Predstavljen novi Nissan X-Trail: suvremen i mišićav
Nissanova ofenziva elektrificiranih proizvoda nastavlja se regionalnom premijerom nove, četvrte generacije modela X-Trail. U svijetu je dosad prodano gotovo sedam milijuna primjeraka X-Traila, što ga čini jednim od najpopularnijih vozila za pustolovne obitelji.
Nova generacija, baš kao i prethodne tri, baštini prepoznatljivi stil marke: mišićav dizajn, praktične značajke za veću fleksibilnost i napredni pogon na sve kotače. Novi X-Trail bit će dostupan u izvedbama s pet i sedam sjedala, što ga čini idealnim za putovanja sa širom obitelji ili prijateljima.
Novom Alijansinom platformom CMF-C, naprednim inženjerskim rješenjima, inovacijama i naprednom tehnologijom novi će X-Trail ponovo podići letvicu u segmentu crossovera. Kupci željni avantura uživat će u još dinamičnijim performansama i naprednim hibridnim tehnologijama koje X-Trail nove generacije nudi.
„Zamijeniti kultan model kao što je X-Trail golema je odgovornost. Budući da je X-Trail već godinama u službi pustolovnih obitelji, jako dobro znamo što naši kupci cijene. U četvrtoj generaciji X-Traila pružamo im sve što im je potrebno za pustolovinu: pogon na sve kotače s naprednim elektrificiranim motorom te intuitivnu i praktičnu tehnologiju”, izjavio je Francois Bailly, viši potpredsjednik i direktor planiranja proizvoda, regija Afrike, Bliskog istoka, Indije, Europe i Oceanije (AIMEO).
Suvremen i mišićav dizajn za robustan i suvremen izgled
Posljednje tri generacije X-Traila plijenile su pozornost upečatljivim dizajnom koji ostavlja dojam čvrstoće i robusnosti, a da pritom ne djeluje agresivno.
Vanjski i unutrašnji dizajn novog X-Traila u jednakoj mjeri odražavaju svestrani i pustolovni duh vozila. Vanjština je naglašena prepoznatljivim dizajnerskim obilježjima marke, kao što su lebdeći krov i maska V-Motion. Prednji je kraj uokviren upečatljivim glavnim svjetlima koja djeluju usječeno u karoseriju, a koja su kombinirana s dnevnim svjetlima i pokazivačima smjera ugrađenima uz sam rub poklopca motora.
Lukovi blatobrana daju dozu mišićavosti bočnim stranama i ističu X-Trail na cesti, dok ukrasne letvice u podnožju vrata pridonose uglađenosti i fluidnosti bočnih površina.
C-nosač oblikom podsjeća na dupinov rep, a njegove napete linije nastavljaju se sve do stražnjih svjetala, rastegnutih preko poklopca prtljažnika.
Na stražnjoj se strani zategnuta vodoravna linija proteže iznad i ispod nosača registarskih oznaka, a podijeljena svjetla koja se protežu preko poklopca prtljažnika omogućuju mu širi otvor. Ispod stražnjeg odbojnika nalazi se srebrna zaštita podvozja koja odražava pustolovni duh modela X-Trail.
Od aerodinamičnih značajki izdvajaju se trodimenzionalni usisnici na prednjoj maski koji usmjeravaju zrak iznad kotača, aktivna krilca koja kontroliraju prodor zraka u prostor motora, poseban oblik A-nosača, zaštita podvozja koja usmjerava zrak ispod vozila i jedinstvena „zračna zavjesa” koja precizno usmjerava protok zraka od prednje prema bočnim stranama.
Kupci cijene osobni pristup, stoga će novi X-Trail biti dostupan u 10 boja karoserije i pet dvobojnih kombinacija, pa je kupcima na izbor ukupno 15 boja karoserije.
Pogon e-POWER
Novi X-Trail drugi je model u Nissanovoj ponudi za europsko tržište u koji će se ugrađivati Nissanov inovativni pogon e‑POWER. Sustav e-POWER ekskluzivna je Nissanova tehnologija. Riječ je o jedinstvenom pristupu elektrifikaciji motora kojim se postiže gotovo autentičan doživljaj vožnje električnog automobila, no bez potrebe za punjenjem na punionici!
Sustav je prvi put predstavljen u modelu Note u Japanu 2017. godine, a kupce je u trenu osvojila kombinacija uglađenih i besprijekornih performansi i samopunjenja u vožnji.
U X-Trailu se taj sustav sastoji od snažne baterije, benzinskog motora s varijabilnim kompresijskim omjerom, generatora, invertera i 150 kW snažnog električnog motora koji je ugrađen sprijeda. Budući da kotače pokreće isključivo električni motor, ubrzanje je trenutačno i linearno.
Kako bi se ispunile svakodnevne potrebe europskih kupaca, sustav e-POWER znatno je poboljšan za novi X-Trail. Taj se sustav već upotrebljava u modelu Note (za japansko tržište) čiji 1,2-litreni benzinski motor puni bateriju i razvija ukupno 106 KS. U X-Trailu za europsko tržište stvar je ponešto drugačija. Naime, u njega se ugrađuje 1,5-litreni benzinski turbomotor s varijabilnim kompresijskim omjerom, ukupne snage 150 kW (204 KS).
Jedinstveno obilježje sustava e-POWER je to da se benzinski motor upotrebljava samo za proizvodnju električne energije, a kotače pokreće isključivo električni motor. To znači da motor uvijek radi u optimalnom rasponu okretaja, čime se znatno smanjuje potrošnja goriva u gradu.
Zahvaljujući pogonu na čistu struju, nema odgode u reakcijama kao kod motora s unutarnjim izgaranjem ili u tradicionalnim hibridima. Trenutačni odziv koji pruža uzbudljiv osjećaj velikog okretnog momenta i snažna ubrzanja čine pretjecanja i priključivanja na autocestu jednostavnijima i sigurnijima.
Središnji je dio tehnologije e-POWER sustav „Linear Tune” koji kontrolira rad benzinskog motora kako bi osigurao da njegova brzina bude približna brzini vožnje. Time je izbjegnuto povećanje broja okretaja bez razmjernog povećanja brzine koje se u tradicionalnim hibridima javlja pri snažnom ubrzanju. Sustav se odlikuje i uglađenim radom: rad motora prilagođen je uvjetima vožnje, pa je u gradskoj i prigradskoj vožnji njegova brzina obično mala.
Osim navedenim prednostima, sustav e-POWER može se pohvaliti i tihim radom. Pri brzinama od 40 km/h, buka u putničkom prostoru manja je za 8 dB u usporedbi s konkurentnim modelima.
Papučica e-Pedal
Budući da vozači 70 % vremena provode na prigradskim prometnicama, Nissan je razvio e-Pedal Step – potpuno novi sustav za vožnju uz pomoć samo jedne papučice. U „kreni-stani” vožnji gradom značajno smanjuje potrebu za pomicanjem stopala s jedne papučice na drugu, a vozačima omogućuje da ubrzaju i uspore koristeći samo papučicu gasa.
Sustav je najprije potrebno aktivirati s pomoću tipke na središnjoj konzoli. Nakon toga, papučica gasa i dalje će služiti za ubrzavanje, no kad je otpustite vozilo će naglo usporavati. Otpuštanjem papučice gasa, sustav e-Pedal Step kočit će X-Trail silom od 0,2 G, što je dovoljno za aktivaciju kočionih svjetala i smanjenje brzine na brzinu hoda pješaka, ali ne i za potpuno zaustavljanje. Zahvaljujući tomu, parkiranje pri nižim brzinama odvija se bez ikakvog napora. Upravljanje jednom papučicom omogućuje brze prilagodbe u vožnji, što gradsku vožnju čini još intuitivnijom, manje napornom i uglađenom.
