Novi identitet marke Dacia – AutopressHR
Obilježja novog vizualnog identiteta marke Dacia dosad smo mogli vidjeti u zaglavljima tiskanih medija i izjava (od sredine 2021.) te u Dacijinim prodajnim salonima (od početka 2022.), a sada je vrijeme da zažive i na samim vozilima! Osim što označava zaokret u dizajnu, novi vizualni identitet utjelovljuje obveze marke za budućnost, ali i vrijednosti koje Daciju čine tako uspješnom. Snažno obilježje novog identiteta marke, amblem Dacia Link, krasit će središnji dio prednje rešetke u osvježenom bijelom izdanju.
Minimalistička slova „D” i „C”, isprepletena poput karika lanca, tvore potpuno novi amblem koji odražava robusnu jednostavnost novog dizajna. Izbliza ili izdaleka, Dacia Link već je prepoznatljivo vizualno obilježje marke. Amblem je zastupljen i na središnjem dijelu pokrova svih kotača.
Druga vidljiva promjena odnosi se na izgled logotipa na stražnjem kraju te upravljaču. Namjerno pojednostavljen, minimalistički izgled slova upotrijebljen je kako bi se olakšalo njihovo raspoznavanje.
Među ostalim poboljšanjima izdvaja se i siva boja Megalith na krovnim nosačima, prednjoj i stražnjoj zaštiti podvozja te vanjskim retrovizorima modela Sandero Stepway i Duster.
Početak narudžbi najavljen je za 16. lipnja, a prve isporuke očekuju se u zadnjem tromjesečju godine.