• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Saturday, December 20, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home MOTO GP Poredak

Razgovarajmo o MotoGP-u: Što još trebate znati o Ferminu Aldegueru

17/12/2025
in Poredak
0 0
0
Razgovarajmo o MotoGP-u: Što još trebate znati o Ferminu Aldegueru
Share on FacebookShare on Twitter

Vrijeme je za izvještaj o sezoni. Kao i svake zime u zadnje dvije godine, u ovoj rubrici detaljno se analizira kampanja svakog vozača, od najniže rangiranog do svjetskog prvaka. Cilj je pružiti obrazloženu perspektivu o učinku svakog od naših heroja, tako da svi možemo o tome raspravljati zajedno. Jeste li spremni za ovaj novi nastavak, posvećen Ferminu Aldegueru? Idemo!

Jučerašnja epizoda bila je posvećena Fabiju Quartararu; možete ga pronaći klikom ovdje.

Vrlo dobar novak

Shvaćam da bi vas ovaj članak o Ferminu Aldegueru mogao iznenaditi. Prije nego što prijeđemo na ono što bi vas moglo uznemiriti, počnimo tako da mu srdačno čestitamo na njegovoj prvoj sezoni u Premier klasi. Nakon što se pridružio Gresini Racingu nakon osrednje sezone 2024. u Moto2, Fermin Aldeguer bio je pod velikim pritiskom da napravi skok u veliku ligu. Ducati ga je potpisao (ne Gresini, nego matična tvrtka) na temelju nekoliko Grand Prixa krajem 2023., prilično neobična situacija.

Vrlo karizmatičan vozač. Fotografija: Michelin Motorsport

Bilo je to malo dugo, ali se na kraju isplatilo. Da, isplatilo se jer, iako njegov plasman nije ništa izvanredno – vratit ćemo se na to – ipak je imao nevjerojatne trenutke ove sezone, posebice dominantnu pobjedu u Indoneziji. To ga čini pobjedničkim debitantom, što nije tako često, ali začudo nije ni tako rijetko, u povijesnim razmjerima.

Jako mi se svidjela njezina snaga karaktera, njezini povratnici koji pokazuju nepokolebljivu otpornost, ali i njezin karakter. Pred kamerama je opušten, spreman na svaki izazov. Da, bio je vrlo dobar novak, nema sumnje, ali započnimo nježno dio članka koji bi mogao proturječiti ovoj analizi.

Fermin Aldeguer, stvarno tako nevjerojatno?

Fermin Aldeguer osvojio je sve 2025. godine. Sudeći po komentarima, stječem snažan dojam da ga mnogi vide kao buduću superzvijezdu, možda čak i kandidata za titulu za nekoliko godina. Po mom mišljenju, ništa što smo do sada vidjeli ne podupire takvu tvrdnju, iako se ne bih usudio dovoditi u pitanje njegov neosporan i vrlo impresivan talent.

Tuga Ai Ogurine sezone donekle je iskrivila raspravu, toliko da vidimo da se mnogi ljudi uzbuđuju zbog Aldeguera. Ali dopustite mi da vas podsjetim na nekoliko točaka.

Kao prvo, Aldeguer je stigao u trenutno najbolju momčad MotoGP-a, s jednim od najboljih motocikala u povijesti sporta. Samo pogledajte nastupe Alexa Marqueza da se uvjerite. On koji je od razočaravajućeg vozača (ostajem pri tome) 2023. i 2024. postao kandidat za pobjedu svakog vikenda. Gresini, koji se od osamostaljenja početkom 2022. nametnuo svakom vozaču, institucija je koja maksimalno iskorištava svoje mogućnosti.

Drugo, nije da je osmi u ukupnom poretku. Dakle, da, to je dobar plasman za MotoGP vozača, a još više za početnika, ali je daleko od iznimnog u pravom smislu te riječi. Zapravo, bez zamišljanja da bi mogao pobijediti u utrci, predvidio sam da će završiti deveti na kraju godine, dosta ispred Ai Ogura. To dokazuje da nije bilo posve nezamislivo, nedostižno. Ako pogledamo noviju povijest, imao je manje uspješnu prvu sezonu od Peter Acosta, George Martin, Fabio Quartararo, Johann Zarco, Brad Binder (jednom vraćeno u opremu), i, shvati ovo, Jonas Folger deseti u 2017. nakon što je propustio pet utrka. Ne želim zasjeniti Aldeguerovo postignuće, jer je uspjeh na najvišoj razini još uvijek rijedak, već samo da vas podsjetim da se ne trebate nužno zanositi rizikom da budete razočarani.

Fermin Aldeger

Doista, ima samo 20 godina, što je relativno mlado. Nažalost, povijest nas uči da to ne jamči uspjeh na najvišoj razini. Fotografija: Michelin Motorsport

Treće, njegova postignuća. Bio je nevjerojatan u Indoneziji, to je istina, ali pomalo kao što je Bezzecchi bio u Indiji 2023. ili Oliveira u Portugalu 2020., ako sam jasan. Iz nekog razloga, nitko ga nije mogao uhvatiti; bio je klasa za sebe, kao da je pronašao savršenu postavu za ovu stazu. Ne kažem da je to bila posredna pobjeda, jer bi dominirao nad bilo kim, pa i Marcom Marquezom, ali jednostavno nije reprezentativna. Da je sljedeće utrke dobio za osam sekundi po suhim uvjetima, ne bih imao zamjerki, ali nije bilo tako.