Inačica s blagim hibridnim motorom
Iako će većina kupaca birati inačicu s tehnologijom e-POWER, X-Trail će biti dostupan i s tradicionalnim, blago elektrificiranim 1,5-litrenim turbomotorom s varijabilnim kompresijskim omjerom. Taj 120 kW (163 KS) snažan motor koji razvija okretni moment od 300 Nm bit će dostupan u kombinaciji s pogonom na dva kotača i bestupanjskim automatskim mjenjačem Xtronic sa simuliranim stupnjevima. U uvjetima jednolične vožnje i laganog ubrzanja, omjer kompresije bit će viši kako bi se smanjila potrošnja. U uvjetima dinamične vožnje, sustav će smanjiti kompresijski omjer kako bi se povećala snaga.
Pogon je opremljen i 12 V blagim hibridom. Taj sustav osigurava trenutačnu isporuku okretnog momenta, dulji rad s ugašenim motorom te brže pokretanje i zaustavljanje s ugašenim motorom uz manju potrošnju goriva i manje emisija CO2.
Prilikom usporavanja, sustav za regeneraciju prikuplja oslobođenu energiju i pohranjuje je u litij-ionskoj bateriji. Tako prikupljena energija služi za napajanje potrošača u vozilu kada je motor isključen. Primjerice, dok čekate na semaforu. Osim toga, sustav prilikom ubrzanja može isporučiti dodatan okretni moment od 6 Nm.
e-4ORCE
Novi X-Trail za europsko tržište bit će predstavljen s tehnologijom e-4ORCE, novim pogonom na sve kotače koji je posebno prilagođen za elektrificirane modele marke. Riječ je o Nissanovoj najnaprednijoj tehnologiji kontrole svih kotača koja jamči pouzdano prianjanje i ubrzavanje u svim uvjetima vožnje. Slovo „e” u nazivu e-4ORCE označava da je riječ o pogonskom sustavu s posve električnim motorom. „4ORCE” označava fizičku snagu i performanse vozila, dok se „4” odnosi na pogon na sva četiri kotača. Ta će tehnologija biti ugrađivana i u električni crossover Ariya koji će biti predstavljen do kraja godine.
Snažni dualni električni pogon razvija ukupnu snagu od 157 kW (213 KS) zahvaljujući 94 kW snažnom stražnjem motoru koji omogućuje žustro ubrzanje (od 0 do 100 km/h za 7 sekundi). U usporedbi s mehaničkim pogonom na sve kotače, okretni se moment na stražnju osovinu isporučuje 10 000 puta brže. Neprestana raspodjela okretnog momenta i gotovo savršena raspodjela mase pridonose sigurnijem upravljanju i većoj udobnosti, pretvarajući vožnju u dinamično, ali i krajnje ugodno iskustvo.
Isporuka snage i sustav kočenja prilagođeni su tako da pruže najveću udobnost i stabilnost u vožnji. Tehnologija e-4ORCE povećava sigurnost vozača tako što vjerno prati zadanu putanju na gotovo svim vrstama terena, bez potrebe za dodatnom intervencijom ili promjenom stila vožnje. Primjerice, prilikom vožnje u zavojima na cestama prekrivenima snijegom, vozilo može vjerno pratiti zadanu putanju zahvaljujući iznimno preciznoj kontroli motora i sustava kočenja te preciznoj raspodjeli okretnog momenta. Sigurno upravljanje na svim vrstama terena pretvara vožnju u još veći užitak, a vozačima ulijeva dodatno samopouzdanje.
Inženjeri su ugodili dualni električni motor sustava e-4ORCE kako bi postigli neusporedivu udobnost u vožnji. Uzdužno njihanje vozila smanjeno je zahvaljujući prikupljanju energije kočenja s pomoću stražnjeg motora, uz standardno prikupljanje energije kočenja s pomoću prednjeg motora koje je karakteristično za električna i hibridna vozila.
