Ducati Multistrada V4 Pikes Peak 2025.: Ducati India lansirao je verziju vodećeg adventure tourera za 2025., Multistrada V4 Pikes Peak, po cijeni od 36,17 lakh Rs, što je više od 5 lakh rupija skuplje od Multistrade V4 S (30,61 lakh, ex-showroom). Za 2025. Multistrada V4 Pikes Peak ažurirana je s vrhunskim Ohlins ovjesom i agresivnijom ergonomijom vožnje.
Ducati Multistrada V4 Pikes Peak 2025: Hardver
Nova Multistrada V4 Pikes Peak opremljena je Ohlins Smart EC 2.0 elektroničkim ovjesom, koji omogućuje prilagodbu na temelju događaja prema stilu vožnje vozača. Ovaj revolucionalni sustav omogućuje vozačima da uživaju u punom kapacitetu ovjesa bez obzira na uvjete vožnje. Za kočenje, motocikl koristi Brembo Stylema čeljusti koje nadopunjuju diskove promjera 330 mm za prednji kotač, dok stražnji kraj ima disk kočnicu od 280 mm, osiguravajući izvanrednu usporenost i kontrolu.
Verzija za 2025. opremljena je 17-inčnim laganim kovanim kotačima Marchesini, koji su obučeni u gumama Pirelli Diablo Rosso IV dimenzija 120/70 sprijeda i 190/55 straga. Ovaj odabir guma dodatno unapređuje performanse motocikla, a jednostrana ljuljačka primijenjena u ovom modelu donosi korisne prednosti u smislu održavanja i težine u odnosu na tradicionalne dvostrane ljuljačke.
Ducati Multistrada V4 Pikes Peak 2025: Ergonomija
Model također ima revidiranu šasiju, s kutom glave upravljača koji je sada postavljen na 25,75 stupnjeva. Ova promjena donosi bolju upravljivost i stabilnost tijekom vožnje, a marka je zadržala viši položaj nožica i niži položaj upravljača, što rezultira sportskijim položajem za vožnju. Ovakva ergonomija ne samo da poboljšava udobnost vozača, nego također pridonosi agilnosti i kontroli u zavojima.
Također pročitajte: 2026 Yamaha R7 Sportbike predstavljen globalno, hoće li doći u Indiju?
Ducati Multistrada V4 Pikes Peak 2025: motor, elektronika
Rekavši to, 2025. Multistrada V4 Pikes Peak koristi isti V4 Granturismo motor od 1.158 ccm kao i drugi Multistrada modeli, razvijajući impozantnih 168 KS pri 10.750 o/min i 121 Nm pri 8.750 o/min. Ovaj snažni motor ne samo da pruža snažan potisak, nego i učinkovitu potrošnju goriva zahvaljujući proširenom sustavu deaktivacije cilindara, koji isključuje stražnje cilindre kada motocikl miruje, smanjujući time potrošnju.
Elektronička pomagala uključuju adaptivni tempomat temeljen na radaru, koji omogućuje vozačima lakše održavanje brzine na dugim putovanjima, dok istovremeno smanjuje rizik od sudara zahvaljujući upozorenju na čeoni sudar i detekciji mrtvog kuta. Osim toga, sustav Ducati Vehicle Observer (DVO) prilagođava razine intervencije ovisno o uvjetima vožnje. Motocikl također dolazi s namjenskim načinom rada Race, koji dodatno naglašava sportski karakter ovog impresivnog modela.

















