Ypsilon Rally2 HF Integrale: Povratak ikone u rally svijetu
Lancia, poznata po svojim uspjesima u motosportu, najavila je novi model Ypsilon Rally2 HF Integrale, koji predstavlja savršen spoj tradicije i suvremene tehnologije. Ovaj automobil, kako ga opisuje sama Lancia, rezultat je dugogodišnjeg iskustva stečenog tijekom više sezona utrka, a razvijen je kroz intenzivne testove i validacije na zahtjevnim alpskim planinskim cestama te na poligonu Balocco u Italiji.
Inženjerska preciznost i Lancia identitet
Dizajn Ypsilon Rally2 HF Integrale predstavlja spoj inženjerske preciznosti i karakterističnog Lancijina identiteta. Lancia je naglasila da su timovi koji su radili na razvoju ovog automobila uključeni i u WRC2, ERC, te programima izdržljivosti, što jamči visoku tehničku koherentnost i robusnost. S ovim modelom Lancia se želi pozicionirati među najboljim konkurentima u kategoriji, a isporuka prvih automobila očekuje se u prvom kvartalu 2026. godine.
Natjecateljski program i marketinška strategija
Ypsilon Rally2 HF Integrale bit će isporučen tvornički podržanim timovima, kao i timovima kupaca. Očekuje se njegovo sudjelovanje na natjecanjima diljem Europe, uključujući nacionalna prvenstva u Belgiji, Francuskoj, Italiji i Španjolskoj. Lancia planira značajno proširiti svoj tržišni udio u utrkama kupaca, čime planira konsolidirati svoju poziciju kao referentne marke za performanse, kvalitetu izrade i dizajn.
Razvojna poboljšanja
Lancia je istaknula sedam ključeva područja razvoja Ypsilon Rally2 HF Integrale. Prvo, pažnja je posvećena težini i ravnoteži, gdje je značajno smanjena masa automobila i spustili su težište kako bi se poboljšalo upravljanje. Drugo, napredna aerodinamika je poboljšana s ciljem povećanja potisne sile i stabilnosti pri velikim brzinama.
Treće, performanse motora bit će podignute na višu razinu zahvaljujući turbo sustavu upravljanja izvedenom iz arhitekture Peugeota 9X8, uz primjenu novog sustava protiv zaostajanja (ALS). Četvrto, mjenjač je revidiran s optimiziranim prijenosnim omjerima i diferencijalima za sve podloge, što pruža maksimalnu fleksibilnost.
Peto poboljšanje odnosi se na šasiju i ovjes, koji su fino podešeni za vrhunske performanse na različitim vrstama podloga, dok je šesto područje usmjereno na ergonomiju vozačkog okruženja. Posljednje, ali ne manje važno, potpuno nova karoserija i zaštitni kavez garantiraju vrhunsku krutost i punu usklađenost s FIA-ovim pravilima o sigurnosti.
Očekivanja za 2026. godinu
Ove promjene i poboljšanja dolaze uoči uzbudljive sezone FIA Europskog prvenstva u reliju 2026. godine, koja uključuje poznate relije, poput onih u Mađarskoj krajem ožujka i Rally di Roma Capitale u srpnju. Ova natjecanja pružit će idealnu platformu za predstavljanje Ypsilon Rally2 HF Integrale i testiranje njegovih performansi u stvarnim uvjetima.
Automobil ne samo da obećava uzbudljive utrke, već i vraća Lančinu reputaciju kao lidera inovacija u svijetu reli utrka, dok istovremeno inspirira novu generaciju vozača i entuzijasta.

















