• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Tuesday, December 16, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home MOTO GP Poredak

Hondina trenutna forma u MotoGP-u dovodi je u opasnost od velikog gubitka dobitka za sezonu 2026.

22/11/2025
in Poredak
0 0
0
Hondina trenutna forma u MotoGP-u dovodi je u opasnost od velikog gubitka dobitka za sezonu 2026.
Share on FacebookShare on Twitter

Honda MotoGP: Uspon iz Pepelnice u 2025.

Honda je unazad nekoliko godina bila na mukama. Godina 2024. ostala je zabilježena kao jedna od najgorih u povijesti japanske marke, no sve se mijenja u 2025. kada ova kultna marka ponovno ponosno zauzima svoje mjesto u MotoGP svijetu. Ova godina donijela je neočekivane uspjehe koje su mnogi vidjeli kao samo daleki san.

Prvi znaci povratka

Nakon razočaravajuće sezone 2023., kada Honda nije uspjela osvojiti niti jedno postolje, sada se vraća s novom snagom. Prva svjetla nade pojavila su se na Velikoj nagradi Francuske, kada je Johann Zarco, vozač LCR Honde, ostvario pobjedu na mokrom stazu. Ova pobjeda nije bila samo simbol povratka, već i pokazatelj poboljšanja motocikla.

Uspon nije stao na Francuskoj. Zarco je također osvojio drugo mjesto na Velikoj nagradi Velike Britanije, što je dodatno motiviralo Honda tim. A na Velikoj nagradi Japana, Joan Mir je donio prvo nedjeljno postolje za tvorničku momčad Honde otkako je njihova sudbina krenula naopako. Ovi trenuci ispunjeni uzbuđenjem i nadom čine sezonu 2025. vrlo značajnom za Hondin MotoGP tim.

Cilj 2026. i novi sustav koncesija

Kako se 2025. bliži kraju, Honda se već okreće prema budućnosti. Kompetitivni pejzaž u MotoGP-u ubrzo će se promijeniti s novim pravilima koja će stupiti na snagu 2026. godine. Godina 2024. donijela je novi sustav koncesija koji je bio osmišljen da pomogne HRC-u i Yamahi da se vrate u utrkama, a Honda je sada na rubu napredovanja.

Romano Albesiano, bivši tehnički šef Aprilije, preuzeo je vođenje Hondinog inženjerskog odjela i nastavlja raditi na poboljšanju trenutnog paketa RC213V. Napredak u motoru, koji sada proizvodi veću snagu i bolju trakciju, ključan je za uspjeh ovog tima. Tijekom Velike nagrade Malezije, Zarco i Mir postavili su najbolju brzinu od 338,5 km/h, što je velik napredak u odnosu na prošlu sezonu.

Iznad granica performansi

Jedan od ključnih faktora koji čini Hondin povratak mogućim je poboljšanje njihovog motora, što pruža veću snagu i bolju kontrolu na stazi. U MotoGP-u, brzina predstavlja ključnu prednost, a Honda trenutno ima jedne od najviših brzina na stazi. Uz to, bolja trakcija omogućava vozačima da se snažnije suoče s izazovima kočenja. Ovaj aspekt je posebno važan, jer manja potreba za često nadoknadom izgubljenih desetinki stvara dodatnu sigurnost za vozače.

Nipošto se ne može zanemariti ni ukidanje pravičnih koncesija. Dok se Honda borila s hibridnim motorima, dobro je iskoristila sustav koncesija. Sada stoji pred izmjenama koje će joj omogućiti da se ponovno natječe s najboljima.

Izazovi na horizontu

Iako se Honda vraća snažno, izazovi su još uvijek prisutni. Odsutnost slobodnog razvoja motora bude zabrinjavajuća. Ako Honda ne osvoji određeni broj bodova do kraja sezone, mogla bi izgubiti vitalne koncesije koje joj omogućavaju manevriranje i testiranje novog razvoja. Bez prava na besplatni razvoj motora i ograničenja testiranja, Honda bi mogla zaostati za rivalima.

Moraju se boriti protiv vremena nakon 20 rundi i prikupljenih 266 bodova, s ciljem da dođu do 285 bodova kako bi izbjegli relegaciju u niži rang koncesija. Ovaj izazov stvara dodatni pritisak na tim, posebno kada je riječ o pripremama za 2026. i 2027. godinu.

Budućnost i testni tim

Honda se u tom kontekstu može pohvaliti pojačanim testnim timom koji je doživio transformaciju zimske sezone. Dodavanje Aleixa Espargara, trostrukog pobjednika velike nagrade, i Takaakija Nakagamija osnažilo je njihovu strategiju testiranja. S novim snagama u testnoj ekipi, Honda se nada da će ne samo održati trenutne performanse, već i unaprijediti motor do 2027. godine.

Kako se približavamo završetku 2025., Hondin korak prema naprijed postaje sve jasniji. Iz pepelnice, ova snažna japanska marka prenosi se kroz inovacije, poboljšanja i timski duh. U ovom trenutku, svi oči su uprte u Honda tim, dok se natječu ne samo za bodove već i za svoju budućnost.

Next Post
400 KS+ Toyota bZ Time Attack Concept pripremljen za Pikes Peak

400 KS+ Toyota bZ Time Attack Concept pripremljen za Pikes Peak

4 neobične europske zemlje s europskim duhom

4 neobične europske zemlje s europskim duhom

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

Kriza u Hrvatskom motociklističkom savezu: Hitna akcija za spas motosporta u Hrvatskoj!

27/07/2025
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025

Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

  1. Jaecoo J7: Cijena i specifikacije srednje velikog SUV-a počinju ispod 35 tisuća dolara

27/03/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

16/12/2025
Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

16/12/2025
FRSC će pokrenuti kazneni postupak protiv Pellera nakon prometne nesreće tijekom prijenosa uživo

FRSC će pokrenuti kazneni postupak protiv Pellera nakon prometne nesreće tijekom prijenosa uživo

16/12/2025
Naši najljepši neviđeni trenuci iz druge polovice 2025. godine!

Naši najljepši neviđeni trenuci iz druge polovice 2025. godine!

16/12/2025

Recommended

Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

16/12/2025
Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

16/12/2025
FRSC će pokrenuti kazneni postupak protiv Pellera nakon prometne nesreće tijekom prijenosa uživo

FRSC će pokrenuti kazneni postupak protiv Pellera nakon prometne nesreće tijekom prijenosa uživo

16/12/2025
Naši najljepši neviđeni trenuci iz druge polovice 2025. godine!

Naši najljepši neviđeni trenuci iz druge polovice 2025. godine!

16/12/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

Velika nagrada Portugala se vraća u kalendar F1 2027. uz kratkoročni ugovor

16/12/2025
0

Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

Alpine A290 EV dolazi na Prescott brdo

16/12/2025
0

Popularna ažuriranja

Cassidy na stazi nakon obilne kiše ometa kvalifikacije u Šangaju

Cassidy na stazi nakon obilne kiše ometa kvalifikacije u Šangaju

01/06/2025
0

Nyck de Vries ističe ‘pogrešnu procjenu’ nakon sukoba timskih kolega u prvom krugu Formule E

Nyck de Vries ističe ‘pogrešnu procjenu’ nakon sukoba timskih kolega u prvom krugu Formule E

13/12/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr