• Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje
Thursday, July 3, 2025
  • Login
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE
No Result
View All Result
MotorsportHR
No Result
View All Result
Home OFF ROAD Dakar

Ex-Sébastien Lob Peugeot 2008 DKR+

02/07/2025
in Dakar
0 0
0
Ex-Sébastien Lob Peugeot 2008 DKR+
Share on FacebookShare on Twitter

Ovo je Peugeot 2008 DKR+ koji je pokrenuo Sébastien Loeb tijekom 2015. godine na Rallye Oilibya du Maroc. Ovo vozilo kasnije je nadograđeno na “+” specifikacije, a testirali su ga i vozili legende poput Carlosa Sainza, Stéphanea Peterhansela i Sébastiena Loeba.

Ovaj jedinstveni Peugeot 2008 DKR+ postao je izuzetno atraktivan za kolekcionare moto sporta zbog svoje povijesti i direktne povezanosti s najznačajnijim imenima u svijetu relija.

Brze činjenice: Peugeot 2008 DKR+

  • Povratak Peugeota na skup Dakar 2014. godine bio je usredotočen na prototip DKR iz 2008. koji je dizajniran za iskorištavanje propisa koji omogućuju veće gume, lakšu težinu i povećano putovanje ovjesa za 2WD vozila. Opremljen je 3,0-litarskim dvostrukim turbo dizel V6 motorom koji proizvodi 340 KS, zajedno s 6-stupanjskim sekvencijalnim mjenjačem i specijaliziranim prednjim i stražnjim ovjesom s dvostrukom željeznicom.
  • Nakon početnih izazova na svom debiju za Dakar iz 2015. godine, Peugeot je revidirao DKR iz 2008., poboljšavajući sustave hlađenja, raspodjele težine i pouzdanosti. Ove promjene dovele su do postignuća 2016. kada je Peugeot osvojio sva prva tri postolja, predvođeni Stéphaneom Peterhanselom, označivši prvu pobjedu Peugeota na Dakuru od 1990. godine.
  • Peugeot 2008 DKR+ jedini je primjerak nadograđen na “+” specifikaciju. Prvo je upravljan od strane Sébastiena Loeba tijekom Rallye Oilibya du Maroc 2015., a kasnije su ga testirali Peterhansel, Sainz i Loeb u pripremi za Dakar 2016.
  • Nakon testiranja, upečatljiv dio povijesti moto sporta izložen je u muzeju Peugeot u Sochauxu, odakle je prešao u privatno vlasništvo. Njegova povijesna važnost i izravna povezanost s vrhunskim vozačima čine ga posebno atraktivnim za kolekcionare.

Povijest SpeedRun: The Peugeot 2008 DKR

Kada je Peugeot najavio povratak na Dakar nakon 25 godina, malo tko je očekivao da će francuski proizvođač predstaviti vozilo pogonjeno stražnjim kotačima. DKR 2008. otkriven 2014. godine, nije samo prkosio konvencionalnim pravilima – redefinirao je cijelu utrku.

https://www.youtube.com/watch?v=J5KXHCFY47i

Iznad video: Ovaj isječak iz Red Bull Motorsports prikazuje DKR Peugeot 2008 u akciji na skupu Dakar 2015.

Iako nosi ime i osnovnu siluetu crossover SUV-a, Peugeot 2008 DKR iz 2008. godine dijeli malo zajedničkog sa svojim imenjakom. U središtu ove mašine, dizajnirane od strane inženjera Peugeot Sport, stajao je snažan motor i inovativni sustavi ovjesa, prilagođeni za ekstremne uvjete izazovne staze Dakar.

Tim s potporom Red Bull-a, Total-a i Michelina usredotočio se na iskorištavanje posebnih propisa koji su pružili prednosti 2WD automobilima u odnosu na 4WD. Ovi propisi omogućili su veće gume, dulje putovanje ovjesa i nižu minimalnu težinu za 2WD vozila, što je Peugeotu omogućilo izgradnju lakšeg i okretnijeg vozila, spremnog za prašnjave i kamenite terene.

Pod karoserijom, DKR iz 2008. godine bio je pohvaljen 3,0-litarskim dvostrukim turbomontiranim V6 dizel motorom, koji proizvodi 340 KS i više od 800 nm okretnog momenta. Snaga je prenošena na stražnje kotače kroz 6-stupanjski sekvencijalni mjenjač, a ovjes se sastojao od dugih postavki dvostruke željezne u svakom kutu, što je omogućilo vozilu gotovo pola metra putovanja kotačima.

U Dakar ekipi pojavili su se veterani poput Stéphanea Peterhansela, već višestrukog pobjednika Dakara, te debutant Sébastien Loeb, devetostruki WRC prvak.

Ovaj stroj pokreće 3,0-litarski dvostruki turbopunjeni V6 dizelski motor koji nudi odlične performanse na zahtjevnim terenima.

DKR 2008. debitirao je na skupu Dakar 2015. godine, bilježeći brza, ali sirova iskustva sa mehaničkim izazovima. Međutim, to se brzo promijenilo. Tijekom sljedeće godine, Peugeot je unaprijedio hlađenje i raspodjelu težine, čime su postigli bolje balansiranje i predvidljivost na zahtjevnim terenima.

Na Dakar 2016. godine, Peugeot je doživio svoj trijumf; Peterhansel je ostvario ukupnu pobjedu, a slijedili su ga Loeb i Despres, dajući DKR-u 2008. maksimizirano postolje tri mjesta. Ovo je bila prva pobjeda Peugeota od 1990. godine i povratak snažnog koncepta pogona na dva kotača.

Izvedbe automobila na stazama različite prirode – od krošanja brdskim rutama do vožnje kroz masivne pješčane dine – potvrdile su da pažljivo inženjerstvo i strateški pristup pravilima mogu nadmašiti prednosti 4WD vozila.

Nakon ovog uspjeha, DKR 2008. evoluirao je u 3008 DKR, koji je nastavio dominaciju Peugeota u sljedeće dvije godine. Iako je DKR 2008. bio u službi kratko vrijeme, imao je ključnu ulogu u preoblikovanju strategije tima na Dakar.

Ovdje prikazan Peugeot 2008 DKR

Ovo vozilo koje ovdje predstavljamo jedan je od najznačajnijih primjeraka DKR Peugeota, budući da je to jedina verzija Peugeot 2008 DKR+ koja je izgrađena.

Ovaj automobil pilotirao je Sébastien Loeb 2015. godine na Rallye Oilibya du Maroc uz suvozača Daniela Elenu. Par je ostvario šesto mjesto u drugoj fazi natjecanja i završio treći u četvrtoj fazi, s ukupnim plasmanom na 13. mjestu.

Peugeot 2008 DKR 9

Jedinstveni primjerak DKR+ u svojoj punoj slavi, ovo vozilo je dio značajne povijesti relija.

Nakon svoje upotrebe, ovo vozilo je služilo kao automobil za testiranje i razvoj, a tijekom tog razdoblja opremljeno je dijelovima za evoluciju u pripremi za Dakar 2016., gdje su ga ponovno testirali Loeb, Sainz i Peterhansel.

Na kraju, pohranjeno je u muzeju Peugeot u Sochauxu, a danas se nudi na prodaju od Ferrola u Španjolskoj, čime privlači pažnju kolekcionara i ljubitelja auto sporta.

Peugeot 2008 DKR 14

Peugeot 2008 DKR 13

Peugeot 2008 DKR 12

Peugeot 2008 DKR 11

Peugeot 2008 DKR 10

Peugeot 2008 DKR 8

Peugeot 2008 DKR 7

Peugeot 2008 DKR 5

Peugeot 2008 DKR 4

Peugeot 2008 DKR 3

Peugeot 2008 DKR 2

Peugeot 2008 DKR 1

Peugeot 2008 DKR 17

Peugeot 2008 DKR 16

Peugeot 2008 DKR 15

Slike su ljubaznošću kolekcionara automobila.

Next Post
Aprilia je sada postavila ‘pretjerani’ zahtjev za Jorgea Martina u okviru ugovornog spora u MotoGP-u

Aprilia je sada postavila 'pretjerani' zahtjev za Jorgea Martina u okviru ugovornog spora u MotoGP-u

Visoko rangiranje osoblja Aprilia “toliko impresionirano” onim što je Ai Ogura postigao na MotoGP testiranju

Visoko rangiranje osoblja Aprilia "toliko impresionirano" onim što je Ai Ogura postigao na MotoGP testiranju

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Trending
  • Comments
  • Latest
F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

F1 Poredaj 2025: Ažurirani bodovi vozača i konstruktora, rezultati nove sezone Formule 1

19/03/2025
Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

Kako djeluje sustav bodovanja u F1: Bodovi za utrke i sprintere Formule 1

21/03/2025
Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

Tragedija u Poljskoj: Talijanski vozač mitinga Matteo Doretto preminuo u sudaru tijekom priprema za Europsko prvenstvo

11/06/2025
Otok Man TT 2025: Svi rezultati

Otok Man TT 2025: Svi rezultati

02/06/2025
GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

GAT: Sam Collinsova ispitivanja i prognoze za 2025. godinu

0
Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

Viren i Isuru najbrži na usponu na brdo Eliyakanda drugu godinu zaredom

0
F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

F1 predsezonsko testiranje 2025: Tko je postigao najbržu brzinu i tko je odvozio najviše krugova na testiranju u Bahreinu 2025. godine?

0
Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

Kako je Marquez smanjio tlak u gumama

0
FIA objašnjava sljedeće korake za izjednačavanje svjetskog RX – prljavština

FIA objašnjava sljedeće korake za izjednačavanje svjetskog RX – prljavština

03/07/2025
Evansov 25G hit tražite BJR prekidač šasije – Superautomobili

Evansov 25G hit tražite BJR prekidač šasije – Superautomobili

03/07/2025
Serija izdržljivosti Sjevernog otoka najavljuje datume i lokacije za 2026. godinu

Serija izdržljivosti Sjevernog otoka najavljuje datume i lokacije za 2026. godinu

03/07/2025
Honda Afrika blizanaca dobiva nadogradnje

Honda Afrika blizanaca dobiva nadogradnje

03/07/2025

Recommended

FIA objašnjava sljedeće korake za izjednačavanje svjetskog RX – prljavština

FIA objašnjava sljedeće korake za izjednačavanje svjetskog RX – prljavština

03/07/2025
Evansov 25G hit tražite BJR prekidač šasije – Superautomobili

Evansov 25G hit tražite BJR prekidač šasije – Superautomobili

03/07/2025
Serija izdržljivosti Sjevernog otoka najavljuje datume i lokacije za 2026. godinu

Serija izdržljivosti Sjevernog otoka najavljuje datume i lokacije za 2026. godinu

03/07/2025
Honda Afrika blizanaca dobiva nadogradnje

Honda Afrika blizanaca dobiva nadogradnje

03/07/2025

About:

Dobrodošli na Motorsport.hr, vaš glavni izvor vijesti, analiza i uzbudljivih priča iz svijeta motosporta! Bez obzira jeste li strastveni obožavatelj, povremeni pratitelj ili sami sudjelujete u utrkama, ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za dozu brzine i uzbuđenja
Najnovije vijesti i analize iz svih kutaka motosport svijeta.
Ekskluzivne priče i intervjue s vozačima, timovima i stručnjacima.

Najnovija ažuriranja

FIA objašnjava sljedeće korake za izjednačavanje svjetskog RX – prljavština

FIA objašnjava sljedeće korake za izjednačavanje svjetskog RX – prljavština

03/07/2025
0

Evansov 25G hit tražite BJR prekidač šasije – Superautomobili

Evansov 25G hit tražite BJR prekidač šasije – Superautomobili

03/07/2025
0

Popularna ažuriranja

Napa Racing UK otkriva naslovnice s 2025. izazivačima – TouringCartimes

Napa Racing UK otkriva naslovnice s 2025. izazivačima – TouringCartimes

06/03/2025
0

PH Rally i Rallycross prvaci osvojili su nagrade na 29. AAP Motorsports Awards

PH Rally i Rallycross prvaci osvojili su nagrade na 29. AAP Motorsports Awards

10/05/2025
0

  • Impressum
  • About
  • Contact
  • Join Us
  • Privacy Policy
  • Terms
  • Marketing i oglašavanje

© 2025 Motorsport.hr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • POČETNA
  • FORMULA 1
    • Vijesti
    • FORMULA E
    • Poredak timova
    • Poredak vozača
  • RALLY
    • ERC
    • Vijesti
    • HR Rally
    • WRC
  • TOURING
    • Vijesti
    • HR Krug
    • NASCAR
    • V 8
    • WTCC
  • HILLCLIMB
    • EHC
    • HR Brdo
    • Pikes peak
    • Vijesti
  • MOTO GP
    • Poredak
    • Vijesti
  • OFF ROAD
    • Vijesti
    • Dakar
    • HR offroad
    • RALLY RAID
    • RALLYCROSS
  • DRIFT
  • LIFESTYLE

© 2025 Motorsport.hr