Oni koji znaju, znaju da je scenski miting jedan od najslađih oblika moto sporta. Vozač i ko-vozač djeluju u skladu, leteći kroz šumu, pustinju ili snijeg. Vjera u tempo note i kontrolu automobila kombiniraju se kako bi stvorili ozbiljan timski sport, zbog čega je miting često nepristupačan za one bez iskustva. Srećom, Lancia je tu da ponudi rješenje.
Predstavljamo vam Lancia Ypsilon HF Racing. Ovaj automobil nije samo koncept, nego stvarna vozila koja možete kupiti, uz cijenu od 38.990 eura. Kada to prebacite u dolar, dolazimo do 45.500 dolara, što je relativno povoljno za potpuno novi automobil. Pored toga, ni novi Ford Mustang GT ne može se nabaviti za tu cijenu. Kako je Lancia to postigla?

Ypsilon HF Racing je u osnovi pripremljena verzija standardnog hatchbacka, koja ne nudi masivnu snagu. Ispod haube nalazi se 1,2-litreni turbopunjeni trocilindrični motor s izlazom od 145 konjskih snaga i 177 lb.-ft. okretnog momenta. Iako s tim brojevima nećete dominirati u drag utrkama, snaga je u rasponu s ranim MK4 GTI-jem, a nitko tada nije sumnjao u njegove performanse. Štoviše, većina klasa amaterskog mitinga imaju limite snage ispod tog iznosa, čime se osigurava da nećete imati dodatne ograničavajuće pločice.

Osim što motor nudi odličnu ravnotežu, i ostali dijelovi pogonskog sklopa su pažljivo osmišljeni. Šestostupanjski ručni mjenjač ima kraće omjere, a mehanički ograničeni diferencijal klizanja pomaže održati moć na tlu. Dodatno, mehanička ručna kočnica omogućava vozaču da precizno kontroliše automobil u zavojima, dok set kočnica nudi dobru potporu. Ypsilon HF Racing dolazi i s unaprijed definiranim ovjesom, što dodatno osigurava udobnost i stabilnost.

No, što čini Lancia Ypsilon HF Racing jedinstvenim, obično su troškovi sigurnosne opreme ono što povećava cijenu trkačkih automobila. Pravilno dizajniran kavez za rolanje, homologirana sjedala i vatrogasni sustav značajno doprinose cijeni, kao i mnogi drugi sigurnosni elementi. Na Ypsilon HF Racingu, svi ovi elementi su uključeni. Ima odgovarajući kavez, homologirana sjedala i čitav niz dodataka koji su nužni za sigurnost tokom natjecanja. Sve što trebate je ko-vozač, tehnička ekipa, rezervni dijelovi i alat.

Lancia se vidi kao Ypsilon HF prvenstveno kao automobil za trening, ali on ima određeni potencijal za natjecateljske vožnje. Posebno će biti zanimljiv za one koji žele sudjelovati u amaterskim natjecanjima, s obzirom da je homologacija u usporedbi s drugim automobilima na tržištu povoljna. Ukoliko želite započeti svoju trku, ovo definitivno izgleda kao atraktivna opcija. Isporuke započinju ove jeseni, a zaljubiti se u ovu kombinaciju performansi i cijene sigurno će privući mnoštvo entuzijasta.
Vrhunska grafička slika: Lancia
Podržite našu misiju za prvu kulturu automobila postajući službeni član autopije.