Tickford Racing: Nova Era Nakon Preuzimanja od Altor Capitala
NAKON mnogo mjeseci rada iza scene, Tickford Racing je osigurao novo vlasništvo. Tim je u srijedu objavio da je Altor Capital preuzeo kontrolni udio u tvrtki Supercars. Kao i kod mnogih velikih najava, vijest o prodaji potaknula je gotovo isto toliko novih pitanja koliko i odgovora. Prođimo kroz nekoliko ključnih pitanja koja je pokrenula prodaja u Tickfordu.
VIŠE: Tajni dogovori koji su prethodili Tickfordovoj većinskoj prodaji
OBJAŠNJENO: Tko su Tickfordovi novi vlasnici?
OTKRIVENO: Još jedan novi dioničar Tickford Racinga
Tko je Altor Capital?
Kratka verzija je da su oni privatni kapitalni koncern, ne previše različiti od bivših vlasnika Supercarsa, Archer Capital. Altor Capital trenutno je suvlasnik Supercarsa, nakon što je prošle godine kupio udio u konzorciju RACE koji posjeduje ovaj sport. Za potpuni pregled tko su oni i u što su još uključeni, pročitajte našu cijelu priču ovdje: ALTOR, PRIME: Tko su Tickfordovi novi većinski vlasnici?
Koje su nove vlasničke podjele?
U priopćenju nisu navedene konkretne brojke, no neke se informacije mogu izvući. Altor je preuzeo “kontrolni udio”, što znači 50,01 posto ili više, dok je Rod Nash ostao “glavni dioničar”. Nashov bivši suvlasnik, Sven Burchartz, izašao je iz vlasničke grupe kao dio procesa prodaje. Predsjednik Tickforda, Chris Stillwell, također je preuzeo 10 posto posla, kako je otkrio V8 Sleuth.
Što je sada s Rodom Nashom?
Nash, koji je uključen u Supercars otkako se pridružio prvenstvu kao vozač 1998., zadržava veliki udio u timu i služit će kao direktor motosporta. Međutim, on više ne zadržava Teams Racing Charter za broj 55 preko svoje tvrtke Rod Nash Racing; taj TRC sada je u vlasništvu Tickford Racinga.
Tko će sada voditi momčad?
Trenutačno je isti kao i prije prodaje, s tim da se očekuje da će Altor zadržati uglavnom pozadinu. Dok Nash sada drži svoju novu titulu direktora motosporta, cijenjeni Simon Brookhouse ostaje izvršni direktor tima.
Zašto je Tickford Racing prodao dio svog poslovanja?
Postoji više razloga, ali najvidljiviji je osigurati injekciju financiranja koja će mu pomoći u borbi protiv suparnika na trkaćoj stazi. Altor također ima nekoliko drugih sportskih ulaganja unutar svog portfelja, a smatra se da će znanje i učinkovitost iz izgradnje odnosa i struktura među njima također donijeti prednosti izvan staze timu.
Hoće li Cam Waters i Thomas Randle ostati vozači tima?
Tim je zaključao i Cama Watersa i Thomasa Randlea u nove dugoročne ugovore koji počinju 2026., obojica na dvogodišnjim ugovorima s opcijama nastavka do 2028. Ne očekuje se da će promjena vlasništva to promijeniti, a V8 Sleuth razumije da nema klauzula u ugovoru oba vozača koje bi pokrenule otpuštanje ako se tim proda.
Znači li to da će se tim vratiti na korištenje #5 i #6?
Momčad je koristila #6 i #55 otkako se prošle godine vratila s četiri na dva automobila, odbacivši svoj nekoć vodeći automobil #5 u korist #55. Potonji je Nashov broj od kada je ušao u V8 Supercars 1998.; nije izabran iz nekog posebnog razloga osim činjenice da nije mogao imati broj koji je stvarno želio, a koji je za tu sezonu bio dodijeljen privatnom trkaču i medijskom identitetu Bruceu Williamsu.
“Moj broj u spidvejskim utrkama bio je broj 12, pa kad sam se spojio s Johnom Faulknerom i Lesom Smallom krajem 1997./početkom 1998. kako bih otišao u V8 Supercars i kupio (Wayne) Gardnerov auto, prvo što sam rekao da želim bilo je broj 12,” rekao je Nash za Supercars.com 2015. godine. “Ali nisam ga mogao imati u to vrijeme. Nije bio dostupan, netko ga je imao. Pa sam dao prioritet svemu oko broja i jedini atraktivan broj koji je bio dostupan bio je 55.” Nash je od tada ostao žestoko vjeran tom broju.
Igrom slučaja, broj 5 vraća se na mrežu Supercarsa s Tickfordom sljedećeg vikenda na utrci zvijezda NASCAR-a Austina Cindrica na velikom finalu u Adelaideu.

















