• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Monday, June 16, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home HILLCLIMB EHC

Putovanje kroz povijest Ferrarija u Automuseumu Nationales

15/03/2025
in EHC
0 0
0
Putovanje kroz povijest Ferrarija u Automuseumu Nationales
Share on FacebookShare on Twitter

Povrh svojih stalnih eksponata, Nacionals Autsuseum u Dietzhölztalu u Njemačkoj trenutno posjetiteljima nudi nezaboravno putovanje u povijest jednog od najslavnijih svjetskih automobila – Ferrari.

Nakon što se uzdignete na drugi kat muzeja, odmah ste uronjeni u Ferrarijevu naslijeđe, s izvanrednim prikazom njegovih najslavnijih cestovnih i trkačkih automobila. Od Hypercara do strojeva Formule 1, rijetkih običaja i povijesnih trkača izdržljivosti, izložbeni su suština Ferrarijeve evolucije. To je senzorna gozba, miješajući inženjering visokih performansi, zapanjujući dizajn i Maranello-ovu bogatu baštinu moto sporta.


Prvi zaslon koji vas pozdravlja je počast Ferrarijevoj ekskluzivnoj liniji Supercar – 288 GTO, F40, F50, Enzo i LaFerrari. Poznat je kao ‘Big Five’, ali s nedavnim otkrivanjem F80, pretpostavljam da će to uskoro postati ‘Big Six’.

Svaki od ovih automobila predstavlja vrhunac dizajna i performansi u svojoj eri. 288 GTO na izložbi ima posebnu povijest, nakon što je bio u vlasništvu Alberta Uderza, francuskog umjetnika stripa i suosnivača Asterix.

Ferrari 288 GTO
Ferrari F40

Pored njega sjedi F40, najmanje rijetko u nizu, s 1.311 jedinica. Ali za mnoge entuzijaste, uključujući i mene, to je najpoželjnije. F50, sa samo 349 primjera, istinska je rijetkost, a trenutni eksponat uključuje jedan od samo dva tvornički izdana modela s kotačima zlatne boje, što kimne Ferrarijevim automobilima vintage formule 1.

Ferrari F50

Enzo je obilježio debi F140 motora-prirodno aspiriranog 6,0-litarskog V12 koji je izvukao snažno iz tehnologije Formule 1 i postao srce Ferrarijeve hiperkarske loze. Ne samo da je motor F140 potaknuo enzo u blistavo vrijeme od 3,3 sekunde od 0-60mph, već je postavio i temelje za hibridno potpomognuto F140 V12 u Laferrariju, koji sjedi pored njega na zaslonu.

Ferrari Enzo

Dva modela izdvajanja iz 1970-ih đumba iza-1972. 312b i 1973. 312 BB-74. Potonje je posebno značajno jer je to bio prvi Ferrari koji je vozio legendarna Niki Lauda, ​​koji je automobil dijelio s vozačima poput Jacky Ickx, Clay Regazzoni i Arturo Merzario.

Ferrari 312

Lutajući dublje u izložbu, naišao sam na još dva rijetka Ferrarijeva trkačka automobila: Mille Miglia osvojio je 250 s Mille Miglia-jedini takve vrste-i 275 S Spyder Vignale, koji se također natjecao u istoj prestižnoj utrci.

Ferrari 250
Ferrari 275 S Spyder Vignale

Izložba tada prelazi u Ferrarijevu izdržljivost utrka, gdje jedan od najljepših trkačkih automobila ikad napravljenih – 330 P3 – zauzima središnju pozornicu. Ovaj se automobil natjecao protiv Ford GT40-a u Le Mansu iz 1966. godine, koji su upravljali Lorenzo Bandini i Jean Guichet. Do 1967. godine modificiran je s Drogo karoserijom i preimenovan je u 412P, utrkivao se pod nazivom tima u Sjevernoj Americi s Pedrom Rodríguezom i Giancarlom Baghettijem za volanom. Osigurao je treće mjesto u ’67 24 sata Daytone, pridonoseći Ferrarijevoj trostrukoj pobjedi.

Ferrari 330 P3

U blizini je rijedak i vrlo kolekcionarski Dino 206 S Spyder, jedan od samo 18 godina, koji ga pokreće 2,0L V6 motor koji proizvodi 220 KS.

Dino 206 S Spyder

Također je izložen F2004, automobil koji je pomogao Michaelu Schumacheru da zatraži svoje peto F1 svjetsko prvenstvo s Ferrarijem. Ovaj je stroj zaradio osam pobjeda od 11 utrka. F2004 je Ferrarijev najuspješniji automobil Formule 1, osiguravajući 18 postolja od 18 utrka. Za obožavatelje Ferrarija i Schumachera, ovaj automobil utjelovljuje visinu dominacije Scuderije u F1.