Uz poboljšanu raspodjelu okretnog momenta na prednje i stražnje kotače, sustav primjenjuje neovisno kočenje svih kotača kako bi povećao snagu vuče svakog kotača u zavojima. Zahvaljujući tomu vozilo savršeno slijedi pravac u zavojima uz minimalno okretanje upravljača.
„X-Trail sa sustavima e-POWER i e-4ORCE zauzet će posebno mjesto u segmentu kao jedini obiteljski crossover sa sedam sjedala i elektrificiranim pogonom. Pravo je utjelovljenje suvremenog vozila za pustolovne obitelji”, dodala je Cliodnha Lyons, regionalna potpredsjednica, odjel za planiranje proizvoda, regija Afrike, Bliskog istoka, Indije, Europe i Oceanije (AIMEO).
Luksuznija unutrašnjost
Unutrašnjost novog X-Traila postavlja nove standarde u klasi u pogledu profinjenog ozračja, jedinstvenog dizajna i modularnosti prostora.
Napredne tehnologije Nissanove inteligentne mobilnosti vozaču su nadohvat ruke, a udobnost i kvaliteta osjećaju se pri svakom dodiru. Novi luksuzni materijali, pametne značajke i pomno promišljeni detalji uzdižu unutrašnjost koja se odlikuje naprednim dizajnom i praktičnošću u svakom elementu.
Posebna je pozornost posvećena ergonomiji i dizajnu ručice mjenjača i gumba koji sada djeluju još kvalitetnije. Istraživanje o kupcima jasno je pokazalo da pristup osnovnim funkcijama u vozilu treba biti praktičan. Zato su gumbi klimatizacije i grijanja, kao i gumbi središnjeg zaslona (npr. audiosustava i navigacije) krajnje pojednostavnjeni u novom X-Trailu i intuitivno se upotrebljavaju.
Na gornjem dijelu lebdeće središnje konzole nalaze se ručica mjenjača e-Shifter, birač pogona, dva držača čaša te postolje za bežično punjenje pametnih telefona (snage 15 W). Za razliku od sličnih punjača koji samo sprječavaju da se baterija vašeg pametnog telefona isprazni, ovo je postolje „aktivno” puni. Za putnike sprijeda osiguran je dijeljeni naslon za ruku s krilnim mehanizmom otvaranja prema gore i pretincem u koji možete pohraniti sve svoje dragocjene predmete. Za razliku od pretinaca čiji se poklopac otvara prema straga, dovoljno je praktičan da mu mogu pristupiti i putnici iz drugog reda.
Ispod lebdeće konzole smješten je i prostor za odlaganje torbice ili tablet-računala. Na taj je način pojednostavnjena pohrana manjih predmeta, a sama je unutrašnjost optimalno iskorištena. Na kraju krajeva, pretinaca u obiteljskom vozilu nikad nije napretek.
Kroz čitavu unutrašnjost proteže se novo ambijentalno osvjetljenje bijele boje koje svojim ujednačenim sjajem ostavlja dojam profinjenosti i sklada te pritom stvara sigurno i umirujuće okruženje.
Praktičnost i fleksibilnost
Iskoristite prostor kako vama odgovara: ugradite dječju sjedalicu ili se dodatno raskomotite. Pristup drugom redu sjedala sada je još jednostavniji zahvaljujući stražnjim vratima koja se otvaraju pod kutom od gotovo 90 stupnjeva.
Sjedala u drugom redu djeljiva su u omjeru 60:40, a tu je središnji otvor za utovar duljih predmeta kako biste skije i sličnu opremu prevezli bez preklapanja sjedala u drugom redu. Osim toga, drugi red sjedala može se pomaknuti prema naprijed kako bi se povećao obujam prtljažnika i olakšao pristup trećem redu u konfiguraciji sa 7 sjedala.
