Završen je 25. Cazin Grand Prix, Velika nagrada Cazina, a ujedno i peta stanica Brdskog prvenstva Hrvatske. Šest prvenstava, tri dana natjecanja, tri treninga i nakon svega dvije nedjeljne vožnje, koje su promijenile baš sva očekivanja postavljena u subotu. Za gledatelje puno više nego za pojedine vozače, bio je ovo savršen oktanski vikend. Izrazito visoke temperature na ostrožački asfalt donijele su zanimljive borbe, iznenađenja i poneki doslovni preokret.

Subota najavila nedjeljni spektakl
Subotnji dan treninga protekao je bez većih izlijetanja. Dejan Dimitrijević je na prvom službenom treningu imao najbrže vrijeme među automobilima, ispred Viliama Prodana i Nike Pulića, a Laszlo Szasz je očekivano bio neuhvatljiv u Kategoriji 2. Već je drugi trening donio iznenađenja i preokrete. Prodan dolazi Dimitrijeviću na stotinku zaostatka, a Đani Varljen, povratnik na stazu nakon višegodišnjeg izbivanja, prestiže Niku Pulića u borbi za generalku.


Uvod u vrhunsku trkaću nedjelja
Prva nedjeljna službena vožnja startala je tek iza 11 sati kada je asfalt već dobro ugrijao, a temperature u živi dosezale 38 stupnjeva Celzijevih, što je za natjecatelje i još više za automobile značilo pravi tehnički test izdržljivosti. Na startu se zbog tehničkog kvara na motoru ne pojavljuje domaći dečko s hrvatskom licencom Nihad Seferagić, koji je slovio za apsolutnog favorita Grupe 3. Đani Varljen uslijed tehničkog kvara ne završava prvu vožnju, što ga izbacuje iz utrke za generalni poredak i otvara prostor novim borbama za postolja.
A onda pravo iznenađenje – Viliam Prodan maestralnom vožnjom, gotovo tri sekunde bržom od vremena postavljenog dan prije, prestiže Dejana Dimitrijevića i prvu službenu vožnju završava kao najbrži ispred Dimitrijevića i Pulića. U Kategoriji 2 Laszlo Szasz je nakon prve vožnje prvi, no Filip Magdić mu se ovaj put približio na samo četiri sekunde zaostatka. Premda je to u autosportu priličan zaostatak, Laszlova dosadašnja dominacija uvijek je bila puno veća, često i dvoznamenkasta, pa ovakav rezultat obećava zanimljiv nastavak natjecanja i sezone.


Sudbonosni prvi zavoj
Napetost do druge vožnje, ona sportska i pozitivna, gotovo da se mogla opipati. Uz brojno gledateljstvo, vozači su usijali čekajući start. Povijesni dio prvenstva te Grupe 6 i 5 glatko su “odradili” svoj posao. Sandi Peteh je u Grupi 6 s drugom vožnjom preokrenuo stvari u svoju korist i odnio pobjedu Deniu Kmetoviću pred nosom. Grupu 5 uvjerljivo je ponovno pokorio Stipe Medić. Prvi ozbiljniji problemi u raspletu natjecanja startaju s Grupom 4. U prvom zavoju Ivica Dragošević gubi kontrolu nad vozilom i prevrće se na krov. Vozač je prošao bez ozljeda, a malo duža pauza dodatno je pojačala već uzavrelu atmosferu. Grupu 4 osvaja Ante Alduk, ispred također izvanrednog Borisa Katića, dok je Saša Radola nakon svih problema s mjenjačem vikend završio na trećem mjestu. S Grupom 3 asfalt se već polako hladio i ohladio ambicije pojedinih najbržih vozača. Taj se prvi zavoj pokazao ključnim metrima natjecanja. Nakon što je Florijan Šalec maestralno, s elementima drifta, prošao zavojem i zaradio pljesak, Marino Poropat nije bio te sreće. Vozeći na limitu, izvrtio se no srećom bez oštećenja po auto. No, koštalo ga je gubitka pozicije. Grupu 3 je doslovno pokorio Marko Pleše, s čak 11 sekundi prednosti pred drugoplasiranim Begom Šakanovićem i 13 pred Šalecom.

Rasplet na vrhu
Vodeći u Grupi 2 i u ukupnom poretku, Viliam Prodan, malo nakon starta na gotovo identičan način i na istom mjestu kao i prethodnici, prilikom kočenja gubi kontrolu nad svojim Porscheom 911 GT3 i završava u ogradi. Viliamovim izlijetanjem odlazi i jedina ozbiljnija ugroza Dimitrijevićeve pobjede, koju on objeručke uzima i u svome moćnom Seat Leonu popravlja vrijeme za sekundu u odnosu na prvu vožnju. Drugo mjesto generalnog poretka automobila tako pripada velikom Niki Puliću u Lamborghini Huracanu, a treće zauzima Eris Marotti u atraktivnoj Škodi Fabiji RS.


U Kategoriji 2 Laszlo Szas drugu vožnju ponovno pobjeđuje, no ovaj put s tek dvije sekunde ispred Filipa Magdića, a Tamas Kovacs zauzima treću stepenicu postolja.
Klasu E1 Moto osvaja jedini predstavnik Krešimir Bodnaruk, dok u Nacionalki nije bilo predstavnika. Najbrži Junior ujedno je i najbrža vozačica Lina Cukrov, dok je u ukupnom poretku klubova pobjedu odnio AK Dubrovnik Racing ispred AK Župe dubrovačke i AK Pelješac racinga. AK Dubrovnik racing sada ima osam bodova prednosti pred AK Župom dubrovačkom u borbi za titulu klupskog prvaka Hrvatske, pa je borba još sasvim otvorena.
Povijesni dio prvenstva osvaja Armin Mujkanović ispred Lea Černija i Jurice Ivanovića a najbolji klub je AKK Potkoš ispred AKK Fly with Kolman i AK Skradina.
Tri su stanice ostale do kraja brdskog prvenstva a zanimljivim raspletima Cazinske utrke jedno je sigurno – malo je što do kraja sezone sigurno.

















