicije. Iako je ostvario postolje na kraju, njegovi rezultati nisu zadovoljili ambicioznu sezonu koju je očekivao.
Francesco Bagnaia, Ducati Team
Foto: slike Gold and Goose / Motorsport
Maverick Viñales i KTM-ova iznenađenja
Maverick Viñales, vozač Red Bull KTM Tech 3, iznenadio je sve svojom snagom u Kataru. Nakon snažnog nastupa u Teksasu, nastavio je s dobrim performansama i u Kataru, gdje se kvalificirao u drugi red. Tijekom utrke, vodio je sredinom, a kasnije završio na drugom mjestu. Njegova sposobnost da se nosi s pritiskom i napreduje prema naprijed bila je značajna, posebno s obzirom na prethodne tehničke probleme.
Maverick Vinales, Red Bull KTM Tech 3
Foto: Karim Jaafar – AFP – Getty Images
Gubitnici vikenda: Previše vozača na mekim gumama
Jedan od ključeva ovogodišnjeg vikenda u Kataru bila je odluka koja se tiče guma. Devet vozača koji su započeli sprint na mekim gumama pretrpjeli su ozbiljne posljedice. Ovo je uključilo dosta vozača iz KTM-a i Hondinog tima. Ovaj kolektivni neuspjeh bio je neobičan, jer staza nije pružila očekivanu suportivnost za odabranu strategiju guma.
Marc Marquez, tim Ducati
Foto: slike Gold and Goose / Motorsport
Yamaha i nastupi Quartarara
Yamaha, vođena Fabio Quartararom, pokazala je znakove snage na početku sezone. Quartararo je ostvario svoje prvi povratak u kvalifikacijama, no djelo koje je napravio na utrci nije podržano potpunim uspjehom. Unatoč tome, njegov nastup bio je pozitivan znak za tim, koji se nadam da će nastaviti poboljšavati performanse u nadolazećim utrkama.
Fabio Quartararo, Yamaha Factory Racing
Foto: Karim Jaafar – AFP – Getty Images
Alex Marquez i nepredvidljivost Gresini tima
Alex Marquez, vozač Gresini Racing tima, imao je promjenljiv vikend. Dok je održao svoju poziciju na mreži, sudar ga je udaljio od cilja koji je postavio. Kažnjen zbog incidenta, završio je šesti, što je bilo daleko od onoga što se očekivalo s obzirom na njegov raniji uspjeh.
Alex Marquez, Gresini Racing
Foto: Dorna
Fermin Aldeguer kao novi talent
Fermin Aldeguer, novajlija u Gresini Racing timu, nastavio je svoj put prema vrhu. Njegov nastup u Kataru bio je impresivan; završio je peti u Grand Prixu, pokazujući da su njegove prethodne performanse u Teksasu bile samo početak. Njegova sposobnost da se natječe s iskusnijim vozačima već privlači pažnju.
Fermin Aldeguer, Gresini Racing
Foto: Noushad Thekkayil – Nurphoto – Getty Images
U Kataru je tako stvorena nova drama u svijetu MotoGP-a. Borbe za dominaciju, iznenađenja i tehnološke odluke oblikovat će ovu sezonu, donoseći uzbuđenje i očekivanja za vozače i navijače širom svijeta.