U obiteljskom je vozilu važno da se svi putnici osjećaju jednako ugodno. Zato su za drugi red sjedala dostupne i opcijske komande grijanja i klimatizacije. Da bi obiteljsko putovanje proteklo u miru i slozi, važno je pobrinuti se da elektronički uređaji suputnika budu uvijek napunjeni. Putnicima u drugom redu na raspolaganju su USB-A i USB-C utičnice. Roditelji beba i mališana posebno će cijeniti sjenila stražnjih prozora koja učinkovito štite od sunca i koja se spuštaju i podižu jednim potezom ruke.
Zahvaljujući pametnoj konstrukciji Alijansine platforme CMF-C, novi X-Trail dostupan je i s trećim redom sjedala u području prtljažnika. Zasebna sjedala koja se jednostavno preklapaju u ravninu s podnicom posebno su dizajnirana za putnike visine do 160 cm te su jedna od najprostranijih sjedala takve vrste u segmentu. Prostor je dodatno optimiziran kako bi putnici u trećem redu mogli ispružiti stopala ispod sjedala u drugom redu.
Trećem redu moguće je pristupiti jednostavnim preklapanjem i pomicanjem bočnog sjedala prema naprijed.
Preklapanjem dvaju sjedala u trećem redu, obujam prtljažnika X-Traila postaje jedan od najvećih u klasi – čak 585 l, što je povećanje od 20 l zahvaljujući najvećoj utovarnoj duljini u klasi, ali i širini između koševa blatobrana. Poboljšanja u pogledu organizacije prtljažnog prostora omogućila su jednostavniji utovar prtljage i praktičniju pohranu manjih predmeta. Osim toga, dva razdjelnika prtljage omogućuju čak 16 konfiguracija za optimalnu organizaciju prtljažnog prostora.
Električna vrata prtljažnika olakšat će pristup prtljažniku kad su vam ruke pune. Izvedba s pet sjedala zadržala je prilagodljivi razdjelnik prtljažnog prostora, koji je za novu generaciju dodatno poboljšan i sad ima izdržljivi tepih s jedne strane i plastiku koja se lako čisti s druge strane.
Platforma CMF-C
Baš kao i novi Qashqai za europsko tržište, novi X-Trail temelji se na Alijansinoj platformi CMF-C koja spaja najnapredniju automobilsku strukturu i tehnološku arhitekturu.
Kada je riječ o konstrukciji, karoserija bijele temeljne boje izrađena je od još lakšeg materijala, a naprednim tehnikama prešanja i zavarivanja povećana je čvrstoća i smanjena masa vozila. X-Trail je po prvi put opremljen vratima prtljažnika izrađenima od kompozitnih materijala.
Prednja i stražnja vrata, prednji blatobrani i poklopac motora sada su izrađeni od aluminija.
Time je osigurana uglađenost, udobnost i odzivnost kakvu nalazimo u modelima više klase, kao i iznimna zaštita u slučaju nesreće te veća učinkovitost.
Novi ovjes i konstrukcija upravljača
Novi X-Trail nastavlja pružati užitak u vožnji. Udobnom i uglađenom vožnjom i zabavnim voznim osobinama na zavojitim cestama opravdava ugled svojih prethodnika.
Platforma CMF-C omogućila je i ugradnju poboljšanog Macphersona na prednjem dijelu, dok je straga ugrađen multi-link ovjes.
Poboljšan je i servoupravljač pa sad nudi bolji odziv, bolji osjećaj na upravljaču oko središnjeg položaja i smanjeno trenje.
Povezano upravljanje uz 35-inčnu površinu zaslona multimedijskog sustava
Novi X-Trail opremljen je naprednim multimedijskim sustavom s bogatom ponudom povezanih usluga, uključujući integraciju pametnog telefona, ugrađeni Wi-Fi koji omogućuje povezivanje do sedam uređaja, uslugu NissanConnect Services i posebnu aplikaciju za povezivanje s vozilom i nadzor nad njim.