Četvrto, još uvijek ima značajnih slabosti ili, recimo, područja za poboljšanje koje treba istražiti, i to je savršeno normalno. Prvo, njegova dosljednost u izvedbi, krajnje slučajno. Bio je sigurno jedan od najnekonstantnijih ove sezone, ponekad je padao s postolja na 14. mjesto u sljedećoj VN. Nije često padao, što je dobra stvar, ali nedostatak konstantnosti veliki je nedostatak kada se ovih dana natječu za titulu. Moraš biti dobar cijelo vrijeme. U zadnje vrijeme njegov stil. U previše je prilika stupio u kontakt s drugim vozačem, preuveličavajući svoje manevre pretjecanja, poput Brada Bindera ili Alexa Marqueza: Makni se u stranu ili ćemo se oboje srušiti.

Dva mi padaju na pamet. Prvo, u Sjedinjenim Državama, gdje je išao prema četvrtom mjestu prije nego što je pao. Njegov manevar pretjecanja nad Millerom bio je vrlo agresivan, a da se Australac nije oporavio, sudar bi bio neizbježan. Drugi primjer dogodio se u Austriji, gdje je tijekom svog uspona na drugo mjesto napravio nekoliko vrlo napetih blok dodavanja.

Zaključak

Svrha ovog članka nije bila da vas natjeram da povjerujete da mrzim Aldeguera ili da mislim da nije dobar pilot. Naprotiv, zapravo mi se jako sviđa. Jednostavno rečeno, čudno mi je što se mnogi ljudi usuđuju dovoditi u pitanje Acostinu prvu sezonu 2024., s obzirom na to da nije pobijedio u svojoj debitantskoj godini. Međutim, Acostina kampanja bila je potpuno drugačija; ne možete suditi o debitantskoj sezoni samo na temelju pobjeda. Aldeguer ima sve što je potrebno da se popne do naslova. U to uopće ne sumnjam. Ali molim vas, dajte mu vremena da se razvije, da usavrši svoje vještine, prije nego što ga proglasite nasljednikom, jer to će u vama stvoriti, osjećaj frustracije ako ubrzo ne eksplodira.

Što mislite o Ferminu Aldegueru? Vidite li ga kao buduću zvijezdu? Recite mi u komentarima!

Podsjećamo, ovaj članak odražava samo razmišljanja autora, a ne cjelokupnog uredničkog tima.

Aldeguer, budući da se neprestano kreće gore, nema vremena za usavršavanje svojih manevara pretjecanja. Sramota. Fotografija: Michelin Motorsport

Naslovna fotografija: Michelin Motorsport

Next Post
Svladavanje najizazovnijih afričkih terena u klasičnom Porscheu 911 sa zračnim hlađenjem

Svladavanje najizazovnijih afričkih terena u klasičnom Porscheu 911 sa zračnim hlađenjem

Tko je najviše koštao svoj tim u 2025.? Kompletna tablica štete od sudara F1 (vozač + tim)

Tko je najviše koštao svoj tim u 2025.? Kompletna tablica štete od sudara F1 (vozač + tim)

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

27/07/2025
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025

Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

  1. Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

27/03/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Unutar najglamuroznijeg vikenda Formule 1 do sada

Unutar najglamuroznijeg vikenda Formule 1 do sada

19/12/2025
Manx Classic Hill Climb otkazan za 2026. godinu

Manx Classic Hill Climb otkazan za 2026. godinu

19/12/2025
„Neću to ponoviti“ – Peller prekida šutnju nakon uhićenja zbog prometne nesreće

„Neću to ponoviti“ – Peller prekida šutnju nakon uhićenja zbog prometne nesreće

19/12/2025
Toyota ponovno oživljava legendarnu Corollu u uzbudljivom povratku reliju s novim GR RC2 automobilom.

Toyota ponovno oživljava legendarnu Corollu u uzbudljivom povratku reliju s novim GR RC2 automobilom.

19/12/2025

Recommended

Unutar najglamuroznijeg vikenda Formule 1 do sada

Unutar najglamuroznijeg vikenda Formule 1 do sada

19/12/2025
Manx Classic Hill Climb otkazan za 2026. godinu

Manx Classic Hill Climb otkazan za 2026. godinu

19/12/2025
„Neću to ponoviti“ – Peller prekida šutnju nakon uhićenja zbog prometne nesreće

„Neću to ponoviti“ – Peller prekida šutnju nakon uhićenja zbog prometne nesreće

19/12/2025
Toyota ponovno oživljava legendarnu Corollu u uzbudljivom povratku reliju s novim GR RC2 automobilom.

Toyota ponovno oživljava legendarnu Corollu u uzbudljivom povratku reliju s novim GR RC2 automobilom.

19/12/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Unutar najglamuroznijeg vikenda Formule 1 do sada

Unutar najglamuroznijeg vikenda Formule 1 do sada

19/12/2025
0

Manx Classic Hill Climb otkazan za 2026. godinu

Manx Classic Hill Climb otkazan za 2026. godinu

19/12/2025
0

Popularna ažuriranja

Automobil Red Bull – F1 Academy s hrabrim pogledom prema 2025. Grand Prixu Kanade

Automobil Red Bull – F1 Academy s hrabrim pogledom prema 2025. Grand Prixu Kanade

11/06/2025
0

Solberg jedan dan udaljen od Maiden WRC pobjede

Solberg jedan dan udaljen od Maiden WRC pobjede

19/07/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr