Aktualno Dacia Dacia Jogger Featured Jogger Vijesti Zanimljivosti

Dacia Jogger: nova generacija obiteljskog vozila sa sedam sjedala


Novim i povoljnim obiteljskim modelom u izvedbama s 5 ili 7 sjedala, Dacia spremno juriša na C-segment. Dacia Jogger četvrti je stup proizvodne strategije marke. Nakon predstavljanja posve električnog malog gradskog automobila Spring, kompakta Sandero i SUV-a Duster, Dacia je odlučila osvježiti svoj obiteljski model i opremiti ga sa sedam sjedala. Predstavljanje Dacije Jogger dio je strategije obnove ponude marke, a do 2025. godine trebala bi biti predstavljena još dva modela.

Ovaj svestrani obiteljski automobil ispunjava sve kriterije budući da spaja duljinu karavana, prostranost monovolumena i izgled SUV-a. Zapravo, on je klasa za sebe. Jogger, kao punokrvni član obitelji Dacia, nudi najbolji omjer cijene, prostranosti i svestranosti.

S imenom koje asocira na sport, prirodu i pozitivnu energiju, Dacia Jogger nastavlja pronositi novi identitet marke. Kratko, Jogger i međunarodno, to ime simbolizira njegovu izdržljivost i svestranost uporabe. Dacia Jogger savršen je životni suputnik za obitelji koje vole izlete u divljinu.

Model će isprva biti dostupan s dvjema opcijama motora: posve novim benzinskim motorom TCe 110 i benzinsko-plinskim motorom TCe 100 ECO-G. Dacia je jedini proizvođač koji sve svoje modele nudi s benzinskim i dvogorivnim motorom ECO-G, a 2023. ponudu će proširiti i hibridnom tehnologijom. Dacia Jogger bit će najpristupačniji hibridni model sa sedam sjedala na tržištu!

Narudžbe se primaju od studenog 2021., a prve isporuke u Hrvatskoj kreću u travnja 2022.

DINAMIČNI PROFIL
Prednji profil novog modela ističe se širokom i prepoznatljivom maskom, snažnim blatobranima koji guraju kotače prema uglovima karoserije i isklesanim vodoravnim poklopcem motora. Kotači postavljeni u ravnini s blatobranima i stražnji spojler zaslužni su za dinamičan izgled, dok okomita stražnja svjetla pridonose širem dojmu prtljažnika, istovremeno naglašavajući stražnje blatobrane zbog čega automobil djeluje stabilno i uravnoteženo.
Dacia Jogger pustolovan izgled duguje krovnim nosačima, izraženim lukovima blatobrana i visokom razmaku od tla (200 mm kada je vozilo neopterećeno) zahvaljujući čemu je spreman pokoriti svaki teren.

IZDAŠNE DIMENZIJE
Opremljen je velikim kotačima (660 mm) i gumama visokog profila zbog kojih djeluje robusno. Veliki međuosovinski razmak (2,9 m), prostor za glavu od 912 mm i okomiti stražnji kraj (okomita stražnja svjetla, iznimno širok poklopac prtljažnika i niski utovarni prag) zaslužni su za obilje putničkog i prtljažnog prostora. Zbog velike duljine stražnjih vrata i linije bočnih prozora (40 mm), olakšan je pristup i boravak na stražnjim sjedalima. S duljinom od 4,55 m, Dacia Jogger najdulji je model u ponudi marke. Njegove dimenzije odgovor su na zahtjeve obitelji koje traže svestrano vozilo za svakodnevnu upotrebu.

SVJETLOSNI POTPIS U OBLIKU SLOVA Y
Prednja i stražnja svjetla utjelovljuju Dacijin svjetlosni potpis u obliku slova Y, pri čemu su prednja dnevna i kratka svjetla izvedena u LED tehnologiji. Osim što smanjuju potrošnju, LED svjetla jamče snažnije osvjetljenje i bolju vidljivost danju i noću.

MODULARNI KROVNI NOSAČI
Neke inačice Dacije Jogger bit će opremljene modularnim i lako prilagodljivim krovnim nosačima. Budući da su prilagođeni najrazličitijim vrstama putovanja (pa i onima koje uopće ne očekujete) na njima možete prenijeti teret do 80 kg (bicikle, skije, krovne kovčege itd.). Ovaj domišljati sustav u potpunosti je usklađen s načelima marke: pametan je, praktičan, jednostavan i ekonomičan.

PRAKTIČNOST U SVAKOM DETALJU
Kotači u ravnini s blatobranima, uokvireni snažnim lukovima, opremljeni su pokrovima kotača Flexwheel elegantnog dizajna s perforacijama. Kupcima su na raspolaganju i naplatci dijamantne obrade površine. Ručice vrata odlikuju se uglađenim i ergonomičnim dizajnom. Gumb za otvaranje motoriziranog poklopca prtljažnika na praktičan je i elegantan način ugrađen u njegov donji dio.

VELIKA ARMATURNA PLOČA
Od druge razine opreme čitavom širinom armaturne ploče proteže se tekstilna traka što povećava dojam prostranosti kabine. Sučelja za vozača (instrumentna ploča i zaslon multimedijskog sustava) smještena su iznad trake, dok su lako dostupne komande (klima-uređaj, sustavi za pomoć u vožnji) smještene ispod nje. Isti tekstilni umetci krase i naslone za ruke na prednjim vratima.

UDOBNOST ZA SVE PUTNIKE
Neke inačice opremljene su sklopivim stolićima i držačima čaša za putnike u drugom redu. Stolići se mogu produljiti do 70 mm kako bi odgovarali potrebama svih putnika. Drugi red opremljen je i dvjema ISOFIX pričvrsnim točkama za dječje sjedalice.
Putnici u trećem redu uživat će u pojedinačnim sjedalima, naslonima za ruke i velikom bočnom prozoru za prozračivanje i bolji pogled na cestu. Sve tri klupe ovog sedmerosjeda imaju vlastito stropno svjetlo. Visina sjedala (+55 mm) između prvog i drugog te trećeg (+25mm) reda sjedala pruža još veću udobnost za putnike straga.

PREGRŠT PRETINACA ZA POHRANU
Dacia Jogger u unutrašnjosti nudi 24 l prostora za pohranu, dovoljno za sve putnike. Glavni su pretinci 7-litreni pretinac za rukavice, pretinci u vratima sprijeda i straga u koje stane 1-litrena boca, 1,3-litreni zatvoreni pretinac središnje konzole i šest držača čaša.

ISKLESANA I PRILAGODLJIVA SJEDALA
Dacia Jogger brine za udobnost svojih putnika. Sjedala su oblikovana tako da pruže odgovarajuću potporu vozaču i putnicima. Vozač tako može podesiti visinu sjedala (+/- 35 mm) te visinu (+/- 2,1 °) i dubinu (+/- 25 mm) upravljača, a na raspolaganju mu je i središnji naslon za ruke s pretincem (uz nadoplatu).

SVESTRANO VOZILO
U drugom redu smještena je klupa za 3 osobe preklopiva u omjeru 2/3 : 1/3, dok su u trećem redu dva preklopiva sjedala koja se mogu i izvaditi. Dacia Jogger ima obujam prtljažnika 1819 litara VDA kada su sva sjedala preklopljena.
IZNIMNA PRISTUPAČNOST ČAK I U TREĆEM REDU
Uz 4,55 m duljine i izdašan međuosovinski razmak od 2,9 m, Dacia Jogger najprostraniji je model na tržištu. Drugi i treći red sjedala imaju jednaku razinu udobnosti kao i količinu prostora za noge i koljena. Pristup trećem redu sjedala u Daciji Jogger iznimno je jednostavan zahvaljujući sklopivom drugom redu sjedala. Prostor za glavu (855 mm) i koljena (127 mm) u trećem redu jedan je od najvećih na tržištu osobnih vozila za sedam putnika, što znači da se ondje može udobno smjestiti dvoje odraslih putnika.

PRAKTIČAN I MODULARAN PRTLJAŽNIK
Prtljažnik mjeri do 708 litara (VDA) u izvedbi s pet sjedala i 160 litara (VDA) u izvedbi sa sedam sjedala, a kad je treći red sjedala preklopljen, obujam iznosi 565 litara. Budući da je prtljažni prostor visok (661 mm) i dugačak (1150 mm), preklapanjem jednog od sjedala iz trećeg reda, u njega će bez problema stati dječja kolica ili dječji bicikl. Jednostavnim uklanjanjem trećeg reda sjedala, cijela obitelj imat će dovoljno prostora za svu opremu za izlete, alat ili pak za kućnog ljubimca. Kako bi prijevoz i pohrana različitih predmeta bili jednostavni i sigurni, prtljažni prostor je opremljen elastičnim trakama i četirima prstenovima za pričvršćivanje tereta. Ondje se nalazi i 12 V utičnica. Dacia Jogger ima tri kukice za vješanje: dvije u prtljažniku i jednu na suvozačkom mjestu. Savršeno rješenje za odložiti ručnu torbicu!

MEDIA CONTROL: UNIVERZALAN I PRISTUPAČAN MULTIMEDIJSKI SUSTAV
Media Control punokrvni je multimedijski sustav. Uključuje dva zvučnika, postolje za punjenje u armaturnoj ploči, Bluetooth, USB priključak, komande na upravljaču i prikaz informacija radiouređaja preko 3,5-inčnog digitalnog TFT zaslona putnog računala.
Sustav nudi još više kada se kombinira s besplatnom aplikacijom za pametne telefone Dacia Media Control. Aplikacija upotrebljava GPS mrežu pametnog telefona za navigaciju i omogućuje lakši pristup radiju, glazbi, pozivima, porukama i brojnim drugim funkcijama kao što je glasovno upravljanje (Siri ili Android). Kako bi vožnja bila sigurnija, komande su dostupne na upravljaču i neposredno iza njega.

JOŠ NAPREDNIJI: MEDIA DISPLAY I MEDIA NAV
Sustav Media Display uključuje četiri zvučnika, USB priključak i visoko postavljen 8-inčni dodirni zaslon blago nagnut prema vozaču za još veću vidljivost i ergonomičniju uporabu. Intuitivno i praktično sučelje s Bluetoothom kompatibilno je sa sustavima Android Auto i Apple CarPlay. Preko novog prozora „Automobil” pristupa se postavkama sustava za pomoć u vožnji.
Naposljetku, sustav Media Nav s ugrađenom navigacijom i Wi-Fijem omogućuje bežično povezivanje sa sustavima Apple Car Play i Android Auto. Audiosustav uključuje šest zvučnika i dva USB priključka.

ESENCIJALNA SERIJSKA OPREMA
Dacia Jogger obiteljima pruža sve što im je potrebno kako bi ostale povezane u vožnji: pametno postolje za punjenje, 3,5-inčni digitalni TFT zaslon i, ovisno o inačici, do tri 12 V utičnice za punjenje elektroničkih uređaja. Serijska oprema uključuje i komande na upravljaču za tempomat i graničnik brzine te automatska svjetla.

DODATNA I OPCIJSKA OPREMA Ovisno o tržištu, Dacia Jogger nudi niz dodatne i opcijske opreme: grijana prednja sjedala, automatski klima-uređaj s digitalnim zaslonom, karticu „Slobodne ruke” s funkcijom daljinskog otključavanja prtljažnika, automatsko uključivanje svjetala da biste lakše uočili svoj Dacia Jogger noću, automatske brisače, elektroničku parkirnu kočnicu, kameru za vožnju unatrag, upozorenje na vozilo u mrtvom kutu te prednje i stražnje parkirne senzore.

PLATFORMA NOVE GENERACIJE VOZILA DACIA
Platforma CMF-B, koja se već ugrađuje u novi Sandero i novi Logan, u samom je središtu Dacijine strategije za modele iz B i C segmenta. Dacia Jogger ima jedinstven stražnji modul kojim postiže duljinu od 4,55 m pa se može pohvaliti prostranošću i svestranošću modela iz C-segmenta.
Dobra aerodinamičnost postignuta je posebnim dizajnom kućišta kotača, pokretnim prednjim zakrilcima i ležajevima koji smanjuju trenje.

ČVRŠĆA KAROSERIJA
Budući da je konstruiran na suvremenoj platformi i ojačan vrlo otpornom i krutom karoserijom, Dacia Jogger sjajno odolijeva udarcima. Strukturna poboljšanja karoserije uključuju ojačani prostor motora (bočni nosači i spušteno podvozje) i putnički prostor. Senzori pritiska na vratima povezani s akcelerometrom rano prepoznaju da je došlo do bočnog sudara i tako ubrzavaju aktivaciju zračnih zavjesa i bočnih zračnih jastuka te sprječavaju nastanak ozljeda u predjelu trbuha, prsa i glave.

SUSTAV ZA POMOĆ PRI NAGLOM KOČENJU
Aktivan od 7 do 170 km/h, ovaj sustav preko prednjeg radara računa udaljenost od vozila ispred vas (od 7 do 80 km/h za nepokretna vozila). Uoči li opasnost od neizbježnog sudara, vozača će upozoriti vizualnim i zvučnim signalom. Sustav će zatim:
– pojačati snagu kočenja u slučaju da vozač nedovoljno snažno zakoči te i dalje postoji opasnost od sudara
– snažno zakočiti ako vozač sam to propusti učiniti.

NADZOR MRTVOG KUTA
Ovaj je sustav aktivan od 30 km/h do 140 km/h i upozorava vozača na opasnost od sudara s drugim vozilom koje se nalazi pokraj ili iza vozila. Četiri ultrazvučna senzora (dva straga i dva sprijeda) prepoznaju vozila u mrtvom kutu, uključujući i motocikle. Prepozna li sustav drugo vozilo u mrtvom kutu, aktivirat će svjetla na odgovarajućem retrovizoru.

SUSTAV ZA POMOĆ PRI PARKIRANJU
Ovaj sustav sačinjavaju četiri radarska senzora sprijeda i straga, kamera za vožnju unatrag i dinamičke linije za navođenje. Uključuje zvučna i vizualna upozorenja koja manevriranje pretvaraju u dječju igru.

SUSTAV ZA POMOĆ PRI KRETANJU NA UZBRDICI
Sustav održava pritisak na kočnici dvije sekunde kako bi spriječio pomicanje vozila unatrag na uzbrdici, a vozaču pružio dovoljno vremena za pomicanje stopala s papučice kočnice na papučicu gasa. Dacia Jogger serijski je opremljen najnovijom generacijom graničnika brzine i elektroničkog nadzora stabilnosti, dok su u nekim inačicama opcijski dostupne i komande tempomata na upravljaču.

POSVE NOVI MOTOR TCe 110
Dacia Jogger dolazi s novim benzinskim motorom i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. TCe 110 je jednolitreni, trocilindarski turbomotor s izravnim ubrizgavanjem koji razvija 110 KS (81 kW). Zahvaljujući aluminijskom bloku motora teži manje, dok ga okretni moment od 200 Nm pri 2900 okr/min zapravo čini najsnažnijim motorom u ponudi Dacije Jogger.
Novi TCe 110 izdvaja se i tehničkim poboljšanjima kao što su veća snaga, manja potrošnja goriva i niže emisije CO2. Njegova varijabilna faza otvaranja ventila, pumpa za ulje promjenjiva obujma i uporaba različitih visoko učinkovitih materijala pridonijeli su snažnijim performansama i manjoj potrošnji goriva. Ugrađena ispušna grana, filtar krutih čestica i središnja brizgaljka pomažu smanjiti emisije CO2. Benzinski motor TCe 110 stoga nudi najnapredniju tehnologiju za vrhunski doživljaj vožnje i najbolju ravnotežu performansi i potrošnje.

ECO-G: DACIJINA PONUDA BENZINSKO-PLINSKIH MOTORA
Dacia je jedini proizvođač koji u svim svojim modelima nudi benzinske i dvogorivne (LPG) motore s oznakom ECO-G. Budući da se ti motori ugrađuju izravno u tvornici, kupcima je zajamčena sigurnost i pouzdanost. Razdoblje jamstva proizvođača, servisni intervali, troškovi servisa i kapacitet prtljažnika jednaki su onima inačice s benzinskim motorom (spremnik za plin nalazi se na mjestu gdje se inače nalazi rezervni kotač).

Potrošnja 1-litrenog motora ECO-G 100 u mješovitom ciklusu vožnje (WLTP) kreće se od 6-7,8 l/100 km (pri čemu se ispusti 119-138 g CO2/km). Prosječne su emisije inačice s benzinsko-plinskim motorom za 10 % niže od onih ekvivalentne benzinske inačice. Štoviše, s benzinsko-plinskim pogonom moguće je povećati doseg na 1000 km zahvaljujući dvama spremnicima: 40-litrenom spremniku plina i 50-litrenom spremniku benzina.
Dacia pametno koristi snagu plinskog pogona kako bi zajamčila još jednostavniju uporabu, veći užitak u vožnji, niže emisije CO2 i veći doseg.

DIMENZIJE:

 
DIMENZIJE (mm)  
Ukupna duljina 4547
Međuosovinski razmak 2897
Prednji prevjes 1830
Stražnji prevjes 820
Uk. širina sa sklopljenim / s rasklopljenim retrovizorima 1784 / –
Trag prednjih kotača 1520
Trag stražnjih kotača 1509
Visina sa/bez krovnih nosača 1632 / nije dostupno
Visina praznog vozila s otvorenim poklopcem prtljažnika 2012
Visina praga prtljažnika neopterećenog vozila 661
Razmak od tla neopterećenog vozila / opterećenog vozila 200 / nije dostupno
Prostor za koljena u drugom redu 181
Prostor za koljena u trećem redu 127
Širina u visini laktova sprijeda 1410
Širina u visini laktova straga 1410
Prostor za ramena sprijeda 1395
Prostor za ramena straga 1372
Prostor za glave sprijeda 932
Prostor za glave u drugom redu 910
Prostor za glave u trećem redu 855
Maksimalna širina praga prtljažnika 836
Unutarnja širina između blatobrana 1020
Utovarna duljina s preklopljenom stražnjom klupom 1150
OBUJAM PRTLJAŽNIKA (u dm3) 5 sjedala 7 sjedala
Sa svim sjedalima na mjestu 708 / 842 160/213
S uklonjenim 3. redom sjedala 565 / 712
S preklopljenim 2. i uklonjenim 3. redom sjedala  1819 / –



Source link

Related Posts