Ferrari F2004

F2007, vidljiv izvan muzeja, prisjeća se drugog legendarnog trenutka u Ferrarijevoj povijesti. Ovaj automobil obilježava uzbudljivu titulu vozača Kimija Räikkönena, Ferrarijevo najnovije vozačko prvenstvo.

Ferrari F2007

Izložba Ferrarija također se može pohvaliti s tri remek-djela Pininfarina, uključujući speciju od 250 GT iz 1957. godine, izrađenu za princezu Réthy, suprugu belgijskog kralja Leopolda III i 1954. 250 mm, prvobitno naručene za suprugu baruna Thyssena i u vlasništvu Agahana. Dovršavanje ove rijetke kolekcije je Speciale 250 GT iz 1961. godine, koji je debitirao na sajmu automobila u Londonu iste godine.

Pininfarina Remek-djela

U drugom kutu, jedinstvena kutija za replike prikazuje iz 1951. Ferrari 212 Inter – prvi trkački automobil Ferrarija koji je stigao u Ameriku. Ova konkretna 212 završila je na drugom mjestu u Carrera Panamericana, koju su upravljali Ascari i Villoressi, odmah iza identičnog Ferrarija koji su upravljali Taruffi i Chinetti, koji više ne postoji.

Ferrari 212 Inter

Dvije legendarne Barchette zaokružuju kolekciju-Nürburgring-u 1964. 275/330 P i Dino 196/246 SP, Ferrarijev prvi automobil srednjeg motora koji je dva puta trijumfirao u Targa Floriju i osvojio prvenstvo u europskom brdu 1962. godine.

Ferrari 275/330 P

Izložba Ferrarija u Nacionalnoj Automatizi nudi uronjeno putovanje kroz Ferrarijevu baštinu. To je proslava ne samo Ferrarijevih tehnoloških podviga, već i umjetnosti i strasti koji su marku definirali više od 80 godina. Provjerite osobno ako imate priliku.

Vladimir Lyadov
Instagram: Wheelsbywovka
jer@wheelsbywovka.com
www.wheelsbywovka.com

Next Post
Vozač Svjetskog prvenstva Craig Breen preminuo u nesreći u Hrvatskoj

Vozač Svjetskog prvenstva Craig Breen preminuo u nesreći u Hrvatskoj

Muški klasik, Grafton do Inverell – istaknuto – Provelo Super League 2025

Muški klasik, Grafton do Inverell - istaknuto - Provelo Super League 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

11/06/2025
Otok Man TT 2025: Svi rezultati

Otok Man TT 2025: Svi rezultati

02/06/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Rezultati Meksika: 15. lipnja 2025. (NASCAR Cup Series)

Rezultati Meksika: 15. lipnja 2025. (NASCAR Cup Series)

16/06/2025
Nadamo se da ćemo uspjeti održati ovu brzinu

Nadamo se da ćemo uspjeti održati ovu brzinu

16/06/2025
Drifting s iskustvima vožnje kroz praćenje

Drifting s iskustvima vožnje kroz praćenje

16/06/2025
Kristofferssonova dvostruka pobjeda otvara svjetski RX Battle of Technologies Era u Švedskoj

Kristofferssonova dvostruka pobjeda otvara svjetski RX Battle of Technologies Era u Švedskoj

16/06/2025

Recommended

Rezultati Meksika: 15. lipnja 2025. (NASCAR Cup Series)

Rezultati Meksika: 15. lipnja 2025. (NASCAR Cup Series)

16/06/2025
Nadamo se da ćemo uspjeti održati ovu brzinu

Nadamo se da ćemo uspjeti održati ovu brzinu

16/06/2025
Drifting s iskustvima vožnje kroz praćenje

Drifting s iskustvima vožnje kroz praćenje

16/06/2025
Kristofferssonova dvostruka pobjeda otvara svjetski RX Battle of Technologies Era u Švedskoj

Kristofferssonova dvostruka pobjeda otvara svjetski RX Battle of Technologies Era u Švedskoj

16/06/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Rezultati Meksika: 15. lipnja 2025. (NASCAR Cup Series)

Rezultati Meksika: 15. lipnja 2025. (NASCAR Cup Series)

16/06/2025
0

Nadamo se da ćemo uspjeti održati ovu brzinu

Nadamo se da ćemo uspjeti održati ovu brzinu

16/06/2025
0

Popularna ažuriranja

Super2 maturanti uzbuđeni zbog nastupa pet najboljih pucanja – Supercars

Super2 maturanti uzbuđeni zbog nastupa pet najboljih pucanja – Supercars

30/04/2025
0

DUBRAVA.
DUBRAVA AUTOSLALOM – nije potrebno ništa više napisati 

Datum: 8. lipn…

DUBRAVA. DUBRAVA AUTOSLALOM – nije potrebno ništa više napisati Datum: 8. lipn…

29/05/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr