Izvještaj sa testova MotoGP u Sepangu
Na trkaćoj stazi u Sepangu, Johann Zarco je jučer postigao vrijeme od 1’58.33, završivši intermedijarni dan MotoGP testa. Unatoč napretku od samo dvije desetine sekundi, Francuz je izgubio četiri mjesta u kombiniranoj klasifikaciji, što je stvorilo dodatni pritisak na njegovu izvedbu. S obzirom na to da vozi za Castrol Honda LCR tim, Zarco je kao vozač i dalje uspješan, nadmašujući Joan Me, dok se istovremeno trudi poboljšati svoje rezultate.
Unatoč izazovima, Zarco smatra da su njegovi izvedeni rezultati u Maleziji solidni, završivši na 12. mjestu s vremenom od 1’58.138. Ova situacija može usmjeriti pažnju na paradoksalnu prirodu motociklističkih testiranja – usprkos gubicima u poretku, važnije je razviti i testirati razne komponente koje će mu pomoći u narednoj sezoni.
U pokušaju da osigura što bolju osnovu za predstojeću sezonu, Zarco je odlučio provesti drugi dan testiranja fokusirajući se na usporedbu različitih komponenti i konfiguracija svoje motocikla. Tim koji ga okružuje, zajedno s tehničarima, proveli su mnoge vožnje, analizirajući sve aspekte performansi i tražeći poboljšanja. Njegov cilj bio je prikupiti što više informacija, a nakon 54 kruga na stazi, rezultati su pokazali da je zaostajao manje od sekunde za najbržim krugom tog dana.
Zarco, pod brojem 5, bio je svjestan izazova s kojima se suočava s motorom iz prethodne sezone. Tijekom testiranja naišao je na priliku da ispuni svoje ciljeve. Jasno je da broj zapaženih pokušaja napada na vrijeme također predstavlja značajan psihološki aspekt njegove strategije. Izvrsna odluka da pokuša iskoristiti niže temperature ujutro i navečer može se smatrati ključnim korakom prema učvršćivanju svog mjesta među najboljim vozačima.
Osim toga, Zarco je uveo određene promjene u aerodinamici svog motocikla. Rekao je: “Danas smo testirali neke nove stvari na aerodinamici i bilo je dobro to učiniti jer imamo jasne povratne informacije. Tijekom dana napravili smo mnoge promjene, što nam je omogućilo neke reference. Uspio sam se poboljšati kako su krugovi prolazili, a oni su bili dobri krugovi. Primijetio sam bolje ponašanje stražnjeg dijela bicikla, što je pozitivno.” Ova izjava ukazuje na to koliko su povratne informacije i testiranje važni za usavršavanje performansi.
Kao što svaka ekipa i vozač u MotoGP prvenstvu znaju, jahanje je samo jedan aspekt uspjeha. Provedeni testovi su temelj za pripremu, a mogućnosti za poboljšanje uvijek postoje. S obzirom na sve kvarove i poteškoće, zaraditi najbolje performanse iz svakog kruga nije lak zadatak. Međutim, Zarco pokazuje neospornu strast i posvećenost stazi, promišljajući svaki put i učvršćujući svoju poziciju među vrhunskim vozačima.
MotoGP testiranje i sepang D2:
Kredit za klasifikaciju: motoGP.com
Johann Zarco testovi sepang