- Uz Rally4, novi Ypsilon HF Racing proširuje Lancia sportsku liniju pružajući autentično, pristupačno i formativno iskustvo dizajnirano za pridošlice u svijet Rally.
- Homolog za Rally6, trkački automobil opremljen je 1,2 turbo motorom koji isporučuje 145 KS, šesterostupanjski ručni mjenjač s kratkim omjerima prijenosa i mehaničkim diferencijalom, sve integrirano s šasijom verzije Rally4.
- Nova HF Racing dio je šire strategije koja ne samo da označava povratak Lancia u Motorsport, već i ponovno uvodi ikonični logotip HF-a na verziji visokih performansi marke nove generacije.
Lancia je ispunila svoje obećanje: povratak na miting postao je stvarnost, očaravajući obožavatelje i vraćajući marku u prvi plan scene moto sporta. Sada, nakon debija Ypsilon Rally4 i uzbudljive Trofeo Lancia, marka je napravila daljnji korak naprijed s uvođenjem Ypsilon HF Racing -a – vozilom namijenjenim proširivanju pristupa širokoj razini skupa, pružajući autentični ulaz za rally utrke za novu generaciju vozača.
Posljednje izdanje predstavljeno je prije nekoliko dana na legendarnom Balocco Provjeranom terenu tijekom dinamičnog debija novog 280 KS YPSILON HF i YPSILON HF Line Hybrid. Događaj je pokazao predanost Lancije da postavi svoj sportski identitet u središte svoje renesanse, ujedinjujući svoju legendarno trkačku baštinu sa svijetom vožnje na cesti – gdje se sada vraća kako bi izrazio performanse i karakter kroz modele dizajnirane za budućnost.
Luca Napolitano, izvršni direktor Lancia, navodi: “S Ypsilon HF Racingom želimo eliminirati jednom zauvijek prepreke ulasku u cestovne utrke, nudeći mješavinu visokih performansi, sigurnosti i niskih operativnih troškova. Naš je cilj još jednom učiniti moto sportom istinskom prilikom za mlade – mjesto na kojem talent može procvjetati i rasti. Pri tome poštujemo našu trkaću baštinu dok gledamo naprijed s odlučnošću i ambicijom.“
Ypsilon HF Racing: Autentična, sigurna i utrka spremna
Ypsilon HF Racing homologiran je u kategoriji Rally6 – ulaznoj razini piramide FIA mitinga za mlade vozače – laganim niskim troškovima, pojednostavljenim propisima i vozilima izvedenim iz serijskih produkcija. Kako bi se ispunili tehnički zahtjevi kategorije, novo vozilo opremljeno je trocilindričnim 1,2-litarskim turbo motorom koji isporučuje 145 KS i 240 nm okretnog momenta, uparenom sa šestostepenim ručnim mjenjačem koji sadrži omjere kratkih prijenosa i mehaničkim razlikama namijenjenim zajamčenju dinamizma i reakcije. Tijelo šasije – isto koje se koristi na verziji Ypsilon Rally 4 – izuzetno je sigurno s obzirom na razinu performansi i u skladu je s propisima FIA. Opremljen homologiranim sustavima rola i sigurnosnih sustava koji zadovoljavaju međunarodne standarde, sigurnost je jedno od njegovih snažnih odijela. Kokpit, nadzorna ploča i dizajn ovjesa isti su oni koji se koriste u svom trkačkom kolegi, osiguravajući vozaču autentično i profesionalno iskustvo iz prve upotrebe. Da bi se u svim uvjetima zajamčila performanse kočenja, opremljena je prednjim kočnicama od 302 mm, stražnjim kočnicama od 290 mm i mehaničkom rukom. Čitav razvojni proces bio je usmjeren na stvaranje agilnog, visokog učinka prepunog tehničkih značajki, ali s izuzetno niskim operativnim troškovima. Nova Ypsilon HF Racing osnovana je kako bi podržala obuku i usavršavanje tehnika vožnje mitingom, a služila je kao solidno polazište za vozače na početku njihove karijere. Stvoreno u suradnji sa stručnim vozačima skupa i podložan rigoroznim dinamičnim testiranjem, vozilo utjelovljuje temeljne vrijednosti marke: dinamičnost, pristupačnost i užitak u vožnji. S cijenom od 38.900 eura (bez PDV-a) i postavljanjem „spreman za utrku“, usmjeren je na veliko i raznoliko tržište kako bi se stvorila inkluzivna i progresivna kultura moto sporta. Novi se model već može naručiti u trkačkoj trgovini Stellantis Motorsport, a prve isporuke započinju nakon ljeta.