Veći, 12,3-inčni zaslon sustava NissanConnect veće rezolucije digitalni je ulaz u navigaciju, multimediju i postavke vozila. Kompatibilan je sa sustavima Android Auto® i Apple CarPlay®, s kojim se može povezati i bežično.
Novi potpuno digitalni 12,3-inčni zaslon visoke razlučivosti može se konfigurirati na različite načine za prikaz uputa navigacijskog sustava, multimedijskih sadržaja, stanja u prometu ili informacija o vozilu. Svim tim značajkama upravlja se s pomoću novog okretnog gumba na upravljaču. Na pozadinu digitalnog zaslona primijenjena je tradicionalna tekstura rezanog stakla Kiriko, kojom se odaje počast Nissanovim japanskim genima.
Inovativni novi 10,8-inčni head-up zaslon (s prikazom na vjetrobranskom staklu) ima najveću površinu prikaza u klasi. Najvažnije informacije navigacijskog sustava, sustava za pomoć u vožnji i informacija o samoj vožnji projiciraju se na vjetrobransko staklo izravno u vidnom volju vozača.
Vještine Home-to-Car kompatibilne su s uslugama Google Assistant i Amazon Alexa. Sustav podržava široki spektar komandi, uključujući mogućnost glasovnog slanja odredišta navigacijskom sustavu automobila preko pametnog uređaja, što smanjuje vrijeme potrebno za unošenje odredišta.
Aplikacija NissanConnect Services omogućuje upravljanje funkcijama vozila, kao što su truba i svjetla te daljinsko otključavanje i zaključavanje vozila. Mogu se postaviti i pametna upozorenja, kao što su ograničenje brzine, vrijeme i parkirna zona, s obavijestima ako vozilo prekorači zadane parametre. Vozači mogu aktivirati i značajku glasovnih naredbi kako bi različitim funkcijama i opremom vozila upravljali isključivo glasom, a pogled trajno držali na cesti.
Dok ne upotrebljavaju navigaciju telefona, vozačima je dostupan sustav 3D Maps & Live Traffic s naprednim značajkama kao što je ažuriranje karata putem interneta, stanje u prometu u stvarnom vremenu, Google Street View i prikaz cijena goriva. Vozači preko aplikacije mogu pristupiti i navigaciji Door-to-Door Navigation te locirati svoje vozilo s pomoću funkcije My Car Finder.
U mogućnostima povezivanja mogu uživati svi putnici jer je središnja konzola sada opremljena USB-A i USB-C utičnicama sprijeda i straga.
Poboljšani sustav za pomoć u vožnji ProPILOT
Novi X-Trail bit će opremljen najnovijom generacijom sustava za pomoć u vožnji ProPILOT kako bi pružio još bolju podršku vozačima u svim uvjetima. Sustav ProPILOT s navigacijom Navi-link osmišljen je da smanji umor i stres u vožnji te omogući jednostavnu uporabu.
ProPILOT s navigacijom Navi-link pomaže vam ubrzavati i kočiti tijekom vožnje jednim trakom autoceste. Sustav može ubrzavati vozilo do zadane brzine i potpuno ga zaustaviti u prometnim zastojima. ProPILOT automatski pokreće vozilo nakon tri sekunde kada se promet ponovno pokrene.
Poboljšani sustav novog Nissana X-Trail samostalno prilagođava brzinu automobila uvjetima na cesti: kada vozilo na autocesti uđe u zonu nižeg ograničenja brzine, sustav automatski očitava ograničenje i analizira podatke iz navigacijskog sustava kako bi prilagodio brzinu, što znači da vozač ne mora ručno podešavati tempomat.
Sustav može upotrebljavati i podatke navigacijskog sustava kako bi prilagodio brzinu prilikom ulaska u oštrije zavoje na autocesti.
Nadalje, ProPILOT s navigacijom Navi-link sada je povezan s X-Trailovim radarima za nadzor mrtvog kuta koji ispravljaju upravljač kako vozač ne bi promijenio trak dok je vozilo u mrtvom kutu.
