Öhmanov put do legendarne statusa
Mats Öhman postigao je legendarni status u sportu – i to s razlogom. Nakon što je 1998. godine ostao paraliziran od struka prema dolje u teškoj nesreći s motornim sanjkama, mnogi bi pomislili da je njegov sportski put okončan. Međutim, Öhman je pronašao način kako nastaviti utrkivanje, koristeći jedinstveni, sofisticirani sustav upravljanja rukom. Ovaj inovativni sustav je izazov za njega na početku utrka, gdje je vrijeme reakcije od iznimne važnosti, ali to ga nije spriječilo da postigne izvanredne rezultate.
Suglasje u stilu vožnje
Ove godine, na KymiRingu u Finskoj, Öhman je pokazao svoju iznimnu sposobnost i upornost. Nakon što se po treći put pojavio u svom novom Volkswagen Polu, koji se ovaj put natjecao u kategoriji 4WD s 600 KS, njegov je vikend započeo obećavajuće. U slobodnim treninzima, Öhman je završio među prva tri, što je bio dokaz njegove brzine i sposobnosti prilagodbe. Njegova sposobnost da se uklopi u konkurenciju nije bila iznenađenje, ali je ipak zapanila mnoge promatrače. U prvoj vožnji potvrdio je svoju formu plasmanom na četvrto mjesto.
Izazovi na stazi
Iako su se pojavili problemi s procedurom lansiranja, uključujući zastoj u četvrtoj vožnji, Öhman nije odustao. Njegova sirova brzina bila je očigledna dok se borio natrag u kvalifikacijskim rundama. U polufinalu, unatoč izazovnim uvjetima, postao je najstariji vozač na stazi i iskoristio je svoje značajno iskustvo da se probije od petog do prvog mjesta, osiguravši tako svoj put u finale.
Finale puno uzbuđenja
Uoči finalne utrke, kiša je stvorila dodatne izazove. Öhman je, unatoč smanjenju redoslijeda, ponovno pokazao izvanredno upravljanje i borbenost. Svoj veći dio vremena proveo je u održavanju tempa, dok su neki od njegovih suparnika iskusili probleme. U finalu je završio kao treći, a kazna za njegovog zemljaka Martina Enlunda dodatno ga je uzletjela do drugog mjesta. Njegovo postignuće je probudilo oduševljenje među kolegama i obožavateljima, a cijeli paddock bio je zajedno u slavlju njegovog prvog postolja na Europskom prvenstvu.
 1x)
Razgovor s Matsom
Nakon utrke, Öhman je podijelio svoj entuzijazam: “Jako sam sretan. Bilo je dosta sreće u polufinalu i finalu, ali imali smo i vlastiti peh nakon problema sa startovima. Neke dobiješ, a neke izgubiš.” Njegova posvećenost ovom športu i upornost inspiriraju mnoge, a njegova poruka o važnosti tima i podrške nikad nije bila jasnija.
Pohvale tima
Voditelj tima JC Raceteknik, Joel Christoffersson, istaknuo je koliko je Öhman važan član tima: “Mats kod nas nije samo vozač, on je veliki dio ovog tima – možda više nego što će ljudi izvana ikada znati. Svi smo ponosni na njega i na postignute rezultate.” Ova izjava dodatno naglašava kolektivnu prirodu motociklističkog sporta, gdje svaki član tima pridonosi uspjehu.

