HF, povratak identiteta visokih performansi
Nova HF Racing dio je šire, strukturiranije strategije koja je dovela do službenog povratka Lancia u Motorsport s Ypsilon Rally4. Otkriven početkom 2024. godine, Rally4 je verzija s najvišim performansama YPSILON-a nove generacije: potpuno rasplamsani trkački automobil razvijen za kategoriju FIA RALLY4 s trocilindričnim turbo motorom od 212 KS, u paru sa sadev 5-stupanjskim mjenjačem, apputiranim udarcem ohlin-a. Značajno je da je za precizno prilagođavanje ovog vozila marka izgledala na Miki Priasion, pravu legendu moto sporta koja je između 80-ih i 90-ih postala neraskidivo povezana s Lancijom i postala najuspješniji talijanski vozač u povijesti. Od svojih prvih službenih nastupa na Rally Targa Florio i Rally Due Valli, Ypsilon Rally4 pokazao je vrhunske performanse i pouzdanost. Dizajniran za ambiciozne privatne vozače i profesionalne timove – s posebnim naglaskom na operativne troškove – duhovit trkački automobil s ponosom nosi ikonični logotip HF -a s Crvenim slonom. Nadalje, glumi u Trofeo Lancia, kupu s jednim brandom koji ima 360 000 eura u dobitovima i nevjerojatnu priliku: ako je mlađi od 35 godina, ukupni prvak pridružit će se Lancia Corse HF timu i natjecati se u Europskom rally prvenstvu u FIA-u 2026. godine iza kotača službenog Ypsilona Rally4 HF. Konačno, treba napomenuti da je povratak Lancia na Rally dio šireg industrijskog i kulturnog plana, iskorištavajući Motorsport kao strateški laboratorij za tehničke inovacije, razvoj mladih talenta i jačanje identiteta marke.
Ponovno pokretanje povijesnog logotipa HF također se uklapa u taj kontekst. Uvijek simbol najhrabrijih vozila u Lanciji, vratio se i spreman preuzeti središnju ulogu u viziji marke o budućnosti. Doista, HF će postati najvažnija značajka svih verzija visokih performansi unutar nove Lancia linije.
Simona Magnarelli: +39 366 6729414
simona.magnarelli@stellantis.com
Lancia
S 118 godina povijesti, Lancia predstavlja bezvremensku talijansku eleganciju, brend koji je učinio ljude širom svijeta, zahvaljujući svojim ikoničnim vozilima: elegantnom flaminia i aurelia b24 pauk, delta visokih performansi, Stratos i 037, ekloktična Fulvia, BETA HPE.
Lancia je krenula u svoju renesansu pokretanjem nove Lancia Ypsilon i 10-godišnjim strateškim planom koji napreduje u skokovima i granicama.
Inovacije i bezvremenski dizajn uvijek su bili principi osnivanja za marku. I sada su održivost, usredotočenost kupaca i društvena odgovornost postali bitni, jer je Lancia odlučna gledati u budućnost s velikom predanošću i ambicijom.
LinkedIn Lancia Instagram Lancia Facebook Lancia X Lancia YouTube Lancia Tiktok Lancia
Torino, 1. srpnjasv2025