Zahvaljujući poboljšanom sustavu za otkrivanje pokretnih objekata, vozilo automatski koči ili se zaustavlja kada prepozna pokretni objekt ispred sebe. Ako prilikom vožnje unatrag prepozna drugo vozilo koje se kreće ili pak nepokretni objekt, automatski će se zaustaviti.
Aktivna i pasivna sigurnost
Dodatnu sigurnost pruža Nissanov inteligentni sustav kočenja u nuždi s funkcijom predviđanja. Zahvaljujući naprednoj radarskoj tehnologiji senzori čitaju cestu ispred automobila i mogu otkriti je li vozilo ispred naglo zakočilo. Sustav će u tom slučaju aktivirati kočnice kako bi smanjio opasnost od sudara.
Sigurnost u vožnji noću poboljšana je ugradnjom naprednih i tankih prednjih svjetala koja, osim što pridonose aerodinamičnosti X-Traila, prilagođavaju svjetlosni snop pred nadolazećim vozilima. Zahvaljujući nizu matričnih LED svjetlosnih jedinica koja prilagođavaju smjer svjetlosnog snopa, pojedina se svjetla isključuju pred nadolazećim prometom. Ostatak ceste pritom ostaje dobro osvijetljen te ne dolazi do zasljepljivanja vozača iz suprotnog smjera.
Sveobuhvatni sustav sigurnosnih tehnologija zaokružuje i novi središnji zračni jastuk smješten između prednjih sjedala koji sprječava kontakt između vozača i suvozača u slučaju bočnog sudara. Središnji zračni jastuk nadopunjuje vozačev i suvozačev zračni jastuk, bočne zračne jastuke i zračne zavjese kao dio serijske opreme.
„Novi X-Trail utjelovljenje je Nissanove inovativne tehnologije. Od sustava e-POWER, elektrificiranog pogona koji pruža gotovo autentičan doživljaj električne vožnje, trenutačnog odziva i sigurnosti koju ulijeva naš elektrificirani sustav e-4ORCE preko naprednih sustava za pomoć u vožnji, dostupnih u svim inačicama, do fleksibilnosti putničkog prostora – novi X-Trail u potpunosti je dizajniran i konstruiran da ispuni konkretne zahtjeve naših kupaca. X-Trail je već više od 20 godina sinonim za udobnost, praktičnost, sigurnost i povjerenje. Dodajte tomu intuitivnu tehnologiju i robustan dizajn i uvjereni smo da će novi X-Trail ponoviti uspjeh prethodnih generacija”, dodao je Leon Dorssers, viši potpredsjednik regionalnog odjela za marketing i prodaju, regija Afrike, Bliskog istoka, Indije, Europe i Oceanije (AIMEO).
e-POWER | (1,5-litreni VCR turbomotor) | ||||
Sjedala | 5 | 7 | 5 | 7 | |
Pogon | Pogon na dva kotača | Pogon na četiri kotača e-4ORCE | Pogon na dva kotača | ||
Najveća snaga (kW/KS) | 150/204 | 157/213 | 157/213 | 120/163 | |
Najveći okretni moment (Nm) | 330 | 330 (sprijeda) + 195 (straga) | 330 (sprijeda) + 195 (straga) | 300 | |
Emisije CO2 (g/km) u mješovitoj vožnji prema WLTP-u | 131 – 134 | 143 – 145 | 146 – 148 | 161 – 164 | 164 – 166 |
Potrošnja goriva (l / 100 km) u mješovitoj vožnji prema WLTP-u | 5,8 – 5,9 | 6,3 – 6,4 | 6,4 – 6,5 | 7,1 – 7,2 | 7,2 – 7,4 |
Najveća brzina (km/h) | 170 | 180 | 180 | 200 | |
Ubrzanje 0 – 100 km/h (s) | 8,0 | 7,0 | 7,2 | 9,6 |